abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18187631
de voorbije dagen heb ik echt zo n last aan mijn keel, net alsof die vanbinnen voortdurend toegeknepen wordt en gezwollen staat en ik voel me zo verzwakt de laatste tijd. ik heb nog nooit eerder zo n irritant gevoel gehad daar, of toch nog nooit echt last gehad aan mijn keel.
Enkele dagen geleden had ik ook af en toe krampen aan mijn borstkas en gisteravond raakte ik bijna niet in slaap door m'n hartslag die te hoog bleef om te kunnen slapen.
weet iemand soms wat ik tegen die irritante klotespanning rond mijn keel kan doen?
ik denk dat dit er wel ales mee te maken zal hebben; ik heb de laatste dagen ook al slecht geslapen en een uitermate stresserende situatie achter de rug. nu heb ik me zo voorgenomen om me te ontspannen in de periode die ik nu vrij heb, maar nu wil m'n lichaam niet meewerken....
pi_18187689
Ontspannen idd, en je lichaam is helemaal gespannen, dus dat moet ook ontspannen. Gewoon lekker aan niks denken, geen moeilijke dingen gaan doen, stuk fietsen, dat soort dingen helpen bij mij meestal wel.
  maandag 5 april 2004 @ 10:28:32 #3
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_18187713
De huisarts? Heb je die al geprobeerd?
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
  maandag 5 april 2004 @ 10:30:56 #4
15285 _oxygen_
Druk Druk Druk
pi_18187758
quote:
Op maandag 5 april 2004 10:28 schreef Jipje het volgende:
De huisarts? Heb je die al geprobeerd?
Meestal is dat inderdaad de beste oplossing
Bizar.. (bit dyslectische)
pi_18187857
-edit: doe ff normaal zeg

[ Bericht 86% gewijzigd door Mylene op 05-04-2004 10:52:53 ]
pi_18188091
probeer Buckley's
Hoezo dat mag niet ?!
pi_18188112
misschien moet je eens wat gaan sporten!
daarna een lekker een warm bad nemen
lekker eten
filmpje kijken

en dan zal je vast wel inslapen en zal je keelpijn ook wel verminderen want waarschijnlijk komt dat door je slaap te kort
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')