Mjah, ik had er al een keer eentje veranderd, maar blublub heeft de laatste keer weer een oude gebruikt.quote:Op zondag 4 april 2004 17:04 schreef WAik het volgende:
hmm er werken twee plaatjes in de H niet
G_E wordt kewl, hip en trendy met z'n Gaastra schoenen en Ray Ban zonnebril. Nu nog een kewl, hip en trendy kapselquote:Op zondag 4 april 2004 16:49 schreef Great_Expectations het volgende:
Oh jeetje, heb ik in al mijn onbewustheid nou weer een merkschoen gekocht?. Het waren deze of O'Neill schoenen, maar die zaten niet lekker en waren net iets minder G_E-aproved.
.
fotow!quote:Op zondag 4 april 2004 17:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
G_E wordt kewl, hip en trendy met z'n Gaastra schoenen en Ray Ban zonnebril. Nu nog een kewl, hip en trendy kapsel
Jaja, en daarstraks vond je me nog niet voldoende schattig voor dat soort schoenen.quote:Op zondag 4 april 2004 17:07 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
G_E wordt kewl, hip en trendy met z'n Gaastra schoenen en Ray Ban zonnebril. Nu nog een kewl, hip en trendy kapsel
D'r stond al een foto in het vorige topic.quote:Op zondag 4 april 2004 17:09 schreef WAik het volgende:
[..]
fotow!![]()
ja en nu een 'panorama'-foto, alles-includedquote:Op zondag 4 april 2004 17:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
D'r stond al een foto in het vorige topic.
Lief G_E-tje toch, je moet wel beter gaan lezen hoor. Ik zei dat ik je wel Heel Schattig vond maar dat de mensen in de kewle hippe Schattige Jongens-winkels in A'dam daar misschien anders over zouden kunnen denken.quote:Op zondag 4 april 2004 17:09 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jaja, en daarstraks vond je me nog niet voldoende schattig voor dat soort schoenen..
==>quote:Op zondag 4 april 2004 17:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Lief G_E-tje toch, je moet wel beter gaan lezen hoor. Ik zei dat ik je wel Heel Schattig vond maar dat de mensen in de kewle hippe Schattige Jongens-winkels in A'dam daar misschien anders over zouden kunnen denken.
Zou ie in Moldavie ook altijd z'n zin krijgen?quote:Op zondag 4 april 2004 17:11 schreef Ang3l het volgende:
@Topictitel: ..... Behalve in deze realiteit?
Nee hoor, wat dat vind de G_L van G_E niet goed.quote:Op zondag 4 april 2004 17:12 schreef WAik het volgende:
[..]
==>![]()
![]()
G_L=...?quote:Op zondag 4 april 2004 17:13 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee hoor, wat dat vind de G_L van G_E niet goed.
Grote_Liefdequote:Op zondag 4 april 2004 17:16 schreef WAik het volgende:
[..]
G_L=...?
Great Love?
Great L*L?
...?
dus 'de Grote_Liefde van Great_Expactations is niet goed genoeg voor jou?'quote:Op zondag 4 april 2004 17:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Grote_Liefde
quote:Op zondag 4 april 2004 17:11 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Lief G_E-tje toch, je moet wel beter gaan lezen hoor. Ik zei dat ik je wel Heel Schattig vond maar dat de mensen in de kewle hippe Schattige Jongens-winkels in A'dam daar misschien anders over zouden kunnen denken.
Ik ken G_L helemaal niet en G_L kent mij ook niet.quote:Op zondag 4 april 2004 17:24 schreef WAik het volgende:
[..]
dus 'de Grote_Liefde van Great_Expactations is niet goed genoeg voor jou?'![]()
ex-en dus![]()
Mijn Grote Liefde vindt het niet goed als Beavje een beetje in mijn richting zou gaan zittenquote:Op zondag 4 april 2004 17:24 schreef WAik het volgende:
[..]
dus 'de Grote_Liefde van Great_Expactations is niet goed genoeg voor jou?'![]()
ex-en dus![]()
koppelen!!!!quote:Op zondag 4 april 2004 17:26 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik ken G_L helemaal niet en G_L kent mij ook niet.
G_L is al gekoppeld. Aan G_E.quote:Op zondag 4 april 2004 17:27 schreef WAik het volgende:
[..]
koppelen!!!!![]()
oeee...quote:Op zondag 4 april 2004 17:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn Grote Liefde vindt het niet goed als Beavje een beetje in mijn richting zou gaan zitten-en.
.
Ik zit ook niet jouw kant op tequote:Op zondag 4 april 2004 17:26 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn Grote Liefde vindt het niet goed als Beavje een beetje in mijn richting zou gaan zitten-en.
.
Zei d'r iemand "schoenen"?quote:Op zondag 4 april 2004 17:11 schreef WAik het volgende:
[..]
ja en nu een 'panorama'-foto, alles-included
of wordt dit een schoenenshowtopic?
Ik vind eigenlijk dat je gewoon hiero bij mijo moet gaan koken. Hoef ik het niet te doenquote:Op zondag 4 april 2004 17:30 schreef WAik het volgende:
nou, ik moet gaan koken hiero, laterz!
Kijk! Een schoenenverzamel-homo!quote:
We wachten met spanning op jouw inputquote:Op zondag 4 april 2004 17:38 schreef Vlarp het volgende:
Het gaat weer eens over kleren en schoenen heh
homo's
Waar? Waar?!quote:Op zondag 4 april 2004 17:35 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kijk! Een schoenenverzamel-homo!
Zegt meneer nextdancequote:Op zondag 4 april 2004 17:38 schreef Vlarp het volgende:
Het gaat weer eens over kleren en schoenen heh
homo's
En dan bedoel ik ook echt:quote:Op zondag 4 april 2004 17:39 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
![]()
![]()
2 (of meer?) foto's en dan samenplakkenquote:Op zondag 4 april 2004 17:40 schreef Ang3l het volgende:
Waar? Waar?!
Nou, kgeef eerlijk gezegd meer om kleding dan om schoenen ,.... maar de kast paste niet op de fotoheb geen panorama shot
jij doet me denken aan Temptation Island Carl...quote:Op zondag 4 april 2004 17:40 schreef Gerdo het volgende:
En dan bedoel ik ook echt:.
Ik kijk geen temptation island...quote:Op zondag 4 april 2004 17:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
jij doet me denken aan Temptation Island Carl...
Ik heb 2 paar puma's waar ik al 2 jaar op loop ofzoquote:Op zondag 4 april 2004 17:39 schreef NathaN het volgende:
[..]
We wachten met spanning op jouw input
Gerdo?quote:Op zondag 4 april 2004 17:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Pics?quote:Op zondag 4 april 2004 17:42 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Gerdo?![]()
![]()
Dat was ik ook niet van planquote:Op zondag 4 april 2004 17:43 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Uhhh.. als je NextDance al fout vindt
Kom maar nooit naar Gaypalace dan
Dat zei ik ook niet, maar goed nou ja enzo.quote:Op zondag 4 april 2004 17:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zit ook niet jouw kant op te-en.
Heel goedquote:Op zondag 4 april 2004 17:45 schreef Cazman het volgende:
[..]
Dat was ik ook niet van plan
Sow. Das echt wel dat je zegt:quote:Op zondag 4 april 2004 17:40 schreef Gerdo het volgende:
[..]
En dan bedoel ik ook echt:.
Ik zie d'r vanavond pas!quote:Op zondag 4 april 2004 17:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Sow. Das echt wel dat je zegt:
Mocht je er niet op ofzo?
Nee, maar ik wilde het even duidelijk stellen.quote:Op zondag 4 april 2004 17:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet, maar goed nou ja enzo.
Waarvan 1 paar uit Eindhoven?quote:Op zondag 4 april 2004 17:42 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb 2 paar puma's waar ik al 2 jaar op loop ofzo
FF checken hoor...quote:Op zondag 4 april 2004 17:45 schreef Vlarp het volgende:
Oeh!
De 2 nooit uitgezonden afleveringen van SMSmee's Poessie staan nu op de site
http://www.omroep.nl/vara(...)l
Dus morgen zit je hier weer van:quote:Op zondag 4 april 2004 17:46 schreef Gerdo het volgende:
[..]
Ik zie d'r vanavond pas!.
Nee, meer van:quote:Op zondag 4 april 2004 17:47 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dus morgen zit je hier weer van:?
Okeej.quote:Op zondag 4 april 2004 17:46 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Nee, maar ik wilde het even duidelijk stellen.
Vanavond is er toch weer een Temptation Island?quote:Op zondag 4 april 2004 17:42 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Was't Eindhoven?quote:Op zondag 4 april 2004 17:46 schreef NathaN het volgende:
[..]
Waarvan 1 paar uit Eindhoven?
Doe es een pic dan...quote:Op zondag 4 april 2004 17:49 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Vanavond is er toch weer een Temption Island?
Kan ik me weer ergeren aan Coke-Ai(Ne) enCarl
.
Realplayer Basic installeren??quote:Op zondag 4 april 2004 17:51 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga die afleveringen van SMSmee dus niet kijken. Ze zijn alleen in RealPlayer te bekijken en ik weiger dat met spy- en adware volgepropte programma te installeren...
Ik zie steeds maar 1 frame elke paar seconden. Streaming my ass.quote:Op zondag 4 april 2004 17:51 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga die afleveringen van SMSmee dus niet kijken. Ze zijn alleen in RealPlayer te bekijken en ik weiger dat met spy- en adware volgepropte programma te installeren...
Dat zeg ik, spyware en adware... niet dusquote:Op zondag 4 april 2004 17:52 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Realplayer Basic installeren??
Vaag. Bij mij gaat alles soepel.quote:Op zondag 4 april 2004 17:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zie steeds maar 1 frame elke paar seconden. Streaming my ass.
Ieuw...je bedoelt toch niet die dufsuftweelingbroertjes?? Nee, dan maar die twee zusjes of Tattoo-paar.quote:Op zondag 4 april 2004 17:56 schreef Ang3l het volgende:
Watnou Temptation Island?! Vanavond Peking Express!de Belgische Broertjes
Kinkyquote:Op zondag 4 april 2004 17:54 schreef beaverhausen het volgende:
Streaming my ass.
Tis verdomme net alsof ik naar een fotoroman met geluid zit te kijken.quote:Op zondag 4 april 2004 17:56 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Vaag. Bij mij gaat alles soepel.
Wat voor eten ben je?quote:Op zondag 4 april 2004 17:59 schreef Gerdo het volgende:
*eten is*.
quote:Op zondag 4 april 2004 17:57 schreef NathaN het volgende:
[..]
Kinky
Tattoo-paar mag van mij winnenquote:Op zondag 4 april 2004 17:57 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ieuw...je bedoelt toch niet die dufsuftweelingbroertjes?? Nee, dan maar die twee zusjes of Tattoo-paar.
't klinkt weinig bambi, iig...quote:Op zondag 4 april 2004 18:00 schreef wizarddragon het volgende:
Vind je?
quote:Op zondag 4 april 2004 18:17 schreef wizarddragon het volgende:
Whahah smsmee's poessie is wel lachen. Krijgt ze mot met die lesbo (inge Diepman) van B&W.
Oesters!quote:Op zondag 4 april 2004 18:00 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wat voor eten ben je?
Ja, weet ik veel. Ik kijk nooit naar B&W.quote:Op zondag 4 april 2004 18:25 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
't Stond ook op de site van SMSmeequote:Op zondag 4 april 2004 18:40 schreef wizarddragon het volgende:
Ja, weet ik veel. Ik kijk nooit naar B&W.
Glibberig?quote:Op zondag 4 april 2004 18:38 schreef Gerdo het volgende:
Oesters!.
Hmm Lezen gaat de laatste tijd ook niet zo goed.quote:Op zondag 4 april 2004 18:44 schreef NathaN het volgende:
[..]
't Stond ook op de site van SMSmee
Dan moet je gewoon aan strips beginnen.quote:Op zondag 4 april 2004 18:45 schreef wizarddragon het volgende:
Hmm Lezen gaat de laatste tijd ook niet zo goed.![]()
BIj jou?quote:Op zondag 4 april 2004 18:48 schreef NathaN het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon aan strips beginnen.
Wel zo makkelijk, hequote:Op zondag 4 april 2004 18:49 schreef wizarddragon het volgende:
BIj jou?![]()
Geen flauw idee.quote:Op zondag 4 april 2004 19:04 schreef NathaN het volgende:
Is er ook een mandaat met ontbrekende haakjes?
zoek maar op mijn naam... en dan vooral mijn Temptation tiradesquote:Op zondag 4 april 2004 17:57 schreef Gerdo het volgende:
Wie de neuk is nou die Carl?.
Hmmm da's wel heerlijk lullig jaquote:Op zondag 4 april 2004 19:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
Peking Express... Dead Like Me... morgen een giga-groot tentamen... het leven is mooi.
Dat vind ik nou een geweldige zin die op veel van toepassing is.quote:Op zondag 4 april 2004 19:16 schreef Ang3l het volgende:
Denk dat er iets beter over nagedacht had moeten worden.
quote:Op zondag 4 april 2004 19:34 schreef Ang3l het volgende:
Maar ik heb nooit geleerd hoe ik moet denken!
Ik ben blont geboren ....
Ik durf er nu voor uit te komen!
Maar je hebt wel veel schoenenquote:Op zondag 4 april 2004 19:37 schreef Ang3l het volgende:
Ja dnek je dan dat ik BEWUST zulke domme opmerkingen maak?!
Het zit IN me weet je, ik kan er niets aan doen hoor .....
Ik WIL wel slim zijn... maar ti zo moeilijk met een haarkleurige achterstand!Zwaar ....
Daar ben ik het helemaal mee eens. Mensen zijn dom, of ze doen gewoon domme dingen, er is geen enkele ziel meer die zich voorneemt om na te denken over bepaalde zaken. Van die enge freaks die zich alleen bezig houden met hun uiterlijk, met de laatste mode, zonder ooit stil te staan bij wat er zich buiten hun wereldje afspeelt.quote:Op zondag 4 april 2004 19:30 schreef Great_Expectations het volgende:
Dat vind ik nou een geweldige zin die op veel van toepassing is..
Mensen doen te veel zonder er goed over na te denken. Ze gaan een stomme studie doen niet omdat ze dat leuk lijkt maar omdat ze er rijk van denken te worden, ze solliciteren om dezelfde redenen naar een stomme baan, ze gaan trouwen met een blonde vrouw die nu nog knap is maar altijd oerdom zal blijven, krijgen lelijke kinderen omdat iedereen in hun omgeving kinderen krijgt, ze gaan met schoonouders op vakantie in een caravan, enzovoort.
Dacht iedereen maar iets beter na, voordat ze iets deden..
Is je palet met kleuren ook in de war?quote:Op zondag 4 april 2004 19:37 schreef Ang3l het volgende:
Ja dnek je dan dat ik BEWUST zulke domme opmerkingen maak?!
Het zit IN me weet je, ik kan er niets aan doen hoor .....
Ik WIL wel slim zijn... maar ti zo moeilijk met een haarkleurige achterstand!Zwaar ....
En wat deed jij ook alweer op Fok?quote:Op zondag 4 april 2004 19:44 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Heel verhaal over alle subfora
het klootjesvolk overtuigen van de glorie die mijn geest is. Aanbid mij als de brilliante godheid die ik ben, val op jullie knieen om mij eer te betonen!quote:Op zondag 4 april 2004 19:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En wat deed jij ook alweer op Fok?
Omdat ik jullie wil bezwangeren met mijn hemelse gedachtengang.quote:Op zondag 4 april 2004 19:49 schreef Jerruh het volgende:
kugari ken: als je zoveel problemen hebt met de domheid der mensheid op dit forum, waarom zit je hier dan?
plankton komt weer in me op...
Vind je het goed als ik dat straks doe? Ben nu even bezigquote:Op zondag 4 april 2004 19:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
het klootjesvolk overtuigen van de glorie die mijn geest is. Aanbid mij als de brilliante godheid die ik ben, val op jullie knieen om mij eer te betonen!
.... riiiiightquote:Op zondag 4 april 2004 19:49 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
het klootjesvolk overtuigen van de glorie die mijn geest is. Aanbid mij als de brilliante godheid die ik ben, val op jullie knieen om mij eer te betonen!
"Poekie ga je mee? Je staat zo te vloeken in die kleur bij je moeder"quote:Op zondag 4 april 2004 19:46 schreef Ang3l het volgende:Ja ik ben niet zo turquoise meer
how bigger the mouth how more you are in common with the subjectquote:Op zondag 4 april 2004 19:51 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Omdat ik jullie wil bezwangeren met mijn hemelse gedachtengang.
Omdat 9 van de 10 Moldaviers het zeggen, en die 1 op de 10 die het niet zegt, in een donker gat in de grond verdwijnt.
Loi-cursus tekenen volgen?quote:Op zondag 4 april 2004 19:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
http://www.paul-elisa.de/comics/maroto.htm
ik wil ook zo kunnen tekenen!
Hoe kun je nu tekenen, dan?quote:Op zondag 4 april 2004 19:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik gok zo dat 'ie dat niet leuk vindt. Godheden willen nog wel eens last hebben van grootheidswaanzin...quote:Op zondag 4 april 2004 19:51 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Vind je het goed als ik dat straks doe? Ben nu even bezig
Tssss...die godheden van tegenwoordig.quote:Op zondag 4 april 2004 20:07 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Ik gok zo dat 'ie dat niet leuk vindt. Godheden willen nog wel eens last hebben van grootheidswaanzin...
...quote:Op zondag 4 april 2004 19:55 schreef Kugari-Ken het volgende:
Eerst zo goed kunnen tekenen, dan pas als Royo.quote:Op zondag 4 april 2004 20:12 schreef Ang3l het volgende:
...Nee
dat vind ik het dus echt niet háááálen bij Louis Royo!
te laat!quote:Op zondag 4 april 2004 17:34 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat je gewoon hiero bij mijo moet gaan koken. Hoef ik het niet te doen
Hoi!quote:Op zondag 4 april 2004 20:27 schreef Waxxer het volgende:
Hai!
Wees dan sneller!!!quote:Op zondag 4 april 2004 20:26 schreef WAik het volgende:
te laat!
ik had het over jouquote:Op zondag 4 april 2004 20:31 schreef NathaN het volgende:
[..]
Wees dan sneller!!!
Ik nietquote:Op zondag 4 april 2004 20:32 schreef WAik het volgende:
ik had het over jou
Ja Peking Eend/Expressquote:Op zondag 4 april 2004 20:27 schreef Ang3l het volgende:
Peking Express!
dikke doei! ik ga je killen!quote:Op zondag 4 april 2004 19:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Is je palet met kleuren ook in de war?
Ma..maar mijn levenspalet met kleuren was eerst vingerverf en dat is nu helemaal doorgelopen!! Mijn palet is in de wahaaarrr!!!quote:Op zondag 4 april 2004 20:50 schreef blublub het volgende:
[..]
dikke doei! ik ga je killen!
Met andere woorden je gaat morgen naar de MediaMarkt?quote:Op zondag 4 april 2004 20:51 schreef Waxxer het volgende:
Goed, ik hebn getracht mijn comp op te schonen en nu kan ik msn niet meer gebruiken. Denk je, ja joh, opnieuw downloaden, maar waar??? Er past nl geen msn 6.0 op mijn comp (minimaal 233 mhz en ik heb 220) en ik kan op de microsoft site alleen msn 5.0 voor windows 95 vinden en nu weet ik dus niet of dat dan ook werkt op windows 98't staat er iig niet bij
Niet alleen je pallet, geloof ik...quote:Op zondag 4 april 2004 20:52 schreef beaverhausen het volgende:
Ma..maar mijn levenspalet met kleuren was eerst vingerverf en dat is nu helemaal doorgelopen!! Mijn palet is in de wahaaarrr!!!
Dat werkt waarschijnlijk wel. Maar is trillian anders niet een goed alternatief voor je?quote:Op zondag 4 april 2004 20:51 schreef Waxxer het volgende:
msn 5.0 voor windows 95 vinden en nu weet ik dus niet of dat dan ook werkt op windows 98't staat er iig niet bij
Die 13 mhz zal het 'm niet in zitten, toch?quote:Op zondag 4 april 2004 20:51 schreef Waxxer het volgende:
Goed, ik hebn getracht mijn comp op te schonen en nu kan ik msn niet meer gebruiken. Denk je, ja joh, opnieuw downloaden, maar waar??? Er past nl geen msn 6.0 op mijn comp (minimaal 233 mhz en ik heb 220) en ik kan op de microsoft site alleen msn 5.0 voor windows 95 vinden en nu weet ik dus niet of dat dan ook werkt op windows 98't staat er iig niet bij
Maar Poekie, kom dan eens mee.... Je staat hier ook zo te vloeken in die kleur bij je moeder...quote:Op zondag 4 april 2004 20:52 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ma..maar mijn levenspalet met kleuren was eerst vingerverf en dat is nu helemaal doorgelopen!! Mijn palet is in de wahaaarrr!!!
wij hebben vandaag Finding Nemo gekocht bij de Media Markt, totally dudequote:Op zondag 4 april 2004 20:54 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Met andere woorden je gaat morgen naar de MediaMarkt?
http://www.ceruleanstudios.com/quote:Op zondag 4 april 2004 20:56 schreef Waxxer het volgende:
trillian? Wat is dat?
Haai liefie, hoe ga je?!quote:Op zondag 4 april 2004 20:57 schreef blublub het volgende:
[..]
Maar Poekie, kom dan eens mee.... Je staat hier ook zo te vloeken in die kleur bij je moeder...![]()
Quanta kosti?quote:Op zondag 4 april 2004 20:58 schreef blublub het volgende:
wij hebben vandaag Finding Nemo gekocht bij de Media Markt, totally dude![]()
Whoa dude!!quote:Op zondag 4 april 2004 20:58 schreef blublub het volgende:
[..]
wij hebben vandaag Finding Nemo gekocht bij de Media Markt, totally dude![]()
Hij ontploft niet, hoorquote:Op zondag 4 april 2004 20:59 schreef Waxxer het volgende:
Wat kan er gebeuren als ik toch 6.0 download, mhz scheelt weinig: 233 tegenover 220....
Ehm... misschien is-ie wat trager dan op een computer die sneller is, dus niets wat je zelf niet zo ook al zou kunnen verwachten.quote:Op zondag 4 april 2004 20:59 schreef Waxxer het volgende:
Wat kan er gebeuren als ik toch 6.0 download, mhz scheelt weinig: 233 tegenover 220....
huh?quote:Op zondag 4 april 2004 21:01 schreef NathaN het volgende:
[..]
Quanta kosti?
Hoeveel het kost.quote:Op zondag 4 april 2004 21:04 schreef blublub het volgende:
[..]
huh?seggie?
Kostda?quote:Op zondag 4 april 2004 21:04 schreef blublub het volgende:
huh?seggie?
hej, are you my conscience? hej conscience, am I dead?quote:Op zondag 4 april 2004 21:01 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Whoa dude!!
Crush
bij MM 15E, in de rest van nederland: 20Equote:Op zondag 4 april 2004 21:05 schreef NathaN het volgende:
[..]
Kostda?
ik zit door mn Smsmeequotes heenquote:Op zondag 4 april 2004 21:00 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Haai liefie, hoe ga je?!
trillian vreet veel meer processorkracht dan msn, dus ik zou gewoon voor msn gaan.quote:Op zondag 4 april 2004 20:59 schreef Waxxer het volgende:
of kijk hier eens: http://pricewatch.tweakers.net/pricewatch/cat/68quote:Op zondag 4 april 2004 21:06 schreef blublub het volgende:
[..]
bij MM 15E, in de rest van nederland: 20E
Ik zie daar geen Finding Nemo tussen hoorquote:Op zondag 4 april 2004 21:27 schreef WAik het volgende:
[..]
of kijk hier eens: http://pricewatch.tweaker(...)8
quote:Op zondag 4 april 2004 21:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ik zie daar geen Finding Nemo tussen hoor
En is dat goed of slecht?quote:Op zondag 4 april 2004 21:34 schreef Waxxer het volgende:
oooohhh heb msn 6.0 nu erop
Beetje Michael Turner-achtig. Niet slecht...quote:Op zondag 4 april 2004 21:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
zo teken ik op dit moment, met pen, en snel...
Tsjeee, is dat zo? Zo zie je maar, ik heb er eigenlijk helemaal geen verstand van.quote:Op zondag 4 april 2004 21:25 schreef WAik het volgende:
[..]
trillian vreet veel meer processorkracht dan msn, dus ik zou gewoon voor msn gaan.
quote:Op zondag 4 april 2004 21:34 schreef Waxxer het volgende:
oooohhh heb msn 6.0 nu erop
*grin en op signature wijs*quote:Op zondag 4 april 2004 21:40 schreef Great_Expectations het volgende:
Het genot van onwetendheid..
Dat geeft niet want jij hebt kewle hippe to-the-point sneakersquote:Op zondag 4 april 2004 21:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Tsjeee, is dat zo? Zo zie je maar, ik heb er eigenlijk helemaal geen verstand van.. Het genot van onwetendheid.
.
quote:Op zondag 4 april 2004 21:43 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Iedere keer als iemand ooooh typt, dan moet ik aan blote mannen denken, omdat ik de folder in Mijn Documenten waar ik blote mannen-foto's in opsla "Ooooh" heb genoemd..
anders ik welquote:Op zondag 4 april 2004 21:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Tsjeee, is dat zo? Zo zie je maar, ik heb er eigenlijk helemaal geen verstand van.. Het genot van onwetendheid.
.
Zijn ze hip, mijn sneakers? Echt? Zijn die nou hip?quote:Op zondag 4 april 2004 21:45 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Dat geeft niet want jij hebt kewle hippe to-the-point sneakers
In elk geval in Maastrichtquote:Op zondag 4 april 2004 21:56 schreef Great_Expectations het volgende:
Zijn ze hip, mijn sneakers? Echt? Zijn die nou hip?
Tsjeee....
Damn, wel mooiquote:Op zondag 4 april 2004 21:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
zo teken ik op dit moment, met pen, en snel...
Maastricht is anders heel hip hoorquote:Op zondag 4 april 2004 21:56 schreef NathaN het volgende:
[..]
In elk geval in Maastricht
Dat zeg ik. Min of meer.quote:Op zondag 4 april 2004 21:58 schreef beaverhausen het volgende:
Maastricht is anders heel hip hoor
Hmmz, twijfelachtig. Misschien kan je het eens voorzichtig proberen met je teddybeer naast je voor steun. Tis natuurlijk geheel op eigen risicoquote:Op zondag 4 april 2004 22:03 schreef Great_Expectations het volgende:
O jeee, op bbc2 waarschuwen ze dat Good Will Hunting "strong language" bevat. En zelfs een beetje sex. [afbeelding]
Wat denken jullie, is het geschikt voor kleine onschuldige G_E-tjes?.
ik gebruik Beavje dan in zon gevalquote:Op zondag 4 april 2004 22:05 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Hmmz, twijfelachtig. Misschien kan je het eens voorzichtig proberen met je teddybeer naast je voor steun. Tis natuurlijk geheel op eigen risico
quote:Op zondag 4 april 2004 22:08 schreef blublub het volgende:
[..]
ik gebruik Beavje dan in zon geval![]()
Cool voor jequote:Op zondag 4 april 2004 22:04 schreef Jerruh het volgende:
http://frontpage.fok.nl/review/1667
al 1 reactie!!!
.
Howie Day
en ik mag m interviewen!!!!!.
niemand kent mquote:Op zondag 4 april 2004 22:15 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Cool voor je![]()
Ik ken zijn muziek niet, maar hij ziet er wel leuk uit.![]()
ohw, soorryquote:Op zondag 4 april 2004 22:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ik ben geen teddybeavje hoor
quote:Op zondag 4 april 2004 22:21 schreef blublub het volgende:
[..]
ohw, soorry
ik zie een streepje...quote:
Tsja ik ben (nog) niet zo'n (rock)concertbezoeker.quote:Op zondag 4 april 2004 22:19 schreef Jerruh het volgende:
[..]
niemand kent mterwijl hij in zowat elk voorporgramma vn gerenommeerde rockbands en zangers heeft gestaan (sheryl crow, sting, stereophonics, tori amos, jack jackson
)
Deze dan?quote:Op zondag 4 april 2004 22:24 schreef blublub het volgende:
[..]
ik zie een streepje...
ach dan geniet ik in me eentje wel verder van Howie. alhoewel, tim vind m nog leuker hahaquote:Op zondag 4 april 2004 22:25 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Tsja ik ben (nog) niet zo'n (rock)concertbezoeker.
jaquote:
quote:Op zondag 4 april 2004 22:31 schreef blublub het volgende:
[..]
ja
lief
Volgens mij is-ie stiekem allang aan het kijkenquote:Op zondag 4 april 2004 22:33 schreef Waxxer het volgende:
G_E, ik onderschrijf de uitspraak: "Stille wateren, diepe gronden", dus kijk jij die film maar gewoon, die vind jij vast ontzettend geilgewoon doen dus
quote:H A R T K L O P P I N G E N
Ik zat in de trein tegenover je, meisje met lang, kastanjebruin haar. Je tikte wat op je laptop, en keek zuchtend naar buiten. We kwamen aan de praat en je klaagde erover dat je niet meer kan roken in de trein. Dat kan ik me voorstellen. Pijpen? br.o.nr. 4/3/73292
ik heb er eentje voor je klaar liggen, alleen die gaat morgen wel op de frontpagequote:Op zondag 4 april 2004 22:35 schreef Waxxer het volgende:
Jullie willen liever niet dat ik hier pontificaal godverdomme ga zeggen, dat respecteer ik gewoon en dan doe ik dat niet
Maar ik moet een column bedenkenIk ben kalm en rustig en beheersd maar ik moet eigenlijk opgefokt zijn zodat ik een schrijfaanval krijg
hej, dat was ik.....quote:Op zondag 4 april 2004 22:38 schreef Waxxer het volgende:
Oh ja ik had wel vanmiddag inspiratie in de trein!
[..]
na 3/4 jaar xp+trillian ga je het wel merken, buggy microsoftzooi die gaat hangen op het standaard brakke internet/netwerkprotocol van windowsquote:Op zondag 4 april 2004 21:40 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
.
quote:Op zondag 4 april 2004 22:33 schreef beaverhausen het volgende:
[..]Hopla!
Plagiaat is natuurlijk wel een van de grootste schandes in de journalistiekquote:Op zondag 4 april 2004 22:39 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb er eentje voor je klaar liggen, alleen die gaat morgen wel op de frontpage.
hahaquote:Op zondag 4 april 2004 22:38 schreef Waxxer het volgende:
Oh ja ik had wel vanmiddag inspiratie in de trein!
[..]
schrijf over ehm.... die irka situatie met die verbrandde amerikanenquote:Op zondag 4 april 2004 22:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Plagiaat is natuurlijk wel een van de grootste schandes in de journalistiek
Ik heb zin om een heel directe te schrijven
Zal ik anders maar op mijn hoofd gaan staan?![]()
he bah, nou moet ik weer aan die verkoolde hompjes aan die brug denken...quote:Op zondag 4 april 2004 22:43 schreef Jerruh het volgende:
[..]
schrijf over ehm.... die irka situatie met die verbrandde amerikanen
ehmquote:Op zondag 4 april 2004 22:51 schreef Waxxer het volgende:
Het moet over homo's gaan in het algemeen. Ik ga denk ik weer even een zure column schrijven waarin ik mijn gal over bepaalde types spuw.....
Ja, ik was dus aan het kijken, maar opeens blijkt Robin WIlliams mee te doen. En ik kan nooit langer dan 2 minuten naar die man kijken.quote:Op zondag 4 april 2004 22:33 schreef NathaN het volgende:
[..]
Volgens mij is-ie stiekem allang aan het kijken
RON!!!!!!quote:Op zondag 4 april 2004 22:55 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ehm
homos en idols
aaah dat had je nou niet moeten doenquote:Op zondag 4 april 2004 22:51 schreef Waxxer het volgende:
Het moet over homo's gaan in het algemeen. Ik ga denk ik weer even een zure column schrijven waarin ik mijn gal over bepaalde types spuw.....
ook dat ene enge mes?quote:Op zondag 4 april 2004 22:57 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ja, ik was dus aan het kijken, maar opeens blijkt Robin WIlliams mee te doen. En ik kan nooit langer dan 2 minuten naar die man kijken.
Dus ik ben nu maar begonnen met de afwas..
maar wat moet je daar dan over zeggen?quote:Op zondag 4 april 2004 23:00 schreef Great_Expectations het volgende:
Is het niet veel aardiger om juist specifiek over homo's te schrijven?
Mijn Grote Liefde vind dat mes ook Heel Eng. Die droogt het altijd met gestrekte armen af, het zo ver mogelijk bij zich vandaan houdend.quote:Op zondag 4 april 2004 22:59 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ook dat ene enge mes?
Ik zou het niet eens afdrogenquote:Op zondag 4 april 2004 23:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn Grote Liefde vind dat mes ook Heel Eng. Die droogt het altijd met gestrekte armen af, het zo ver mogelijk bij zich vandaan houdend..
Is dat dat Hele Enge mes van die Hele Enge foto?quote:Op zondag 4 april 2004 23:01 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Mijn Grote Liefde vind dat mes ook Heel Eng. Die droogt het altijd met gestrekte armen af, het zo ver mogelijk bij zich vandaan houdend..
ow gelukkig, ik heb geen enge ogenquote:Op zondag 4 april 2004 23:04 schreef Waxxer het volgende:
Nou het kan bijv over Bush en zijn mening gaan, over sauna's, over het coc, over papaul, over andere figuren, over mijn gevoel als homo zijnde..... ga zo maar door. En ik heb een teringhekel aan idols-ron, dus dan dat maar weerHet kon bijv ook over enge fokusers gaan met enge ogen maar daar steek ik liever geen energie in....
Kweenie, maar het lijkt me boeiender te lezen over een specifieke homo, die iets doet of meemaakt dan een of generaliserend verhaal over homo's in het algemeen. Ik bedoel, het is leuk om te lezen als iemand verteld dat-ie een leuke jongen zag in de trein, en zich af vroeg of die jongen nou ook homo is niet. En waar je dan op gaat letten, en hoe je "meer" probeert te zien in alles wat die jongen doet of leest in de trein. En als die jongen dan uitstapt, hoop je de Verlossende Conclusie mee te maken, dat-ie van het station wordt gehaald door een jongen (shit, bezet - maar je gaydar wordt wel bevestigd) of door een meisje (hmmz.. vriendin (als in hetero) of vriendin (als in vrouw die haar homootje ophaalt om te shoppen)). Zoiets iets herkenbaar en je kunt er iets in kwijt over iets typisch homo-achtigs. Leuker dan iets over homo's in het algemeen, want dat wordt altijd vaag verhaal.quote:Op zondag 4 april 2004 23:00 schreef blublub het volgende:
[..]
maar wat moet je daar dan over zeggen?
En ik? Heb ik enge ogen?quote:Op zondag 4 april 2004 23:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
ow gelukkig, ik heb geen enge ogen
Alleen als je een Heel Eng mes bij je hebt.quote:Op zondag 4 april 2004 23:08 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
En ik? Heb ik enge ogen?
Bush bashing is zo blase, en getuigt van reactionair gedrag dat je intelligentie ondermijnd. Dus tenzij je iets echt van waarde te melden hebt over Bush, raad ik je aan om het onderwerp naast je te liggen, tenzij je als zo'n linkse rakker over wil komen of als zo'n blatende steen-gooiende pro-Palestina marokkaan.quote:Op zondag 4 april 2004 23:04 schreef Waxxer het volgende:
Nou het kan bijv over Bush en zijn mening gaan,
www.gay.nl/squeequote:Op zondag 4 april 2004 23:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Alleen als je een Heel Eng mes bij je hebt.
Je kijkt heel Schattig. Absoluut niet Eng.quote:Op zondag 4 april 2004 23:10 schreef Great_Expectations het volgende:
[afbeelding]
quote:Het is me toch wat. Ron weggestemd uit Idols en meteen is de halve homogemeenschap een emotioneel wrak geworden. Ondertussen wordt druk gejaagd op de naaktfoto’s die van hem her en der op het Internet zouden staan. Maar het jochie heeft waarschijnlijk allang alles op alles gezet om ze offline te krijgen.
Nu snap ik persoonlijk niet, wat er zo geil, leuk en fantastisch aan die hele Ron is. De jury noemt hem zelfverzekerd, ik noem hem arrogant en zelfoverschattend. Ik walg van zijn uitstraling en zijn gedrag op televisie.
Typisch een maatschappelijk mislukt figuur, dat in Idols zijn laatste kans ziet om nog iets te bereiken in het leven. Natuurlijk, ik kan me heel goed voorstellen dat je al gauw bent uitgekeken op je werk bij de Coolcat of Forecast. Maar om dan gelijk met je kinnebak op mijn beeldbuis te verschijnen, gaat me toch echt een stap te ver.
Hij zingt wat, hij danst wat en voelt zich een koning te rijk met al die geile pubermeisjes in het publiek. Om nog maar te zwijgen van het aantal keren dat hij in ‘the scene’ wordt aangesproken en hoe de hyper-nicht smeekt om zijn msn-adres.
Ron perst de laatste toon uit zijn keel en kijkt verwachtingsvol de zaal en de camera in. Dit wordt door de jury omschreven als een goede performance. Dus dát willen ze: een sukkel die alleen maar kan geilen op roem, aandacht en smeekgebeden. Iemand die blind is voor de wereld om hem heen, zonder enige functionele inhoud in zijn hersenpan. Ik noem het triest.
Nog even en hij krijgt zulke capsones, dat hij elke zaterdag zijn ballen bij Hair Today laat scheren.
waarom zou een homo in godsnaam op moeten komen in een discussie voor allochtonen? losstaand van het feit dat de islam homos afwijst, want dat heeft er niets mee te maken. ik vind dat je homos helemaal niet met allochtonen kunt vergelijken...quote:Op zondag 4 april 2004 23:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Bush bashing is zo blase, en getuigt van reactionair gedrag dat je intelligentie ondermijnd. Dus tenzij je iets echt van waarde te melden hebt over Bush, raad ik je aan om het onderwerp naast je te liggen, tenzij je als zo'n linkse rakker over wil komen of als zo'n blatende steen-gooiende pro-Palestina marokkaan.
Waarom neem je niet gewoon een origineel onderwerp, niet zo'n tot in den treurenstoe uitgekauwd onderwerp.
Schrijf over homo's en over hoe zij omgaan met de allochtonen-problematiek.
Kan een homo opkomen voor een allochtoon in de discussie omdat ze allebei als achtergrond hebben gediscrimineerd te worden vanwege wie ze zijn, of kunnen homo's nooit opkomen voor moslims omdat ze dan eigenlijk op komen voor een groepering die hen ziet als abominaties?
het is een debat dat nationaal gevoerd word. Verschillende belangenorganisaties komen onder hun steen gekropen om hun zegje te doen.quote:Op zondag 4 april 2004 23:15 schreef blublub het volgende:
waarom zou een homo in godsnaam op moeten komen in een discussie voor allochtonen? losstaand van het feit dat de islam homos afwijst, want dat heeft er niets mee te maken. ik vind dat je homos helemaal niet met allochtonen kunt vergelijken...
Die foto's zijn al heel lang bekend en Ron zelf heeft er geen problemen mee. Ze zijn een aantal jaren geleden gemaakt toen ie modellenwerk deed en hij zegt zelf dat als ie had gewild dat ze nooit ontdekt zouden worden dan had ie ze nooit gemaakt. Hij heeft er geen spijt van en schaamt zich er ook niet voor. Tenminste dat zei hij van de week bij Robert Jensen.quote:Op zondag 4 april 2004 23:14 schreef Waxxer het volgende:
ik heb tot nu toe dit:
[..]
Poes ik weet dat je alles wat ik schrijf, niks vindt, dat hoef je niet te zeggen. En homo's zijn nu eenmaal cliche en nietszeggend. En ik ga geen droge, suffe column schrijven. Sorry.quote:Op zondag 4 april 2004 23:15 schreef Kugari-Ken het volgende:
... of je kunt een nietszeggend cliche stukje schrijven over idols
![]()
hihi, je zei poesquote:Op zondag 4 april 2004 23:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Poes ik weet dat je alles wat ik schrijf, niks vindt, dat hoef je niet te zeggen. En homo's zijn nu eenmaal cliche en nietszeggend. En ik ga geen droge, suffe column schrijven. Sorry.
waarom zijn ze dan weggehaaldquote:Op zondag 4 april 2004 23:19 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die foto's zijn al heel lang bekend en Ron zelf heeft er geen problemen mee. Ze zijn een aantal jaren geleden gemaakt toen ie modellenwerk deed en hij zegt zelf dat als ie had gewild dat ze nooit ontdekt zouden worden dan had ie ze nooit gemaakt. Hij heeft er geen spijt van en schaamt zich er ook niet voor. Tenminste dat zei hij van de week bij Robert Jensen.
Ik schaar me meestal gewoon achter de kant die ik vind dat gelijk heeft. En aangezien meestal geen enkele kant 100% gelijk heeft, kom ik uit bij m'n eigen mening...quote:Op zondag 4 april 2004 23:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
het is een debat dat nationaal gevoerd word. Verschillende belangenorganisaties komen onder hun steen gekropen om hun zegje te doen.
ik zeg ook niet dat ze MOETEN reageren of meedoen, ik zeg alleen dat ze kunnen meedoen en kunnen reageren. En dan is de vraag welke kant kies je? Kies je de kant van het slachtoffer, omdat je zelf ook slachtoffer bent geweest, of kies je de kant van de beschuldigende groepen, omdat als je je achter het 'slachtoffer' schaart je aandringt op je eigen ondergang.
Dat is niet waar, als je zou schrijven wat ik wil dat je schrijft zou ik het geweldig vinden. Je gaat gewoon zo vaak naar de cliche's toe, en dat is niet leuk, niet echt inspirerend. In het vak moet je vernieuwend zijn, moet je confronterend zijn, want zo bereik je je publiek.quote:Op zondag 4 april 2004 23:19 schreef Waxxer het volgende:
Poes ik weet dat je alles wat ik schrijf, niks vindt, dat hoef je niet te zeggen.
Omdat Jerney Kaagman er anders op gaat geilen?quote:Op zondag 4 april 2004 23:21 schreef Waxxer het volgende:
waarom zijn ze dan weggehaaldmaar dankje, kan ik weer een alinea erbij schrijven.
Dat lijkt me het belangrijkste bezwaar tegen je column, hij's compleet niet actueel meer.quote:Alhoewel Ron niet eens meer actueel is.....
*peins*
En dat vind je prijzenswaardig? Tja, het verklaart veel ellende in de wereld, dat wel...quote:Op zondag 4 april 2004 23:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
Kijk naar andere collumnisten, die figuren jagen een groep totaal op de stang, en doordat ze lomp, confronterend, bot, en vijandig zijn, is er een tweede groep die ze geweldig vinden en hen op handen draagt.
Gele letters op een roze achtergrond?quote:Op zondag 4 april 2004 23:29 schreef Kugari-Ken het volgende:
Het moet van het papier of beeldscherm spetteren
Zo is niet elke columnist. Das trouwens, nogmaals, met een ( 1 ) L. Maar als jij me nou eens rustig mezelf laat zijn en mijn ding laat doen, dan zou dat fijn zijn. Je vergeet na te denken over: belediging, doelgroep (een column in de Groene Amsterdammer is totaal anders dan een column in de Viva) en dus ook het medium. En wat wil ik met deze column bereiken? Dat iemand gewoon luchtig het stukje leest en het lekker lezen vindt. Ik hou niet van zware, droge journalistiek. Ik wil gewoon feiten weergeven en in columns luchtig zijn. Klaar. Als ik groots wil worden en extreem wil zijn, dan ontwikkel ik me eventueel later wel daartoe. Daar heb ik nu totaal geen behoefte aan.quote:Op zondag 4 april 2004 23:27 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Dat is niet waar, als je zou schrijven wat ik wil dat je schrijft zou ik het geweldig vinden. Je gaat gewoon zo vaak naar de cliche's toe, en dat is niet leuk, niet echt inspirerend. In het vak moet je vernieuwend zijn, moet je confronterend zijn, want zo bereik je je publiek.
Dus waarom schrijven over hoe graag je Ron's Rotkop wel niet wil bewerken met een hamer, als je ook kunt schrijven over hoe graag je Ron's aanhangers wil bewerken met een roestige hamer. Kijk naar andere collumnisten, die figuren jagen een groep totaal op de stang, en doordat ze lomp, confronterend, bot, en vijandig zijn, is er een tweede groep die ze geweldig vinden en hen op handen draagt.
Jaja, dat zal allemaal wel, maar je verwacht wel dat er mensen zijn die je columns of je weblog lezen. Je verlangt dat mensen een stukje van hun leven (minuten, uren) besteden aan iets dat jij hebt geschreven. Dat schept verplichtingen.quote:Op zondag 4 april 2004 23:33 schreef Waxxer het volgende:
Daar heb ik nu totaal geen behoefte aan.
Oeh! Golden Sun! Fire Emblem! Harvest Moon!quote:Op zondag 4 april 2004 23:42 schreef wizarddragon het volgende:
Wat een discussie hier... Nee ik ga toch liever GBA'en.
* na het lezen van de eerste regel:quote:Op zondag 4 april 2004 23:44 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Jaja, dat zal allemaal wel, maar je verwacht wel dat er mensen zijn die je columns of je weblog lezen.
Tokje1, Hoefje, Tsjilp!quote:Op zondag 4 april 2004 23:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oeh! Golden Sun! Fire Emblem! Harvest Moon!
Koele games ja. Ik ben nu Final Fantasy Tactics ff aan het verkennen.quote:Op zondag 4 april 2004 23:45 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Oeh! Golden Sun! Fire Emblem! Harvest Moon!
Nou jah...quote:Op zondag 4 april 2004 23:59 schreef Kugari-Ken het volgende:
errrr.... wrong topic...
Hmm je tekent graag vrouwtjes.quote:Op zondag 4 april 2004 23:58 schreef Kugari-Ken het volgende:
[afbeelding]
Trustequote:Op maandag 5 april 2004 00:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
crap morgen belangrijke dag, ik moet wel gaan slapen, anders doe ik morgen foute dingen.
da's een anime vrouwtje, een anthro zelfs, of een cosplayer... ergo de grote poezenoren, maar het is maar ff een snel getekende tekening, om in een ander topic te posten (in de hoop dat mensen dan gaan zeggen "haha wat grappig" of "whoah jij kunt wel goed tekenen" want iederen geilt op dat soort dingen, ook al kunnen ze het niet toegeven, ergo het altijd bagataliseren van het eigen werkquote:Op maandag 5 april 2004 00:04 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Hmm je tekent graag vrouwtjes.
You go boy...quote:Op maandag 5 april 2004 00:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
da's een anime vrouwtje, een anthro zelfs, of een cosplayer... ergo de grote poezenoren, maar het is maar ff een snel getekende tekening, om in een ander topic te posten (in de hoop dat mensen dan gaan zeggen "haha wat grappig" of "whoah jij kunt wel goed tekenen" want iederen geilt op dat soort dingen, ook al kunnen ze het niet toegeven, ergo het altijd bagataliseren van het eigen werkReflect on that...)
jij gebruikt echt te veel woorden met te veel lettergrepen voor een zondagnacht...quote:Op maandag 5 april 2004 00:06 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
da's een anime vrouwtje, een anthro zelfs, of een cosplayer... ergo de grote poezenoren, maar het is maar ff een snel getekende tekening, om in een ander topic te posten (in de hoop dat mensen dan gaan zeggen "haha wat grappig" of "whoah jij kunt wel goed tekenen" want iederen geilt op dat soort dingen, ook al kunnen ze het niet toegeven, ergo het altijd bagataliseren van het eigen werkReflect on that...)
zenuwen, ik heb morgen twee tentamens om te maken.quote:Op maandag 5 april 2004 00:07 schreef blublub het volgende:
[..]
jij gebruikt echt te veel woorden met te veel lettergrepen voor een zondagnacht...
van zenuwen word ik altijd een beetje simpelquote:Op maandag 5 april 2004 00:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
zenuwen, ik heb morgen twee tentamens om te maken.
ik hyperactief, combineer dat met een tekort aan slaap en je hebt een hyperactieve Kugari-Ken, met een akelig Britse stem in zijn hoofd, en duizend-en-een spellingsfouten in zijn Nederlands. En ik ben meteen een stuk scherper en valser.quote:Op maandag 5 april 2004 00:09 schreef blublub het volgende:
[..]
van zenuwen word ik altijd een beetje simpel
ik word er simpel, maar hyper van, en in combinatie met slaaptekort chagerijnig.quote:Op maandag 5 april 2004 00:10 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik hyperactief, combineer dat met een tekort aan slaap en je hebt een hyperactieve Kugari-Ken, met een akelig Britse stem in zijn hoofd, en duizend-en-een spellingsfouten in zijn Nederlands. En ik ben meteen een stuk scherper en valser.
waarom?quote:Op maandag 5 april 2004 00:12 schreef wizarddragon het volgende:
Hmm ik maak me nu meer zorgen van wat ik morgen ga aantrekken.
ja, wat voor weer wordt het morgen?? (een essentieel beslissingspunt in mn kledingkeuze)quote:Op maandag 5 april 2004 00:12 schreef wizarddragon het volgende:
Hmm ik maak me nu meer zorgen van wat ik morgen ga aantrekken.
OKAY, That's it, we gaan eens een keer flink shoppen.quote:Op maandag 5 april 2004 00:14 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik kreeg laatst nog te horen dat de dingen die ik droeg... echt niet meer konden... of eigenlijk nooit gekund hadden.
zolang het maar afgeprijsde kleding is, is alles goedquote:Op maandag 5 april 2004 00:15 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
OKAY, That's it, we gaan eens een keer flink shoppen.
wat droeg ik laatst?quote:Op maandag 5 april 2004 00:15 schreef wizarddragon het volgende:
Kvond je kleding laatst eigenlijk wel okay.
Ik eigenlijk ook, maar ik zoek wat anders dan standaard zwart.quote:Op maandag 5 april 2004 00:16 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik heb alleen nog steeds ondergoed nodig.
grote jas, en je broek had een "de meiden van Captain Jack" print /legerprint alleen dan wat anders.quote:Op maandag 5 april 2004 00:17 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
wat droeg ik laatst?
tis een echte heuse legerbroek gekocht bij de dump (extra voordelig!)quote:Op maandag 5 april 2004 00:18 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
grote jas, en je broek had een "de meiden van Captain Jack" print /legerprint alleen dan wat anders.
Ik zeg ook niet dat je voor mij moet schrijvenquote:Op zondag 4 april 2004 23:55 schreef Waxxer het volgende:
En GE je hebt al eens gezegd hier dat je mijn stukjes niet leest
Dus dan zou ik iets moeten gaan schrijven voor mensen die mijn teksten nooit lezen..... dat is nogal wat....
Niet eng he?? Kvond hem wel meevallen.quote:Op maandag 5 april 2004 00:19 schreef Ang3l het volgende:
net Wrong Turn gekeken in 't pikkedonker ...
Als het maar extra voordelig is, is je filosofie?quote:Op maandag 5 april 2004 00:19 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
tis een echte heuse legerbroek gekocht bij de dump (extra voordelig!)
ik ben een Nederlander, bewust van m'n centenquote:Op maandag 5 april 2004 00:20 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Als het maar extra voordelig is, is je filosofie?
quote:Op maandag 5 april 2004 00:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
ik ben een Nederlander, bewust van m'n centen
wie?quote:Op maandag 5 april 2004 00:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
Wesley en Joeri zijn cool
Mwah, ik vind Reinier en Clarinca echt geweldig.quote:Op maandag 5 april 2004 00:24 schreef Kugari-Ken het volgende:
Wesley en Joeri zijn cool
dan ben je de enige die Reinier geweldig vind... zelfs Clarinca kan 'em niet uitstaanquote:Op maandag 5 april 2004 00:25 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Mwah, ik vind Reinier en Clarinca echt geweldig.
Renierquote:Op maandag 5 april 2004 00:25 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Mwah, ik vind Reinier en Clarinca echt geweldig.
Ja en daarom vind ik hem geweldig.quote:Op maandag 5 april 2004 00:26 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
dan ben je de enige die Reinier geweldig vind... zelfs Clarinca kan 'em niet uitstaan
Ikke niet hoor!quote:Op maandag 5 april 2004 00:39 schreef wizarddragon het volgende:
Maar ik ga ook slapeniemand anders moet topic maar sluiten
ik ook niet, ikke heb hoofdpijnquote:Op maandag 5 april 2004 00:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Ikke niet hoor!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |