Hehe, ik kom er net achter dat het hoofdkantoor 5 min. van mijn huis staat. Ik heb het wel eens gezien, maar dacht altijd dat het zomaar een van de kantoren wasquote:Op zondag 4 april 2004 21:37 schreef Dizer het volgende:
[..]
De server staat op hoofdkantoor en daar mag niemand meer naar binnen
Denk niet dat ie daar gelukkig mee moet zijn, die is grondig genaaid. Immers hij heeft geld betaald voor de francise, en daar heeft ie nu niets voor. Kan ie straks een nieuwe francise kopen, van expert of Saturnquote:Op maandag 5 april 2004 00:04 schreef _The_General_ het volgende:
Een broer van de vriend van mijn moeder is eigenaar van twee Megapool zaken, gelukkig gefranchised [typo?]
Hij zit in een franchise filiaal. DIe hebben niks te maken met het hele probleem.quote:Op maandag 5 april 2004 10:32 schreef ruk het volgende:
waarom ben je nog open dan?
Nou ja, niks te makenquote:Op maandag 5 april 2004 11:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij zit in een franchise filiaal. DIe hebben niks te maken met het hele probleem.
Euh, das niet helemaal waar.quote:Op maandag 5 april 2004 11:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hij zit in een franchise filiaal. DIe hebben niks te maken met het hele probleem.
en daarom zijn de veiligheids codes op alle megapool filialen verandert..quote:Op maandag 5 april 2004 11:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Sja.
Als ik bij Megapool zou werken, zou ik vandaag de winkel gewoon opengooien. De omzet die je maakt ff op een bankrekening zetten als redundancy package voor het geval het mis gaat, en achterstallig loon en bonussen te compenseren.
Hmm ja zo kun je het natuurlijk ook zien. Voor de franchisers die toch al niet meer wilden, is dit idd een uitstekend moment ja. Maar dan is het wel te hopen dat ze snel een andere franchiseorganisatie vinden, want ik denk dat een franchiser het als geheel zelfstandige zaak niet lang volhoudt.quote:Op maandag 5 april 2004 11:46 schreef Dizer het volgende:
Maar de franchisers hebben al eerder aangekondigd weg te willen gaan bij Megapool maar vast zitten aan hun contract. (Heb ik gister gehoord) en dit is hun Kans.
ik zou hier heel graag op willen reageren... maarquote:Op maandag 5 april 2004 12:04 schreef MouseInteractive het volgende:
[..]
Hmm ja zo kun je het natuurlijk ook zien. Voor de franchisers die toch al niet meer wilden, is dit idd een uitstekend moment ja. Maar dan is het wel te hopen dat ze snel een andere franchiseorganisatie vinden, want ik denk dat een franchiser het als geheel zelfstandige zaak niet lang volhoudt.
....maar je mag nog ff niks zeggenquote:Op maandag 5 april 2004 12:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ik zou hier heel graag op willen reageren... maar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |