Weet ik ook wel...quote:Op woensdag 21 april 2004 13:39 schreef MyMilkshake het volgende:
die opmerking van mij was een geintje
zal me aan me reet roesten wie op wie valt.
goh.. en dat ondanks die smoes?quote:Op woensdag 21 april 2004 22:04 schreef Vivi het volgende:
Wat een aanfluiting dat tweede nummer
okidoki niks mis met duo penotti hoorquote:Op woensdag 21 april 2004 20:54 schreef JAYD het volgende:
[..]
Weet ik ook wel...
Maar wilde het toch even mededelen....
![]()
JK zal wel spaans gaan doen.quote:Op donderdag 22 april 2004 11:34 schreef Shir het volgende:
Hij heeft een slechte uitspraak en dat is toch wel heel belangrijk, want ik neem aan dat hij na Idols engels liedjes gaat zingen? Mag ie goed op oefenen.
dit is echt het stomste bericht tot nu tu.Hoe weete jij of hij zich niet heeft aangepast of zo???Je bent gewoon jaloers op de stail en coolheid di alle negers hebben of heb je gewoon een pakslag van ze gekregenquote:Op dinsdag 13 april 2004 01:41 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan negers zoals JK.
Die zich niet willen aanpassen aan de Nederlandse cultuur.
En aan de muziek die ze maken.
quote:Op donderdag 22 april 2004 23:55 schreef espresso het volgende:
[..]
dit is echt het stomste bericht tot nu tu.Hoe weete jij of hij zich niet heeft aangepast of zo???Je bent gewoon jaloers op de stail en coolheid di alle negers hebben of heb je gewoon een pakslag van ze gekregen![]()
Georgina Verbaan coveren?quote:Op donderdag 22 april 2004 14:08 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
JK zal wel spaans gaan doen.
Ritmo! Sexy! Baila!
Of Katja Schuurman... "Maar nu heb ik er één"quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:34 schreef Shir het volgende:
[..]
Georgina Verbaan coveren?
Yeah baby uhuh yeah yeah! *doet dansje* *stopt ff* uhuh yeah yeah *danst ff verder* *stopt weer met dansen* yeaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!quote:Op vrijdag 23 april 2004 10:08 schreef Christine het volgende:
[..]
Of Katja Schuurman... "Maar nu heb ik er één"
Het zal vast een liedje worden met een hoop "Yeah baby" erin.
Dubbel zo lekkerquote:Op donderdag 22 april 2004 13:33 schreef MyMilkshake het volgende:
[..]
okidoki niks mis met duo penotti hoor![]()
Ja, dat is van JK's muzikale niveau.quote:Op vrijdag 23 april 2004 09:34 schreef Shir het volgende:
Georgina Verbaan coveren?
zeur nietquote:Op vrijdag 23 april 2004 15:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ja, dat is van JK's muzikale niveau.
Inderdaad !! Net gezien bij Kopspijkers. Ze zeiden dat dat eigenlijk streng verboden was. Zou hij nu gediskwalificeerd worden ??? *hoop doe*quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:44 schreef LeBeau het volgende:
JK zei vorige week tijdens Conga in het Spaans dat hij zich niet lekker voelde maar dat iedereen toch maar voor hem moest stemmen.
Wat een gluip.
Nou ja, het is niet alsof veel mensen in Nederland spaans verstaan, dus ik weet niet of het uit maakt.quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:45 schreef Magics het volgende:
[..]
Inderdaad !! Net gezien bij Kopspijkers. Ze zeiden dat dat eigenlijk streng verboden was. Zou hij nu gediskwalificeerd worden ??? *hoop doe*
Blijkbaar wel genoeg mensen om hem er doorheen te stemmenquote:Op zaterdag 24 april 2004 20:47 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Nou ja, het is niet alsof veel mensen in Nederland spaans verstaan, dus ik weet niet of het uit maakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |