abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18181363
Sinds gister heb ik onder in m'n rug behoorlijke pijn. Al sinds een paar weken heb ik rugklachten, al zijn die niet zo erg als wat ik vanaf gister al heb. Ik heb nu het gevoel dat ik steeds door m'n rug schiet. .
Is dit een kwaaltje dat morgen wel weer over is, of kan ik beter even langs de dokter? Als een Fokker zou weten wat dit is, zou 't nog mooier zijn. .
Hoi.
  zondag 4 april 2004 @ 22:28:25 #2
72762 marq
Mr. Psychonaut
pi_18181509
ik heb chronisch last van mijn rug en het verplaatst zich.. gewoon z'n gang laten gaan, dat helpt bij mij ook. en vooral er niet aan denken

vraag me wel af wanneer ik ineens in het ziekenhuis zal liggen
Sigmoid: f(x) = 1 / (1 + 2.718281828458# ^ -x)
  zondag 4 april 2004 @ 22:46:16 #3
90251 Mariechjen
www.useloos.com
pi_18181940
Dokter is niet onverstandig, aangezien je zonder rug niet kunt lopen. En t kan iets kleins zijn waar ze makkelijk iets aan kunnen doen. Grote kans dat t in je spieren zit.
  zondag 4 april 2004 @ 22:50:08 #4
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_18182027
Ik kreeg bij de dokter enkel pijnstillers en het advies "Ga sporten".
  zondag 4 april 2004 @ 22:54:47 #5
90251 Mariechjen
www.useloos.com
pi_18182148
Dan zit t in je spieren. Buikspieren trainen dan...
  zondag 4 april 2004 @ 22:57:35 #6
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_18182226
Zwemmen is het beste.

Dat wordt een abonnementje Aquarena, nog goedkoper dan de dokter ook!

[ Bericht 65% gewijzigd door Christine op 04-04-2004 23:25:36 ]
  maandag 5 april 2004 @ 01:06:10 #7
81202 blublub
snob and a half
pi_18184535
quote:
Op zondag 4 april 2004 22:57 schreef Christine het volgende:
Zwemmen is het beste.

Dat wordt een abonnementje Aquarena, nog goedkoper dan de dokter ook!
volkomen onzin, fanatiek zwemmen kan je rug volkomen verkloten

kijk t even aan en ga dan naar je huisarts. heb zelf al 5 jaar rugklachten, gaat nooit meer over, bij verschillende disciplines geweest, konden er weinig zinnigs over zeggen (soort van whiplashachtig iets, maar dus niet een whiplash ). ik denk dat ik te lang heb gewacht met naar de huisarts gaan, dus kijk wat die erover zegt. succes
Op zondag 26 september 2004 14:45 schreef DennisMoore het volgende:
Het zij je vergeven, omdat je een maisje bent. 8-).
  maandag 5 april 2004 @ 08:24:58 #8
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_18186461
quote:
Op maandag 5 april 2004 01:06 schreef blublub het volgende:

[..]

volkomen onzin, fanatiek zwemmen kan je rug volkomen verkloten

kijk t even aan en ga dan naar je huisarts. heb zelf al 5 jaar rugklachten, gaat nooit meer over, bij verschillende disciplines geweest, konden er weinig zinnigs over zeggen (soort van whiplashachtig iets, maar dus niet een whiplash ). ik denk dat ik te lang heb gewacht met naar de huisarts gaan, dus kijk wat die erover zegt. succes
Veel rugklachten ontstaan door te weinig sterke spieren in je rug en schouders. Zwemmen is daar perfect voor. Niets onzin dus, dat het voor jou niet hielp, daar kan ik niets aan doen. Maar ga je frustraties niet op mijn goedbedoelde advies afreageren.
pi_18186487
Idd, zwemmen versterkt de spieren en je zult minder snel rugpijn krijgen, maar ik denk niet dat je er echt heel veel resultaten van moet verwachten, ik denk dat je je er gewoon bij neer moet leggen dat je ouder aan het worden bent
pi_18187052
Lijkt op een soortgelijk iets wat ik 2 weken geleden had, ik wist op die momenten ook niet meer hoe ik het had. Ik was naar een sportarts/masseur geweest die had me half uurtje gemasseerd waarna ik weer 1 gezond man was.

Ik had een verkeerde beweging gemaakt waardoor me spieren verkrampt en dit bleef omdat het gewoon pijn deed wat ik ook deed, ook dit komt omdat mijn spieren niet sterk genoeg zijn, Fitnissen moet ik omdat ik groot(lees 2m) ben en nog niet zolang uitgegroeid, en het beter was om even te wachten met fitniss. Overigens begonnen met fitness en merk dat het wel werkt ook al ist pas kort....
-
  maandag 5 april 2004 @ 19:06:34 #11
81202 blublub
snob and a half
pi_18199921
quote:
Op maandag 5 april 2004 08:24 schreef Christine het volgende:

[..]

Veel rugklachten ontstaan door te weinig sterke spieren in je rug en schouders. Zwemmen is daar perfect voor. Niets onzin dus, dat het voor jou niet hielp, daar kan ik niets aan doen. Maar ga je frustraties niet op mijn goedbedoelde advies afreageren.
kijk, als je rugklachten hebt door te zwakke spieren, dan is zwemmen idd zinvol. maar vaak zit er iets heel anders over. en ik reageer geen frustratie op jou af, ik ben niet gaan zwemmen om mn spieren te versterken omdat ik last had van mn rug, maar ik moest stoppen met zwemmen omdat het te belastend was (niet voor mn spieren, maar voor mn rug zelf). ik wil niet zeggen dat wat jij zegt niet waar is, maar jij kunt niet vanaf je computer beoordelen waar de TS last van heeft, dus om zomaar te gaan roepen dat ie moet gaan zwemmen is absoluut niet ok, want het is verstandiger eerst naar de huisarts te gaan. want misschien dat ie door het zwemmen wel juist extra zn rug verkloot. dus beetje oppassen met wat je zegt
Op zondag 26 september 2004 14:45 schreef DennisMoore het volgende:
Het zij je vergeven, omdat je een maisje bent. 8-).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')