Doe het dan op vrijdagquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:25 schreef Fusion het volgende:
[..]
Dat wordt tijdens Idols uitgezonden he? Erg domme zet als je het mij vraagt.
hmm...je kan het proberen, maar het werkt niet!!! Mijn koffievlek weigert te verdwijnen uit m'n tapijtquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
kunnen we dat vanish oxi action ook toepassen op Marlies?
Irma, met kop en schouders.quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:25 schreef schatje het volgende:
[..]
Wie vond jij het beste vanavond??
Ga je heen en weer zappen/soppen?quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:26 schreef schatje het volgende:
[..]
Wel apart.
*Staat* op de wenslijst van Bol.comquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:24 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Goede CD![]()
Afwisselend en verassend![]()
Nee, het wordt toch wel herhaaltquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:27 schreef Fusion het volgende:
[..]
Ga je heen en weer zappen/soppen?
play.com of cdwow zijn vast goedkoperquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:29 schreef Dizer het volgende:
[..]
*Staat* op de wenslijst van Bol.com
Let's hope so.quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:27 schreef -Hans- het volgende:
En Marlies kan naar huis.
Paradiso toch??quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
De TMF-awards ga ik niet kijken. De enige artiesten die komen en de moeite waard zijn zijn de Sugababes en Kylie. En de Sugababes ga ik toch al live zien binnenkort..
Ik doe mee. Vind ik zooo mooi!quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:21 schreef Svensational het volgende:
Nelly FurtadoTry
Holy shit.quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:29 schreef Tom_Tom- het volgende:
De TMF-awards ga ik niet kijken. De enige artiesten die komen en de moeite waard zijn zijn de Sugababes en Kylie. En de Sugababes ga ik toch al live zien binnenkort..
Zegt nog niet dat ik hem daar koop hoorquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
play.com of cdwow zijn vast goedkoper.
hehequote:Op zaterdag 3 april 2004 23:30 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zegt nog niet dat ik hem daar koop hoor
Vind het gewoon prettig dat ik overal kan kijken wat ik ook al weer graag wilde
quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
eric krijgt een vraag en ook doosmarlies moet zo nodig antwoord geven
Ik doe ook mee!quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:30 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
Ik doe mee. Vind ik zooo mooi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |