No shit.quote:Op maandag 5 april 2004 14:09 schreef Baklap het volgende:
JK is zwart.
wel shit bedoel je.quote:Op maandag 5 april 2004 14:10 schreef RedGuy het volgende:
[..]
No shit.
quote:Op maandag 5 april 2004 14:09 schreef Baklap het volgende:
JK is zwart.
Zeker wetenquote:Op maandag 5 april 2004 18:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Waar mensen zich wel niet druk over kunnen maken, ik vond het gewoon tof dat ze zo'n filmpje voor JK hebben gemaakt, tis niet niks tenslotte om dit niet te kunnen delen met je moeder.. En al hadden ze dat filmpje niet uitgezonden of later, dan was JK alsnog wel doorgegaan hoor, daar ben ik van overtuigd
exact.quote:Op dinsdag 6 april 2004 08:37 schreef twentemeisje het volgende:
Ik twijfel er ook niet aan dat ie wel door zou zijn gegaan, maar je wekt hiermee de schijn dat je een kandidaat bevoordeelt door hem een paar minuten extra in de schijnwerpers te zetten... En ik denk dat een programma als Idols die schijn moet zien te vermijden...
Geen onzin kipje..quote:Op maandag 5 april 2004 14:09 schreef Tania18 het volgende:
Wat een onzin, alsof het publiek zich daar zo snel door laat beinvloeden!
Ik vond het leuk voor JK dat hij zijn moeder eindelijk weer eens zag, maar ik vond zijn optreden gewoon geweldig en dat werd echt niet beinvloed door 1 zo'n filmpje hoor!
Misschien moeten jullie eens leren dat iedereen een andere smaak heeft. Misschien vonden jullie het verschrikkelijk zaterdag, andere mensen vonden het geweldig en dat heeft volgens mij echt niks met dat filmpje te maken.
Oh..dan zal 't wel zo zijn..quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:09 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ik heb zelf onderzoek gedaan naar dit soort onderwerpen, dus ik weet gewoon dat het onzin is![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:54 schreef RealLife het volgende:
[..]
Oh..dan zal 't wel zo zijn..![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Was wel lullig dat ze JK's moeder en broertje niet over hebben laten vliegen. Zelf dacht ie natuurlijk ook al dat ze er misschien wel zou zijn, moet ie het met zo'n lullig filmpje doen.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:42 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Het is de Surprise Show niet! Hoewel ik al op die tune zat te wachten zaterdag....
Totally agree!quote:Op maandag 5 april 2004 17:40 schreef MyMilkshake het volgende:
Maar... JK's performance was SUBLIEM. Wat een entertainer, wat een lef ! Geweldige gozer
en alle haters hebben er gewoon de p in omdat ze half zo cool niet zijn.
Juust zo is dat...quote:Op woensdag 7 april 2004 12:19 schreef Showtime het volgende:
[..]
Totally agree!![]()
JK heeft echt alles in zich om een idol te zijn. Een idol heeft altijd voor- en tegenstanders, je zal nooit iedereen tevreden kunnen stellen.
Feit is dat er op dit moment meer voorstanders dan tegenstanders van JK zijn. Terecht, want je kan zien dat hij zich 100% geeft, risico's durft te nemen in zijn performances en een gentleman in omgang is.![]()
kruuthofquote:Op woensdag 7 april 2004 14:45 schreef Julien het volgende:
in backstage noemde jk zn achternaam, weet iemand m nog???
Eens, alhoewel vind ik hem persoonlijk helemaal niks.quote:Op dinsdag 6 april 2004 08:37 schreef twentemeisje het volgende:
Ik twijfel er ook niet aan dat ie wel door zou zijn gegaan, maar je wekt hiermee de schijn dat je een kandidaat bevoordeelt door hem een paar minuten extra in de schijnwerpers te zetten... En ik denk dat een programma als Idols die schijn moet zien te vermijden...
kruithofquote:Op woensdag 7 april 2004 15:27 schreef rickywilliams het volgende:
[..]
kruuthof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |