quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:35 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je bent nogal negatief vanavond elke avond he
borisquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:37 schreef SummerJam2003 het volgende:
Wie is er nou uit???
Tja, hij komt uit Limburg he. Zachte G enzo.quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:37 schreef Fusion het volgende:
Boris heeft nog meer een accent dan JK, en die is pas 3 jaar in Nederland. Mag wel op spraakcursus die Boris.
weet ik, maar de gedachte gewoonquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
wees gerust, die gaat er niet uit
mee eens isquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:37 schreef Morwen het volgende:
als Irma eruit gaat, dan kijk ik noooooit meer![]()
idd en die spanning met stoelen enzo gewoon zeggenquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
alsof mensen nu nog gaan bepalen op wie ze zullen stemmen
Die gaat er echt niet uit hoor.quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:37 schreef Morwen het volgende:
<-- ookquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:37 schreef Morwen het volgende:
erik is juist een reden waarom je niet moet kijken naar idols :Squote:Op zaterdag 3 april 2004 23:37 schreef sjenetjuh het volgende:
[..]
nee niet Eric!!! dan kijk ik echt noooooooit meer naar Idols![]()
Dat niet alleen, bij het zingen leek hij wel een buitenlander. Echt heel raar.quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:37 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Tja, hij komt uit Limburg he. Zachte G enzo.
Koop eerst maar eens oren dan.quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:37 schreef sjenetjuh het volgende:
nee niet Eric!!! dan kijk ik echt noooooooit meer naar Idols![]()
Eric is DE reden om naar idols te kijken!!quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:38 schreef Sweetlay-d het volgende:
[..]
erik is juist een reden waarom je niet moet kijken naar idols :S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |