ja maar ik denk niet dat hij dat bedoeltquote:Op zondag 4 april 2004 20:57 schreef Guus Muisarm het volgende:
de stroom schakeld zichzelf wel uit als het nat wordt
Grapjas!quote:Op zondag 4 april 2004 20:57 schreef Guus Muisarm het volgende:
de stroom schakeld zichzelf wel uit als het nat wordt
Klopt. De afvoer hang echter op een plek waar je geen bak onder kan hangen.quote:Op zondag 4 april 2004 21:06 schreef Vulpecula het volgende:
Er zijn van die bakken waar je de wasmachine in kan zetten. Die zorgen ervoor dat het water in die bak blijft.
Dat is ook een idee. Maar je zou verwachten dat dit toch ook kant en klaar verkrijgbaar moet zijn?quote:Op maandag 5 april 2004 16:38 schreef Alicey het volgende:
je zou het zelf kunnen maken. je hebt maar paar goedkope onderdeeltjes nodig en je draait het zo in elkaar. enige waar je op moet letten is dat je zorgt dat het waterdicht is, en aarding correct doet
Hij bedoeld dat de stroom uitschakeld als bijvoorbeeld de afvoer verstopt zit.... kijk als de afvoer verstopt zit en de machine blijft vrolijk doordaaien golft al dat water over de grond heen... en dan is het erg prettig dat de stroom er af gehaald wordt... heb je dat probleem namelijk nietquote:Op woensdag 7 april 2004 13:47 schreef Rio het volgende:
Waarom zou je de stroom er af willen hebben? Als er geen watertoeveoer meer is kan er toch niks overstromen? Of mis ik iets aan je verhaal?
PRECIES!quote:Op woensdag 7 april 2004 14:19 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Hij bedoeld dat de stroom uitschakeld als bijvoorbeeld de afvoer verstopt zit.... kijk als de afvoer verstopt zit en de machine blijft vrolijk doordaaien golft al dat water over de grond heen... en dan is het erg prettig dat de stroom er af gehaald wordt... heb je dat probleem namelijk niet
Ja bij ons ookquote:Op woensdag 7 april 2004 16:33 schreef pdiscs het volgende:
[..]
PRECIES!
En aangezien de wasmachine op de zolder staat ...
En dan zet ik mijn schoonmoeder op blote voeten erbij.quote:Op woensdag 7 april 2004 21:33 schreef Dennis121 het volgende:
[..]
Ja bij ons ook
Dr zit zo'n lek bak onder... maar die steekt nauwelijks onder de wasmachine vandaan en dat zou dan een hoop water moeten kunnen opvangen...dr zit wel zo'n afvoertje in (bij ons dicht) maarja weet niet precies wat de nut er nou van is...
Wat trouwens wel heel simpel zelf te doen is, twee (+ en -) vanuit een stopcontact in zon plastic lekbak doen, zodra die twee onder water komen -> korstluiting -> stroom uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |