Weleens van de policy gehoord? Dat soort spul is ook zo weer weg hoorquote:Op vrijdag 23 april 2004 18:09 schreef robh het volgende:
Goh, als dit al misselijkmakend is, moet je eens de foto's van springers zien. Daar blijf jij dan wel in
In R&Pquote:Op vrijdag 23 april 2004 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Weleens van de policy gehoord? Dat soort spul is ook zo weer weg hoor
Ik weet niet waarom je per se zo graag in GC je "goeie ideeën" kwijt moet, maar ik hoef jou heus niet uit te leggen wat hier kan en wat niet. En wellicht ten overvloede: dit kon dus niet. Als je het op een serieuze manier over levensbeëindiging wilt hebben dan weet je zelf de weg naar R&P of LIF wel te vinden natuurlijk. Denk er nogeens over na, als het op een normale manier kan, prima, maar zo dus niet.
Laat maar zien danquote:Op vrijdag 23 april 2004 18:30 schreef robh het volgende:
Het kan best op een (voor jou) normale manier hoor.
Ik weet niet of je weleens in een bibliotheek komt, zo ja, er staan bij de afdeling psychologie boeken over mensen die zelfmoord willen plegen (en het uiteindelijk ook hebben gedaan) .quote:Op vrijdag 23 april 2004 17:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Wou je soms beweren dat dit een serieus topic was?
Dat is dus mijn doelgroepquote:Op vrijdag 23 april 2004 18:36 schreef Loedertje het volgende:
Ik weet niet of je weleens in een bibliotheek komt, zo ja, er staan bij de afdeling psychologie boeken over mensen die zelfmoord willen plegen (en het uiteindelijk ook hebben gedaan) .
Die mensen organiseren een soort van afscheidsweek die overeenkomsten hebben met hetgeen er in dat topic gebeurde
Daar pas je je prijs dan ook op aan hè?quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:38 schreef robh het volgende:
[..]
Dat is dus mijn doelgroep
Het zijn helaas geen trouwe klanten
Ok.quote:Op vrijdag 23 april 2004 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
Er is niks open, dus er blijft niks openMaak maar een nieuwe, en regel dat het een normaal topic wordt.
Het zou zomaar kunnen dat hij er even niet is. Of al naar bed is ofzo.quote:Op maandag 26 april 2004 00:00 schreef Babbelzz het volgende:
fotoloog, heb je ook gemaild, zoals je vroeg, 100 minuten geleden ongeveer... en nog geen reactie...![]()
of hij ligt te slapen of hij is rukken of hij is van de aardbodem verdwenenquote:Op maandag 26 april 2004 00:00 schreef Babbelzz het volgende:
fotoloog, heb je ook gemaild, zoals je vroeg, 100 minuten geleden ongeveer... en nog geen reactie...![]()
Nee, nikky en ik zeggen ongeveer hetzelfde.quote:Op maandag 26 april 2004 00:19 schreef Babbelzz het volgende:
praxis.....?
ik?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |