abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 april 2004 @ 17:22:01 #1
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_18174437
Ik wil maybe kaartjes kopen voor The Lion King (musical) die de komende tijd te zien zal zijn in het Circus Theater in Scheveningen. Nou lijkt het me best leuk, maar vind ik rang 1 t/m 3 toch wel wat errug gortig voor een Musical. Samen met dat ik met iemand wil die het niet zo heeft op hoogtes (hoogtevrees dus), zou ik graag willen weten of mensen hier ervaring mee hebben, of het (rang 4) erg hoog/stijl is en hoe dat bij rang 5 zit (=balkon) of daar uberhaupt wel een beetje iets te volgen is (aangezien ik die relatief dichtbij vind staan maar dus veruit het goedkoopst is.

1e rang: 79 euro | 2e rang: 74 euro | 3e rang: 64 euro | 4e rang: 44 euro | 5e rang: 29 euro

ps: ik wist niet waar ik met deze vraag terecht moest, het is ene musical dus dacht ana Muziek. Ik denk niet dat het nut heeft om dit tussen de alcohol snuivende onderwerpen van Vrijetijd & Uitgaan te plaatsen. Maar als een Mod het beter weet zie ik het wel
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
  zondag 4 april 2004 @ 17:26:06 #2
11037 witste
Moderator
pi_18174536
Rij 1 en 2 is geen optie omdat je teveel details van de zangers hoort, ook is irritant dat je steeds de handen van de dirigent boven de rand ziet komen waardoor je constant wordt afgeleid.

vanaf rij 3 is het geluid mooier, tot aan de achterkant van de zaal.

Balkon is irritant omdat je dan in de orkestbak kan kijken, en je weer afgeleid wordt van hetgeen er wordt opgevoerd.
Dit bericht is door de Moderator aangepast.
  zondag 4 april 2004 @ 19:35:46 #3
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_18177034
Je kunt geluk hebben met 2e en 3e rang. Met 2de zit je vaak ook nog goed. Bij 3de rang neem je een gok, tenzij je naar het circustheater zelf gaat, dan kun je nog aangeven waar je zou willen zitten.
Als je nu kaartjes koopt voor het eind van het jaar, dan heb je nog wat te kiezen.
could you just [i]not[/i] breathe?
  zondag 4 april 2004 @ 23:38:06 #4
57945 Stefkuh
The Hunter
pi_18183180
hmmzz... mogelijk kan ik via via aan goedkopere kaartjes 1e rang komen, maar dat is nog afwachten... als ik zo die zaal zie, zit ik uiteraard het liefste in ZAAL. Maargoed... ik ga dit never nooit niet voor 79 euro doen. voor 30 euro meer kan ik 4 dagen naar Werchter... echt absurd hoor deze prijzen. Nahja als 2e rang al niet goed KAN zijn.. maar dat heeft met afstand te maken of met hoogte (of beide). En hoe hog zijn die rangen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Stefkuh op 04-04-2004 23:41:57 (typo) ]
Wie schopt ze allemaal in elkaarrrrr... Huntelaaarrrrr Huntelaahahaaaaarrrrr!!
pi_18188203
Balkon is ontzettend goedkoop, maar het rotte is dat je alles van boven ziet en half van de zijkant. Op zich heb je vanaf het laagste balkon wel redelijk zicht vind ik zelf.

Op zich heb je overal wel leuk zicht, het is maar net van hoe dichtbij je alles wilt zien...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')