Amen..en laten we hopen dat dat ook niet gebeurt!!!quote:Op maandag 5 april 2004 14:21 schreef ruk het volgende:
Ze zijn nog niet failliet hoor...
De klant bepaalt wel of dat wat waard is....quote:Op zondag 4 april 2004 20:31 schreef fotoloog het volgende:
Het gaat lekker met die mediamarkt,de firma doet nogal wat aan parallel-import
Daar worden de kleinere zelfstandige ondernemers de dupe van,kijk als klant begrijp ik het natuurlijk wel dat je het zo goedkoop mogelijk probeert te krijgen,maar service en een aangename bediening is m.i. ook wat waard!
Grotendeels wel, ze gaan hem vervangen door een andere format.quote:Op maandag 5 april 2004 14:37 schreef ruk het volgende:
gaat ie weg dan?
Wat boeit dat. Parralelel import binnen de EU is volkomen legaal. Het wordt pas illegaal als de mediamarkt hun spullen renchtstreeks bij de importeur in Japan haalt zonder toestemming van de betreffende fabrikant.quote:Op zondag 4 april 2004 20:55 schreef fotoloog het volgende:
[..]
Parallel-import is als een bedrijf,in dit geval MM spullen koopt niet rechtstreeks bij de NL importeur,ik zal een voorbeeld geven,een aantal maanden geleden kwam MM met een super aanbieding Te Weten de Nikon coolpix 3100 voor een schijtprijs,wat blijkt? MM heeft deze partij opgekocht bij de Oostenrijkse importeur van Nikon.die ermee in z`n maag zat
Gevolg? NL dealers die het apparaat gekocht hebben bij de NL importeur,en het nu noodgedwongen moeten verkopen MET verlies,maar wel met service,en daar gaan de kleinere bedrijven aan kapot!
Zo lullig vind ik het dan niet. Die zaak is duur, er is kennelijk slechte service en ze hebben niet zoveel spullen als de Mediamarkt. Gewoon een slecht bedrijf.quote:Op maandag 5 april 2004 12:22 schreef SEMTEX het volgende:
Lullig. Hier in Helmond zit er ook een. Vond de service nooit zo denderend.
Goh, dus jij beweert dat als een bedrijf niet zoveel spullen hebben als de MM dan automatisch slecht is? En je zegt kennelijk slechte service. Dus je hebt het zelf niet meegemaakt?quote:Op maandag 5 april 2004 15:12 schreef Steijn het volgende:
[..]
Zo lullig vind ik het dan niet. Die zaak is duur, er is kennelijk slechte service en ze hebben niet zoveel spullen als de Mediamarkt. Gewoon een slecht bedrijf.
Ik begrijp dat je er werkt en zo maar je kan moeilijk gaan beweren dat de megapool echt uitblonk. Ze zijn gewoon veels te duur. En mensen kunnen leuk lullen over service maar ik denk niet dat dat nou de factor is waar dit soort winkels zich van anderen onderscheiden. Ik bedoel wat is het verschil tussen de service van de mediamarkt en die van de megapool? Ik heb int ieder geval nooit een verschil gemerkt. Ik zie wel verschil tussen de prijzen.quote:Op maandag 5 april 2004 15:15 schreef Dizer het volgende:
[..]
Goh, dus jij beweert dat als een bedrijf niet zoveel spullen hebben als de MM dan automatisch slecht is? En je zegt kennelijk slechte service. Dus je hebt het zelf niet meegemaakt?
Kan je dan aub niet zulke opmerkingen brengen zonder het zelf ook echt te hebben meegemaakt!
zoldra megapool failliet verklaard word, kun je idd die extra garantie wel vergeten..quote:Op maandag 5 april 2004 15:54 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoe zit het nu met de garantie op de apparatuur? De fabrieksgarantie zal wel doorgaan een tijdje tot die afloopt, maar verder valt er niet veel te verwachten van megapool zelf en eventuele extra genomen garantie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |