Eric en Maud.quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:41 schreef Fusion het volgende:
Wie zei Edwin nou? Kon ik niet verstaan.
wat voor een ijsje?quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:41 schreef Ymke het volgende:
mooi kan ik ff ijsje pakken
Doe je wel voorzichtig??quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:42 schreef SummerJam2003 het volgende:
rek rek rek rek ik word er gek van
Ze zong ongetwijfeld het beste, maar Henkjan en Eric denken dus dat ze niet genoeg fans heeft.quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:42 schreef Dizer het volgende:
Ik snap het niet en je noemt jezelf jury met verstand van muziek! Elke hond kan zelf weten dat Irma vandaag de beste was. Als Irma vandaag eruit gaat, dan boycot ik Idols. Echt dan is het echt echt 100% zeker niet wie de beste zingt en leuk uitziet, maar wie de beste eruitziet en een heeeeeel klein beetje kan zingen!!
hahaha ja hoorquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:42 schreef schatje het volgende:
[..]
Doe je wel voorzichtig??
raketjequote:Op zaterdag 3 april 2004 23:42 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
wat voor een ijsje?![]()
Ik welquote:Op zaterdag 3 april 2004 23:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
de gemiddelde idolsstemmer heeft nog niet eens een rijbewijs.
quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:43 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Ze zong ongetwijfeld het beste, maar Henkjan en Eric denken dus dat ze niet genoeg fans heeft.
Pas op! Straks vliegt-ie de lucht in!quote:Op zaterdag 3 april 2004 23:43 schreef Ymke het volgende:
[..]
raketje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |