de voorbije dagen heb ik echt zo n last aan mijn keel, net alsof die vanbinnen voortdurend toegeknepen wordt en gezwollen staat en ik voel me zo verzwakt de laatste tijd. ik heb nog nooit eerder zo n irritant gevoel gehad daar, of toch nog nooit echt last gehad aan mijn keel. Enkele dagen geleden had ik ook af en toe krampen aan mijn borstkas en gisteravond raakte ik bijna niet in slaap door m'n hartslag die te hoog bleef om te kunnen slapen. weet iemand soms wat ik tegen die irritante klotespanning rond mijn keel kan doen? ik denk dat dit er wel ales mee te maken zal hebben; ik heb de laatste dagen ook al slecht geslapen en een uitermate stresserende situatie achter de rug. nu heb ik me zo voorgenomen om me te ontspannen in de periode die ik nu vrij heb, maar nu wil m'n lichaam niet meewerken....
Ontspannen idd, en je lichaam is helemaal gespannen, dus dat moet ook ontspannen. Gewoon lekker aan niks denken, geen moeilijke dingen gaan doen, stuk fietsen, dat soort dingen helpen bij mij meestal wel.