Over Sander gesproken, Sander van MTV dan. Die ging Nelly gisteren interviewen, wat een enorm slecht interview was dat zeg. Steenkolenengels en genante vragen niet te kort. Echt een drama.quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mja dat was mooi inderdaad, en die Sander die er weer bruut doorheen ging lullen.
WTFquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wel! En ik kreeg een heel raar berichtje terug:
Thx van Irma: jij stemt al 50% goedkoper (:?) En je vrienden? Speciale actie: gratis aanmelden bij Moxmo = 5x gratis stemmen!
Hoezo 50% goedkoper
bij ruud de wild twee weken geledenquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:22 schreef Wieteke het volgende:
[..]
Vertel es, heb ik gemist. Was dat toen Nelly in de studio was?
dan kun je beter ruud de wild laten aankloten. dan wordt 't nog leukquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:22 schreef Fusion het volgende:
[..]
Over Sander gesproken, Sander van MTV dan. Die ging Nelly gisteren interviewen, wat een enorm slecht interview was dat zeg. Steenkolenengels en genante vragen niet te kort. Echt een drama.
Goede CDquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
dadelijk de cd van nelly furtado maar ff bestellen.
Treedt ook op bij de TMF Awardsquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:23 schreef Fusion het volgende:
Het `World Idol´ is op TMF.
Ja, nog een keer gestemdquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:21 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Mazzelaar, snel nog een keer stemmen!
psst, Maud
"Kijk wat een verschil"quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
kunnen we dat vanish oxi action ook toepassen op Marlies?
Ruud ging vertellen wat hij voelde bij die plaat en Sander ging daar de hele tijd door heen praten, erg storend.quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:22 schreef Wieteke het volgende:
[..]
Vertel es, heb ik gemist. Was dat toen Nelly in de studio was?
verrassend mag ik hopenquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:24 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Goede CD![]()
Afwisselend en verassend![]()
Wie vond jij het beste vanavond??quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:24 schreef BVO het volgende:
Jammer dat Elisaar er niet was.
hehequote:Op zaterdag 3 april 2004 23:25 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
"Kijk wat een verschil"
Moet kunnen
Dat wordt tijdens Idols uitgezonden he? Erg domme zet als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:24 schreef schatje het volgende:
[..]
Treedt ook op bij de TMF Awards.
behoorlijk ja.quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:25 schreef Fusion het volgende:
[..]
Dat wordt tijdens Idols uitgezonden he? Erg domme zet als je het mij vraagt.
haha inderdaad, ik vind dat spotje van Marco Borsato wel leuk " en wie is Nelly Furtado? " en vervolgens hoor je een stukje van het liedje waar ze zingt " I'm like a bird I only fly away "quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
ghehe jah.
nelly heeft wel nog wat leuke spotjes ingesproken trouwens
Wel apart.quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:25 schreef Fusion het volgende:
[..]
Dat wordt tijdens Idols uitgezonden he? Erg domme zet als je het mij vraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |