abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18180586
kwam bij toeval op de wehkamp site... en daar hebben ze wel mooie kleren moet ik zeggen.
vriend van me heeft er ook weleens een shirt besteld, en ging wel ok... direct goede maat enzo.

nu wilde ik eens een topicje openen voor wat ervaringen enzo... en commentaar op assortiment.

ikzelf had bijvoorbeeld nog wat vragen:
- als het niet past? kan je het gratis terugsturen? en als ze de goede maat dan niet hebben?
- binnen een dag in huis? en als je niet thuis bent?
  zondag 4 april 2004 @ 21:56:47 #2
62210 Double-U
Yeah I'm a girl
pi_18180695
nou, dat staat dus allemaal op die site ....... kijk jij of kijk ik?
Nee hoor, mijn hond bijt niet .... hij knuffelt je dood!
  zondag 4 april 2004 @ 21:56:58 #3
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_18180701
Een vriendin bestelt regelmatig, 2 maten tegelijk, het kledingstuk wat het best past houdt ze en de ander stuurt ze gratis terug...
Volgens mij kun je aangeven of je het 's ochtends, 's middags of 's avonds bezorgd wil hebben, en waar je spulletjes heen moeten als je er zelf niet bent (buren, postkantoor).

Maak er zelf eigenlijk nooit gebruik van, winkelen is veel te leuk, maar mijn moeder dan weer wel es, en die heeft nooit klachten. Als je iets terugstuurt komen ze het overigens weer bij jou thuis ophalen.
power to the people
pi_18180884
quote:
Op zondag 4 april 2004 21:56 schreef Double-U het volgende:
nou, dat staat dus allemaal op die site ....... kijk jij of kijk ik?
heb wel gekeken... maar wilde alleen even checken hoe het in werkelijkheid was...

beestjuh: dankje daar heb ik wel wat aan!
ik hou niet zo van shoppen als jij
beetje lastige maat, das altijd klote. en vrij weinig tijd... en dan klonk dit wel ideaal in de oren.
pi_18180981
service is oke bij de wehkamp, maar ik heb er zo'n verschrikkelijke hekel aan als het er anders uit ziet dan op het plaatje

ik had schoenen besteld en die zagen er anders uit en een shirtje wat strak en kort leek op de site (bij een slank model) en bij mij kwam ie tot over mn kont en was ie heel wijd. (kleinste maat)
pi_18181043
ja, ik lees wel dat je het terug kan sturen als het niet past..... en dat je dan een andere maat kan krijgen...

maar als het model/kleur whatever niet bevalt?? krijg je dan nog je geld terug?
pi_18181086
Ik wacht altijd totdat alles in de uitverkoop is, en kijk alleen bij de aanbiedingen. Maar als je dan voor 3 euro een aardig shirtje kan kopen zal ik het niet laten. Er zit veel troep tussen, maar af en toe per ongeluk ook best iets leuk
Iedere droom moet je in een potje vangen.
pi_18181087
je krijgt een acceptigiro dus gewoon nog niet betalen en dan krijg je vanzelf een nieuwe acceptgiro met het bedrag dat over blijft.
  zondag 4 april 2004 @ 22:15:53 #9
39446 303
(C) Roland
pi_18181186
Je betaald pas achteraf, je hoeft nooit te betalen als je het niet leuk vind of wat dan ook. Maakt allemaal niet uit waarom je het terugstuurt (wat gratis is en ze kunnen ook ophalen), je hoeft geen reden op te geven.

De kleding is vooral Duits, mijn vriendin vind het veel mooier en beter passen dan de Nederlandse kleding en besteld vaak bij Wehkamp en Neckerman kleding.

Gaat altijd perfect, Wehkamp is naar onze mening het beste postorderbedrijf.

En wat ook makkelijk is, je mag in termijnen betalen als je dat graag wilt (betaal je natuurlijk wel redelijk wat rente, maarja).

Je kan trouwens het beste alles via de telefonistes doen, via internet werkt het nooit zo goed.
Installing a new program will always screw up at least one old one.
pi_18181261
Het is allemaal prima!Maar je moet niet denken dat het goedkoop is!Al die reclame en service kost een hoop geld........
Als we nou alle geloven afschaffen is het eindelijk vrede op aarde!
pi_18181350
Ik heb de keren dat ik heb besteld het via Internet gedaan en bij mij werkte het prima.
Als je wat wilt bestellen neem dan gelijk 2 maten, stel dat je alleen mt. 38 doet en die past niet moet je vervolgens WEL de verzendskosten betalen en heb je niet eens kleding.

goeie ervaringen
And as a finishing touch, God created the Dutch
pi_18182151
quote:
Op zondag 4 april 2004 22:22 schreef gexxz het volgende:
Ik heb de keren dat ik heb besteld het via Internet gedaan en bij mij werkte het prima.
Als je wat wilt bestellen neem dan gelijk 2 maten, stel dat je alleen mt. 38 doet en die past niet moet je vervolgens WEL de verzendskosten betalen en heb je niet eens kleding.

goeie ervaringen
terugsturen was toch gratis??
pi_18183183
quote:
Op zondag 4 april 2004 22:54 schreef cs-Blade het volgende:

[..]

terugsturen was toch gratis??
Je kan het niet terugsturen, het wordt opgehaald.
En je betaald altijd verzendkosten omdat ze het wel naar je toesturen, of komen afleveren.
amokaapjeeh O+
pi_18240478
quote:
Op zondag 4 april 2004 23:38 schreef Coconut het volgende:
Je kan het niet terugsturen, het wordt opgehaald.
Of je moet een Kiala-punt bij je in de buurt hebben: een winkel waar je je Wehkamp-pakketje weer in kan leveren, en dan wordt het daar opgehaald zodat jij niet thuis hoeft te blijven.

Ik vind het perfect, er zit zo'n Kiala-punt hier om de hoek. Alles wat terug moet gaat terug in de zak, ik breng het naar die winkel, krijg een bewijsje dat ik het netjes heb ingeleverd en verder heb je er geen omkijken naar
Iedere droom moet je in een potje vangen.
  woensdag 7 april 2004 @ 10:42:19 #15
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_18241101
Nadeel is toch wel dat je het product pas ziet wanneer het thuis wordt afgeleverd. Dat gedoe met terug sturen, vind ik maar niets
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_18241309
ik bestel ook regelmatig iets bij de wehkamp en heb nog geen 1 keer iets hoeven terug te sturen. je moet gewoon de maat nemen wat je normaal ook hebt en dan komt het meestal wel goed
hartstikke goeie service ook en ik vind het geweldig dat je zelf kunt invullen wanneer ze langskomen
pi_18241370
quote:
Op woensdag 7 april 2004 10:42 schreef Dromenvanger het volgende:
Nadeel is toch wel dat je het product pas ziet wanneer het thuis wordt afgeleverd. Dat gedoe met terug sturen, vind ik maar niets
hoezo? je belt, toets je klantnummer in, toets het bestelnummer in, kiest een ophaal datum... en tadaa ze komen het ophalen..

zie het gedoe niet.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_18241387
quote:
Op woensdag 7 april 2004 10:55 schreef DarkElf het volgende:

[..]

hoezo? je belt, toets je klantnummer in, toets het bestelnummer in, kiest een ophaal datum... en tadaa ze komen het ophalen..

zie het gedoe niet.
is dat gratis, en kan dit ook via internet?
Borsato!! ♪♥
AC Sparta Praha!
pi_18241491
quote:
Op woensdag 7 april 2004 10:56 schreef mat_herben het volgende:

[..]

is dat gratis, en kan dit ook via internet?
weet ik veel, check de site eens zou ik zeggen..

ik ga niet alles voorkauwen

maar ik bel gewoon, net zo makkelijk toch?
en volgens mij rekenen ze zichtbaar niets.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_18241646
Een afspraak maken om de kleding weer op te laten halen kan ook via internet ja, laatst nog gedaan. Ik vulde in, vrijdag de zoveelste en ze kwamen het ook halen die dag. Het enige wat je moet doen is de nummers van de artikelen oid invoeren. Je krijgt een bevestiging via email en klaar. Goedkoper en makkelijker dan bellen imo.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-04-2004 11:11:45 ]
  woensdag 7 april 2004 @ 11:37:07 #21
87545 miki
Hee!Mijn avatar!
pi_18242166
Ik heb ook al eens vaker wat besteld bij Wehkamp. Gaat altijd prima!Als ik niet zeker weet welke maat ik nou moet hebben (verschilt vaak per merk etc.) bestel ik gewoon 2 maten. En als je via internet bestelt, kun je aangeven wanneer je wil dat ze het komen afleveren (dus middag, ochtend, of avond) Dan moet je wel zorgen dat je thuis bent natuurlijk. En je kunt het ook (gratis) door hun laten ophalen.
Verder zijn er per bestelling 4.95 bezorgkosten (bij kleding) aan verbonden, maar dan maakt het niet uit hoeveel je bestelt. Bestel je bijv 20 dingen, betaal je evenveel bezorgkosten als dat je 1 ding bestelt. Laat dus maar meteen alles komen wat je bevalt;)
I ain't got a signature...am I a criminal now?
I'd rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy
  woensdag 7 april 2004 @ 12:13:52 #22
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_18242982
quote:
Op woensdag 7 april 2004 10:52 schreef Nadientje het volgende:
ik bestel ook regelmatig iets bij de wehkamp en heb nog geen 1 keer iets hoeven terug te sturen. je moet gewoon de maat nemen wat je normaal ook hebt en dan komt het meestal wel goed
hartstikke goeie service ook en ik vind het geweldig dat je zelf kunt invullen wanneer ze langskomen
Als ik dat doe valt het meestal groter uit Bestel nu ook meestal een maat kleiner dan ik heb en dat gaat wel goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')