heb wel gekeken... maar wilde alleen even checken hoe het in werkelijkheid was...quote:Op zondag 4 april 2004 21:56 schreef Double-U het volgende:
nou, dat staat dus allemaal op die site ....... kijk jij of kijk ik?
terugsturen was toch gratis??quote:Op zondag 4 april 2004 22:22 schreef gexxz het volgende:
Ik heb de keren dat ik heb besteld het via Internet gedaan en bij mij werkte het prima.
Als je wat wilt bestellen neem dan gelijk 2 maten, stel dat je alleen mt. 38 doet en die past niet moet je vervolgens WEL de verzendskosten betalen en heb je niet eens kleding.
goeie ervaringen
Je kan het niet terugsturen, het wordt opgehaald.quote:Op zondag 4 april 2004 22:54 schreef cs-Blade het volgende:
[..]
terugsturen was toch gratis??![]()
Of je moet een Kiala-punt bij je in de buurt hebben: een winkel waar je je Wehkamp-pakketje weer in kan leveren, en dan wordt het daar opgehaald zodat jij niet thuis hoeft te blijven.quote:Op zondag 4 april 2004 23:38 schreef Coconut het volgende:
Je kan het niet terugsturen, het wordt opgehaald.
hoezo? je belt, toets je klantnummer in, toets het bestelnummer in, kiest een ophaal datum... en tadaa ze komen het ophalen..quote:Op woensdag 7 april 2004 10:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Nadeel is toch wel dat je het product pas ziet wanneer het thuis wordt afgeleverd. Dat gedoe met terug sturen, vind ik maar niets
is dat gratis, en kan dit ook via internet?quote:Op woensdag 7 april 2004 10:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
hoezo? je belt, toets je klantnummer in, toets het bestelnummer in, kiest een ophaal datum... en tadaa ze komen het ophalen..
zie het gedoe niet.
weet ik veel, check de site eens zou ik zeggen..quote:Op woensdag 7 april 2004 10:56 schreef mat_herben het volgende:
[..]
is dat gratis, en kan dit ook via internet?
Als ik dat doe valt het meestal groter uitquote:Op woensdag 7 april 2004 10:52 schreef Nadientje het volgende:
ik bestel ook regelmatig iets bij de wehkamp en heb nog geen 1 keer iets hoeven terug te sturen. je moet gewoon de maat nemen wat je normaal ook hebt en dan komt het meestal wel goed
hartstikke goeie service ook en ik vind het geweldig dat je zelf kunt invullen wanneer ze langskomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |