Ik heb zelf die Limited Edition Box van Kill Bill vol1 besteld.. maar ben ook best wel benieuwd naar die bag edition. maar is de R3 ook uncut? met alles in kleur? de R2-Japan wel terwijl de R1, R2 europa dat zeer waarschijnlijk niet gaan wordenquote:Op maandag 5 april 2004 23:34 schreef knep het volgende:
In bestelling:
Hm vrij veel eigenlijk![]()
Waarschijnlijk wel zo'n goedkoop BestBuy-hoesje. Kan je net zo goed de boel gaan downloaden, want staat voor geen meter op je plankquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:01 schreef PdeHoog het volgende:
Gisteravond besteld:
- 40 days, 40 nights voor EUR 4.99 bij Boudisque (mijn helden)
de nederlandse braindead release op DVD heeft dan wel weer 5.1quote:Op dinsdag 6 april 2004 06:36 schreef De_Schaduw het volgende:
Sinds m'n laatste post:
De meest complete versie die ik tot nu toe heb. Ik had al de unrated Dead Alive DVD en de Braindead VCD van RCV.
Deze is net ietsie langer dan de RCV. Hij heeft aan het begin eerst beelden van Queen Elizabeth en die heeft RCV niet. En de transfer op die VCD zuigt. Deze DVD heeft ook scherper beeld dan de Blood Edition. Alleen helaas wel mono geluid, en dat terwijl op de aftiteling Dolby Stereo of zo staat![]()
Zit nog steeds te w88 op een limited edition director's cutquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:17 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
de nederlandse braindead release op DVD heeft dan wel weer 5.1wel kut beeld omdat weer te compenseren
Op het moment ken ik 4 uitgaves die de uncut versie hebben.quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:17 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Ik heb zelf die Limited Edition Box van Kill Bill vol1 besteld.. maar ben ook best wel benieuwd naar die bag edition. maar is de R3 ook uncut? met alles in kleur? de R2-Japan wel terwijl de R1, R2 europa dat zeer waarschijnlijk niet gaan worden
Het gaat meer om het feit dat ik zo toch nog een beetje de maker sponsor terwijl ik de film al tig keer gezien hebquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:16 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel zo'n goedkoop BestBuy-hoesje. Kan je net zo goed de boel gaan downloaden, want staat voor geen meter op je plank
En volgens mij is het ook geen snapper case, het is geen WB-film.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het gaat meer om het feit dat ik zo toch nog een beetje de maker sponsor terwijl ik de film al tig keer gezien heb
hoeveel kost dat nu in totaal dan??quote:Op maandag 5 april 2004 23:34 schreef knep het volgende:
In bestelling:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hm vrij veel eigenlijk![]()
| Forum Opties | |
|---|---|