volkomen onzin, fanatiek zwemmen kan je rug volkomen verklotenquote:Op zondag 4 april 2004 22:57 schreef Christine het volgende:
Zwemmen is het beste.
Dat wordt een abonnementje Aquarena, nog goedkoper dan de dokter ook!
Veel rugklachten ontstaan door te weinig sterke spieren in je rug en schouders. Zwemmen is daar perfect voor. Niets onzin dus, dat het voor jou niet hielp, daar kan ik niets aan doen. Maar ga je frustraties niet op mijn goedbedoelde advies afreageren.quote:Op maandag 5 april 2004 01:06 schreef blublub het volgende:
[..]
volkomen onzin, fanatiek zwemmen kan je rug volkomen verkloten
kijk t even aan en ga dan naar je huisarts. heb zelf al 5 jaar rugklachten, gaat nooit meer over, bij verschillende disciplines geweest, konden er weinig zinnigs over zeggen (soort van whiplashachtig iets, maar dus niet een whiplash). ik denk dat ik te lang heb gewacht met naar de huisarts gaan, dus kijk wat die erover zegt. succes
kijk, als je rugklachten hebt door te zwakke spieren, dan is zwemmen idd zinvol. maar vaak zit er iets heel anders over. en ik reageer geen frustratie op jou af, ik ben niet gaan zwemmen om mn spieren te versterken omdat ik last had van mn rug, maar ik moest stoppen met zwemmen omdat het te belastend was (niet voor mn spieren, maar voor mn rug zelf). ik wil niet zeggen dat wat jij zegt niet waar is, maar jij kunt niet vanaf je computer beoordelen waar de TS last van heeft, dus om zomaar te gaan roepen dat ie moet gaan zwemmen is absoluut niet ok, want het is verstandiger eerst naar de huisarts te gaan. want misschien dat ie door het zwemmen wel juist extra zn rug verkloot. dus beetje oppassen met wat je zegtquote:Op maandag 5 april 2004 08:24 schreef Christine het volgende:
[..]
Veel rugklachten ontstaan door te weinig sterke spieren in je rug en schouders. Zwemmen is daar perfect voor. Niets onzin dus, dat het voor jou niet hielp, daar kan ik niets aan doen. Maar ga je frustraties niet op mijn goedbedoelde advies afreageren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |