als Acteur ofzo of als show mannetje.quote:Op zondag 25 april 2004 21:29 schreef -Hans- het volgende:
in welk opzichte dan, toch niet als zanger of wel?
"En dan volgt nu het journaal.... Op luchthaven Schiphol is een redelijk bekende man opgepakt met meerdere bolletjes in zijn maag (ook wel "bolletjesslikkers" genaamd), de naam wordt uit privacyredenen niet vrijgegeven. Wel wilde de woordvoerder van Schiphol loslaten dat het een jongeman betreft, die door zijn mislukte zangtalenten, zijn inkomsten ergens anders zocht..."quote:Op zondag 25 april 2004 21:28 schreef _bigmac_ het volgende:
van JK gaan we nog heel veel horen hoor.
naja zolang hij maar niet gaat zingen en niet al te vaak is te zien/horen dan is het okay.quote:Op zondag 25 april 2004 21:33 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
als Acteur ofzo of als show mannetje.
Ik denk inderdaad dat het gerucht dat hij neergeschoten is snel over MSN verspreid wordt.quote:Op zondag 25 april 2004 21:28 schreef _bigmac_ het volgende:
van JK gaan we nog heel veel horen hoor.
"toon allemaal je medeleven en zet je status op Bezet"quote:Op maandag 26 april 2004 10:45 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat het gerucht dat hij neergeschoten is snel over MSN verspreid wordt.
wat een humor ...quote:Op woensdag 28 april 2004 17:33 schreef BillyBeflap het volgende:
Hij zingt als zo'n lamme neger......dus goed dat ie weg is
Die was niet verdwaaldquote:Op zaterdag 1 mei 2004 13:38 schreef Christine het volgende:
Bij "The Day Before" zag ik ook nog een verdwaald JK-sjaaltje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |