Als ik me in ga spannen kan ik wel een hoger cijfer halen hoor... Ik zit alleen in een té gezellig hoekje (buuf had een 3, meisje voor me een 2,6)... En met dank aan een PO dat net zo zwaar telt als alle tentamens van het hele jaar sta ik op dit moment nog een 7,1.quote:Op maandag 5 april 2004 16:22 schreef Bjoro het volgende:
Hoe bedoel je NIET exact ingesteld ????
Tssss! Ik heb gewoon 35 uur per week les, exclusief huiswerk... ruilen?quote:Op maandag 5 april 2004 16:27 schreef Suijk het volgende:
Die middelbare scholen stellen tegenwoordig ook niks meer voor zie ik wel.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 5 april 2004 16:27 schreef Suijk het volgende:
Wij (ik) zijn/ben gewoon hartstikke slimquote:Op maandag 5 april 2004 16:27 schreef Suijk het volgende:
33 uur hier, en ik zit niet eens in de 2e fase. (Huiswerk kost me 1 uur p/d, exclusief toetsen)quote:Op maandag 5 april 2004 16:28 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Tssss! Ik heb gewoon 35 uur per week les, exclusief huiswerk... ruilen?![]()
Mind you, dat is een gemiddelde, zit er wel eens korter aan, zit er ook wel eens langer aan.quote:Op maandag 5 april 2004 16:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
33 uur hier, en ik zit niet eens in de 2e fase. (Huiswerk kost me 1 uur p/d, exclusief toetsen)
Ik werk maar meequote:Op maandag 5 april 2004 16:30 schreef Suijk het volgende:
Wat een mooie hap!
quote:Op maandag 5 april 2004 16:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
33 uur hier, en ik zit niet eens in de 2e fase. (Huiswerk kost me 1 uur p/d, exclusief toetsen)
Haha, met z'n drietjes tegelijk inderdaad...quote:Op maandag 5 april 2004 16:30 schreef Suijk het volgende:
Wat een mooie hap!
quote:Op maandag 5 april 2004 16:30 schreef Inquistor87 het volgende:
Huiswerk kost hier 0,01 minuut per dag. Ik doe echt niks, dus het is wel heel makkelijk inderdaad
.
vrijdag met 15 jongens vertrokken naar engeland..quote:Op maandag 5 april 2004 16:26 schreef tuindwerg het volgende:
Maar vertel, hoe was jouw weekend?
Wauw, wat een geweldig weekend moet dat idd geweest zijn zeg!quote:Op maandag 5 april 2004 16:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vrijdag met 15 jongens vertrokken naar engeland..
's avonds southend - scunthorpe (div 3) geweest, daarna de kroeg in
zaterdag naar london gereden
's middags Fulham - Birmingham City geweest daarna naar de kroeg, eten, kroeg
zondag weer naar huis
Om een lang weekend kort te maken....geweldg genoten !
Whehehe zag em jaquote:Op maandag 5 april 2004 16:38 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Wauw, wat een geweldig weekend moet dat idd geweest zijn zeg!![]()
Even ander punt: Wat is dit nou weer voor onzin Inquistor? Inquistor87 is lief O+
hee hij maakt er automatisch linkjes van!
neem jij ff 30 biertjes Sandman...en post deze dan ff vol, ging vorige keer ook zo goedquote:Op maandag 5 april 2004 16:41 schreef Da_Sandman het volgende:
had je em ook al klaar staan L_G
Als jij wil ruilen met 40 uur/week plus een berg overwerk waardoor het gemiddeld 50 uur wordt, incl nu en dan e.e.a. in de weekenden, dan geef je maar een seintjequote:Op maandag 5 april 2004 16:28 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Tssss! Ik heb gewoon 35 uur per week les, exclusief huiswerk... ruilen?![]()
Ben al aan het zoeken voor goede plaatjes.quote:Op maandag 5 april 2004 16:41 schreef Da_Sandman het volgende:
had je em ook al klaar staan L_G
quote:Op maandag 5 april 2004 16:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
neem jij ff 30 biertjes Sandman...en post deze dan ff vol, ging vorige keer ook zo goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |