Altijdquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:18 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]Iedereen is vrolijk hier
Ik wel! En ik kreeg een heel raar berichtje terug:quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:14 schreef schatje het volgende:
[..]
Nee lieverd, bellen en sms gedoe doe ik niet.
Tuurlijk, dit is om te gillenquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:18 schreef schatje het volgende:
[..]
Je hebt zeker de dvd gekocht??
Wanneer nietquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:19 schreef Fusion het volgende:
Verlepte kop heb Toos vandaag
SNEL MTV !!!quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
wat een kansloze sukkels weer
wat een supergeweldig nummerquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:19 schreef -Hans- het volgende:
MTV = Nelly![]()
Mja dat was mooi inderdaad, en die Sander die er weer bruut doorheen ging lullen.quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
wat een supergeweldig nummer![]()
ook geweldig hoe RdW daar ontroerd door raakt
daarvoor is de reclamequote:Op zaterdag 3 april 2004 23:20 schreef dronkeykong het volgende:
Bijkomen??? Als ik naar Dooske kijk dan pas moet ik bijkomen want een k*twijf
Mazzelaar, snel nog een keer stemmen!quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik wel! En ik kreeg een heel raar berichtje terug:
Thx van Irma: jij stemt al 50% goedkoper (:?) En je vrienden? Speciale actie: gratis aanmelden bij Moxmo = 5x gratis stemmen!
Hoezo 50% goedkoper
ghehe jah.quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mja dat was mooi inderdaad, en die Sander die er weer bruut doorheen ging lullen.
Ze hadden ook nog wat van die vals zingende krengen kunnen laten zienquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
daarvoor is de reclame.
Vertel es, heb ik gemist. Was dat toen Nelly in de studio was?quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Mja dat was mooi inderdaad, en die Sander die er weer bruut doorheen ging lullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |