quote:
Op welke doelgroep is deze advertentie volgens u gericht?
'Metalheads', mensen die naar Slayer, hatebreed e.d. luisteren. Bij deze muziek hoort meestal een bepaalde soort illustraties, deze advertentie is daar een mooi voorbeeld van. Verwijzingen naar religieuze symbolen en demonische figuren b.v.
Mensen die onzeker genoeg zijn om in zogenaamde 'Levi's broeken', die, als je die draagt, je blijkbaar én aantrekkelijk maken, én lesbisch, rond te moeten lopen om zichzelf daarmee een bepaald imago aan te meten zodat zij bij een bepaalde groep kunnen horen.
Mensen die zichzelf het imago 'verwijfde man' aan willen meten.
Mensen die van walgelijke advertenties houden waarin een verschrikkelijk lelijk voorbeeld van de effecten van de massamedia als model staat.
Mannen die liever niet altijd in geruite overhemden rondlopen.
Mensen die een bepaald merk blijkbaar een goede reden vinden om zichzelf compleet belachelijk te gedragen
Hopelijk was dit een beetje de bedoeling
voordat ik helemaal doodgeschopt wordt, ik heb het formulier (met de multiplechoice vragen) ook gewoon gesubmit, maar ik vond die open vragen wel interessant, heb ze gepost om te kijken of iemand daar op zou willen reageren.[ Bericht 7% gewijzigd door -Mzraki- op 04-04-2004 17:22:09 ]