eens...!!quote:Op vrijdag 9 april 2004 04:47 schreef Stratos het volgende:
Idols kun je ook beter niet winnen want dan moet je verplichtingen nakomen met een platenmaatschappij die je niet eens gekozen hebt, en je hebt zeg maar niet zoveel vrijheid om je eigen talent en zo naarvoren te brengen. Voor JK zou het juist beter zijn als hij niet wint, heeft hij tenminste meer vrijheid om zijn ding te doen. Idols is alleen een springplank naar bekendheid, maar niet om te winnen. Zie Roger Idols 1 heeft meer faam dan al die Idols top 5 vorig jaar.
Ja, dat was behoorlijk arrogantquote:Op zondag 11 april 2004 12:24 schreef Tom_Tom- het volgende:
En dat commentaar dat hij op Maud's optreden gaf was helemaal belachelijk. Alsof hij het zo goed kan.
Nee, het lag er zo dik bovenop. Zeg dan gewoon dat je het bagger vond.quote:Op zondag 11 april 2004 12:55 schreef BVO het volgende:
Het was toch ook niet goed wat Maud deed? Dan kan hij wel gaan zeggen dat ze het geweldig deed, maar dan zou hij liegen. Nu zei hij niks, dus alleen maar netjes dacht ik zo.
quote:Op zondag 11 april 2004 13:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Het is wel leuk dat zn kleding wordt ontworpen door een kleuterschool
Nou mn dochter van 5 doet het beter.quote:Op zondag 11 april 2004 13:04 schreef Christine het volgende:
[..]Hij ontwerpt het zelf
Laat haar het dan doen, kan ze bakken met geld verdienenquote:Op zondag 11 april 2004 13:05 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou mn dochter van 5 doet het beter.
Kom nou ff zeg,dat shirt van vorige keer met die Jay kay letters erop,die heeft stevie wonder volgens mij uitgekniptquote:Op zondag 11 april 2004 13:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Laat haar het dan doen, kan ze bakken met geld verdienen
En anders... niet zeuren
En dat pak, met dat hoedje van drie keer geleden dan??quote:Op zondag 11 april 2004 13:08 schreef Ghostbuster het volgende:
Kom nou ff zeg,dat shirt van vorige keer met die Jay kay letters erop,die heeft stevie wonder volgens mij uitgeknipt
quote:Op zondag 11 april 2004 13:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Ik vind dat JK het nog best aardig doet.
Dat is meer dan je van sommige andere "Idols" kunt zeggen.quote:Op zondag 11 april 2004 13:12 schreef Tania18 het volgende:
Hij heeft in ieder geval een eigen stijl
Ik denk toch dat ie dat anders bedoelde hoor! Echt niet dat hij het slecht vond ofzo maar er verder niks over te zeggen had. Denk je nou echt dat hij zo dom zou zijn om voor miljoenen kijkers even een concullega te gaan bashen?quote:Op zondag 11 april 2004 13:47 schreef Cee het volgende:
"No comment" na Maud's optreden. Lieg dan desnoods en zeg dat je 't wel mee vond vallen. Vooral omdat ie na z'n eigen slechte commentaar na Disco backstage zei "Wat ik daarop te zeggen heb? Ik krijg straks een platencontract." Jigga what?
Oh ben je dan meteen rijk?quote:Op zondag 11 april 2004 13:11 schreef Christine het volgende:
[..]
En dat pak, met dat hoedje van drie keer geleden dan??
Ik vind "Dat kan mijn broertje/zusje/dochtertje/zoontje van 5 ook" zo'n goedkope smoes... laat het hem of haar dan doen, dan ben jij meteen rijk en hoef je ook niet meer te zeuren erover. Ik vind dat JK het nog best aardig doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |