quote:Op maandag 5 april 2004 01:25 schreef Great_Expectations het volgende:
Dus toen ik ergens halverwege m'n studie was, ging jij naar de brugklas..
* Beavje voelt zich opeens verschrikkelijk oud..
productiejaar: -geheim-quote:Op maandag 5 april 2004 01:25 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dus toen ik ergens halverwege m'n studie was, ging jij naar de brugklas..
* G_E zich opeens verschrikkelijk oud..
Ja, nee, ik wist het wel.quote:Op maandag 5 april 2004 01:27 schreef blublub het volgende:
[..]
productiejaar: 1985 [afbeelding]
hoe oud dacht je dan dat ik was?
quote:Op maandag 5 april 2004 01:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mijn eerste eindexamen deed ik in 1993, m'n laatste in 1999quote:Op maandag 5 april 2004 01:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, nee, ik wist het wel.
Maar af en toe slaat de Harde Waarheid je opeens heel hard in je gezicht. Als je opeens ziet dat je rijbewijs al meer dan 9 jaar oud is en je je opeens realiseert dat het 10 jaar geleden is dat je in de stress zat voor je eindexamen.
ik in 2003quote:Op maandag 5 april 2004 01:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mijn eerste eindexamen deed ik in 1993, m'n laatste in 1999![]()
don't ask
quote:Op maandag 5 april 2004 01:34 schreef blublub het volgende:
en hij is mooi hoor
I won't.quote:Op maandag 5 april 2004 01:31 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Mijn eerste eindexamen deed ik in 1993, m'n laatste in 1999![]()
don't ask
*niet eens rijbewijs heeft*quote:Op maandag 5 april 2004 01:30 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Als je opeens ziet dat je rijbewijs al meer dan 9 jaar oud is.
mn diploma, die vinnik heel mooiquote:Op maandag 5 april 2004 01:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oow! Ja, mijn diploma's (meervoud) zijn ook mooi, maar liggen gewoon in een map in een la. Vind het niks om ze in te lijsten of zo.quote:Op maandag 5 april 2004 01:37 schreef blublub het volgende:
[..]
mn diploma, die vinnik heel mooi
Nee, inderdaad. Great_Expectations, Master of Science.quote:Op maandag 5 april 2004 01:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oow! Ja, mijn diploma's (meervoud) zijn ook mooi, maar liggen gewoon in een map in een la. Vind het niks om ze in te lijsten of zo.
nee maar hij is wel mooiquote:Op maandag 5 april 2004 01:39 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Oow! Ja, mijn diploma's (meervoud) zijn ook mooi, maar liggen gewoon in een map in een la. Vind het niks om ze in te lijsten of zo.
Je artsenbul is straks veeeel mooier. En de senaatszaal in Utrecht is prachtig, bij de buluitreiking spelen ze daar op het orgel, in die middeleeuwse zaal met vaandels en glas-in-lood-ramen. En dan komen de hoogleraren binnen (in toga) en moet iedereen gaan staan...quote:Op maandag 5 april 2004 01:41 schreef blublub het volgende:
[..]
nee maar hij is wel mooi
ja ik ken de senaatszaalquote:Op maandag 5 april 2004 01:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Je artsenbul is straks veeeel mooier. En de senaatszaal in Utrecht is prachtig, bij de buluitreiking spelen ze daar op het orgel, in die middeleeuwse zaal met vaandels en glas-in-lood-ramen. En dan komen de hoogleraren binnen (in toga) en moet iedereen gaan staan....
ik ook niet, als een van de weinige in mijn omgevingquote:Op maandag 5 april 2004 01:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*niet eens rijbewijs heeft*
was je zo 'oud' dan voordat je erachter kwam?quote:Op maandag 5 april 2004 01:35 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
I won't..
Hmmmz... *met weemoed terugdenk*
Het enige wat jammer vind, is dat ik niet wat eerder ehm... Nou ja, tot de conclusie ben gekomen dat als je jongens veeeeel leuker vind dan meisjes, dat je dan homo bent..
* WAik nog steeds lurking, te weinig continu achter de computer of aan het netwerkgamen met huisgenoten geweest vandaagquote:Op maandag 5 april 2004 01:44 schreef beaverhausen het volgende:
*slapen gaat*
Trusten Blubjeen G_E
en lurkers
Doen jullie het licht uit als jullie weg gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |