Je moet echt (net zoals velen anderen op FOK) de definitie van arrogant eens opzoeken. Leg me eens uit wat ie arrogant deed dan? Hij was wat down, maar dat heeft niets met arrogant te maken.quote:Op zondag 25 april 2004 00:38 schreef FloweR-PoweR het volgende:
Ookal had iedereen verwacht dat JK eruit zou gaan..ik vind het toch jammer![]()
En wat deed Boris arrogant vanavond zeg bahbahecht irri.
Nog even wat foto's van ditlekkere
mannetje
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op zondag 25 april 2004 00:49 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Je moet echt (net zoals velen anderen op FOK) de definitie van arrogant eens opzoeken. Leg me eens uit wat ie arrogant deed dan? Hij was wat down, maar dat heeft niets met arrogant te maken.
Wat een offtopic geblaat allemaal zeg. Dit is een JK topic, geen Bore-us topic of JK moet weg topic. Als de zeikers aub eventjes op willen rotten.quote:Op zondag 25 april 2004 02:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Opgeruimd staat netjeS!
Geen deel 3 meer, alsjeblieft.
quote:Op zondag 25 april 2004 02:57 schreef Tom_Tom- het volgende:
Opgeruimd staat netjeS!
Geen deel 3 meer, alsjeblieft.
Was idd nogal dom.quote:Op zondag 25 april 2004 11:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Waar ik niemand over hoor.. OP een gegeven moment vroeg de jury aan JK wat Guantanamera betekent. En toen kwam hij met.. ja uh.. ze ze gaat vreemd met Juan/Guan Tanamera.. ik wist niet wat ik hoorde! Gaat deze man prat op Spaanstaligheid of kennis van de Spaanse muziek en cultuur? Lullig om die vraag te stellen misschien, maar zeg dan gewoon dat je het niet weet..
of heb ik het verkeerd begrepen?
Please NOT zeg!! dus een deel 3 van het JK topic zal er gelukkig niet komen!quote:Op zondag 25 april 2004 19:51 schreef -R-Style het volgende:
wanneer word dit topic gesloten. Ik bedoel horen we nog iets van JK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |