een van de bekendere adult films volgens mij... ook zeer gewelddadig schijntquote:Op zondag 25 april 2004 22:10 schreef Hare het volgende:
Is het trouwens een leuke film? Caligula? Imdb zegt er niet veel goeds over
Je kunt per bestelling maar 1 coupon gebruiken, en maar 1 coupon per persoon, maar dan kun je dus in twee bestellen 850 dvdtjes bestellen zonder er maar iets voor te betalen. (afgezien van de verzendkosten natuurlijk, a 1,95 p/s)quote:2 coupons voor Bol.com:
Van 't andere forum: ¤ 4,- van de SNS bank - SNSBL310304 (geldig tot 30 april 2004)
Van Bol.com zelf: ¤ 4,50 van de Nederlandse Volleybal Bond - NEVOBO5595 (geldig tot 31 juli 2004)
Ik zou niet weten waar ik ze allemaal zou moeten laten... heb voor het geval dat ook nog maar eens 50x Caligula besteldquote:Op zondag 25 april 2004 22:20 schreef Hare het volgende:
Van het aanbiedingforum:
[..]
Je kunt per bestelling maar 1 coupon gebruiken, en maar 1 coupon per persoon, maar dan kun je dus in twee bestellen 850 dvdtjes bestellen zonder er maar iets voor te betalen. (afgezien van de verzendkosten natuurlijk, a 1,95 p/s)
Wie durft het aan?
850 dvdtjes
Maakt niets uit. Ze hebben het nog op hun site staan, dus als ze ze niet moor hebben zullen ze ze moeten bestellen.quote:Op zondag 25 april 2004 23:06 schreef Hapertje het volgende:
Als iedereen bij Bol.com nou eerst eens doorklikt op informatie over de DVD dan kom je erachter dat het artikel niet meer leverbaar is, kortom uit het assortiment... dan kan je er wel 100 bestellen, er zal er geen één in je brievenbus vallen hoor!
nee dan duurt het alleen iets langerquote:Op zondag 25 april 2004 23:06 schreef Hapertje het volgende:
Als iedereen bij Bol.com nou eerst eens doorklikt op informatie over de DVD dan kom je erachter dat het artikel niet meer leverbaar is, kortom uit het assortiment... dan kan je er wel 100 bestellen, er zal er geen één in je brievenbus vallen hoor!
bij mij hebben ze beide gewerkt vandaagquote:Op zondag 25 april 2004 23:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik krijg de melding dat die coupons niet geldig zijn trouwens.
Zo'n gevoel heb ik nu ook...quote:Op zondag 25 april 2004 23:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb namelijk net zo'n idee dat we die bol.com dvd's wel kunnen schudden.
Over wat voor soort dvdtjes heb je het dan?quote:Op zondag 25 april 2004 23:34 schreef scanman01 het volgende:
Ach, als Caligula en AHX niet lukt koop ik wel weer een paar dvdtjes voor 5 euro die op ebay in Engeland 40 pond opleverenIk heb namelijk net zo'n idee dat we die bol.com dvd's wel kunnen schudden.
Dat zijn dvd's die nergens anders te koop zijn, alleen in NL. Welke dat zijn kan ik beter voor me houden anders staat ebay UK er straks vol mee.quote:Op maandag 26 april 2004 01:06 schreef Hare het volgende:
[..]
Over wat voor soort dvdtjes heb je het dan?
En waarom zijn die engelsen zo gek er zo veel voor te betalen als ze zelf play hebben????
Zijn ze echt zo stom dat ze dat niet weten danquote:Op maandag 26 april 2004 01:20 schreef scanman01 het volgende:
En je moet die Engelsen ook niet wijs maken dat ze die dvd's zo in NL kunnen bestellen natuurlijk
Blijkbaar dus he.quote:Op maandag 26 april 2004 01:25 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Zijn ze echt zo stom dat ze dat niet weten dan
Blijf het een vreemd geval vinden hoorquote:Op maandag 26 april 2004 13:05 schreef Eluc het volgende:
American History X, Caligula en Desperado staan niet meer voor 1 cent bij bol.com...Moeten we nu binnen 10 dagen annuleren ofzo?
Nee hoor...de bevestigingsmailtjes geven de prijs nog eens duidelijk aan. Ze kunnen die prijs niet ineens voor je verhogen, want daar heb je het niet voor gekocht.quote:Op maandag 26 april 2004 13:05 schreef Eluc het volgende:
American History X, Caligula en Desperado staan niet meer voor 1 cent bij bol.com...Moeten we nu binnen 10 dagen annuleren ofzo?
Nou, volgens mij stond er wel zoiets in de algemene verkoopvoorwaarden...quote:Op maandag 26 april 2004 13:10 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee hoor...de bevestigingsmailtjes geven de prijs nog eens duidelijk aan. Ze kunnen die prijs niet ineens voor je verhogen, want daar heb je het niet voor gekocht.
Dat denk ik niet. Lees dat nog maar es goed na. Zou anders mooi zijn. Maak je al je producten 0,01 euro en als iedereen besteld heeft, verhoog je de prijs naar 100 euro ...quote:Op maandag 26 april 2004 13:12 schreef Eluc het volgende:
[..]
Nou, volgens mij stond er wel zoiets in de algemene verkoopvoorwaarden...
quote:3.6 Indien de prijzen voor de aangeboden producten en diensten stijgen in de periode tussen de bestelling en de uitvoering daarvan, bent u gerechtigd de bestelling te annuleren dan wel de overeenkomst te ontbinden binnen tien (10) dagen na mededeling van de prijsverhoging door bol.com.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |