Oeps, sorryquote:Op donderdag 8 april 2004 23:56 schreef BVO het volgende:
[..].
18. Zij was geloof ik van december 84 en ik 23-1-86
.
Hou wel van oudere vrouwen.
Naast saai is die Dennis dus ook nog eens blindquote:Op donderdag 8 april 2004 23:57 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Oeps, sorry
Maar oudere vrouwen vallen meestal niet op jongere jongens, behalve als ze boven de 50 zijn (kijk maar naar Laura)
Jij blijkbaar ook als je Hind zo leuk vindtquote:Op donderdag 8 april 2004 23:58 schreef BVO het volgende:
[..]
Naast saai is die Dennis dus ook nog eens blind.
Najaa zeg.quote:Op donderdag 8 april 2004 23:59 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Jij blijkbaar ook als je Hind zo leuk vindt![]()
Mijn mening: Hind zingt matig, is absoluut niet geestig, komt vrij dom over, is gewoontjes qua uiterlijk, komt verschrikkelijk arrogant overquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Najaa zeg.
Hind kan goed zingen, is geestig, ontwikkeld, ziet er goed uit, ontzettend lief, en zo kan ik nog wel even doorgaan
.
Dat zeg je meestal als je fan van iemand bent, dan zie je haar negatieve kanten niet.quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Najaa zeg.
Hind kan goed zingen, is geestig, ontwikkeld, ziet er goed uit, ontzettend lief, en zo kan ik nog wel even doorgaan
.
zeg als er toch niemand meer stemt (leuk he slowchatquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:02 schreef BVO het volgende:
[..]
Najaa zeg.
.
Zondagavond weet je hetquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
zeg als er toch niemand meer stemt (leuk he slowchat) kan je net zo goed die uitslag bekend maken
![]()
Enlighten me, wie heeft gewonnen?
*nou komt de schok hoor*![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat zeg je meestal als je fan van iemand bent, dan zie je haar negatieve kanten niet.
Dat meen je toch zeker niet he?quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:05 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Mijn mening: Hind zingt matig, is absoluut niet geestig, komt vrij dom over, is gewoontjes qua uiterlijk, komt verschrikkelijk arrogant overen zo kan ik nog wel even doorgaan
![]()
Maar ach, we zijn het in ieder geval wel eens over Maud en JK![]()
quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Dat meen je toch zeker niet he?.
ghehe niet te voorbarig he je weet het nooit zekerquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:07 schreef Tania18 het volgende:
Boris
![]()
Door mensen als jij heeft ze het niet gewonnen hequote:Op vrijdag 9 april 2004 00:09 schreef Tania18 het volgende:
[..]
![]()
Sorry schat, maar zo zie ik het nou eenmaal
Jim dus, dat is duidelijkquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:11 schreef BVO het volgende:
[..]
Door mensen als jij heeft ze het niet gewonnen he![]()
.
Maarja, kijken wie het verder schopt, Jim *Ik ben zo verkouden* Bakkum of Hind ** Laroussi-Tahiri
.
quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:11 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Trouwens, Hind is ook niet zo boeiend hoor. Ben het met Tania eens. Persoonlijkheid vinnik maar niks bij haar
enige troost: Ik vind een pak karnemelk nog boeiender dan Jimquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:14 schreef BVO het volgende:
Ik word hier wel gedemoniseerd zeg.
quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
enige troost: Ik vind een pak karnemelk nog boeiender dan Jim![]()
![]()
Toen was het niet afgemaaktquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:24 schreef Magics het volgende:
Wie had vorig jaar dit Fok Idols tournament gewonnen ?
Tuurlijk, geloof ik meteenquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:29 schreef BVO het volgende:
[..]
Toen was het niet afgemaakt.
Maar toen was de stemming op Fok! nog meer pro-Hind dat dat het nu pro-Boris is, dus vul maar in.
Echt welquote:Op vrijdag 9 april 2004 00:30 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Tuurlijk, geloof ik meteen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |