Lees je weer met je haatbril op.quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:43 schreef Martin_Nijman het volgende:
[..]
Dus? Als de schrijver vindt dat moslims Van Gogh de mond niet mogen snoeren, betekent dat dan dat hij achter de inhoud van diens columns staat? Allemachtig zeg...
En velen met mij.quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:42 schreef Bluesdude het volgende:
Zeg Martin je bent een relkloon van wie ....???
Er zijn al genoeg islamietenhaattopics open .
Nu ben je weer zo politiekcorrect anti-terrorisme terwijl je net een topic opende met een voorstel tot terrorisme..die kaaba wilde je opblazen...
Zeker, als elke kritische remark wordt afgewimpeld met 'ja, alle moslims zijn inferieur.quote:inmiddels is in ' nieuws' dit topic terecht gesloten.
Ik zie op Fok een islamietengekte...aan een stuk door ..
En jij beweert dat kritiek op de islam taboe is........??
Ik denk het niet....Akkersloot is anders in zijn schrijfstijl.quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
TS = Akkersloot-kloon?
Dat betekent nog niet dat de zelfbenoemde columnist het met ALLES wat Van Gogh zegt eens is, of wel? Hij vindt alleen dat moslims critici niet de mond mogen snoeren.quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:44 schreef Monidique het volgende:
[..]
Lees je weer met je haatbril op.
Het gaat over Van Gogh en kritiek. Simpel.
Ok, whatever, je hebt het niet door.quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:46 schreef Martin_Nijman het volgende:
[..]
Dat betekent nog niet dat de zelfbenoemde columnist het met ALLES wat Van Gogh zegt eens is, of wel? Hij vindt alleen dat moslims critici niet de mond mogen snoeren.
Wat bazel je nou met je Dora, Waringin?quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik denk het niet....Akkersloot is anders in zijn schrijfstijl.
Hij is zo rechtlijnig dommig dat hij niet zomaar zijn schrijfstijl kan verhullen
Deze geniepige kloon lijkt eerder op Dora.
Ikquote:Op zaterdag 3 april 2004 19:33 schreef Monidique het volgende:
[..]
Sorry, ik gaf even een samenvatting van de komende zeven pagina's,
En hoe bedoel je taboe? Het enige wat ik de godganse dag hoor is: moslims fout dit, islam slecht dat.
Waarom?quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:50 schreef drugsgebruiker het volgende:
[..]
Ikecht op mensen zoals jij.
Je bent dus een potentiele terrorist ?quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:45 schreef Martin_Nijman het volgende:
En velen met mij.
Overdrijven, liegen, .slachtoffertje uithangen..en daarmee geniepig aanzetten tot ethnische haat en terreur..Groeten aan Dora...quote:[b]Op zaterdag 3 april 2004 19:45 schreef Martin_Nijman het volgende:[/b
Zeker, als elke kritische remark wordt afgewimpeld met 'ja, alle moslims zijn inferieur.
quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:33 schreef Monidique het volgende:
[..]
Sorry, ik gaf even een samenvatting van de komende zeven pagina's,
En hoe bedoel je taboe? Het enige wat ik de godganse dag hoor is: moslims fout dit, islam slecht dat.
terwijl hij of zij wel gelijk heeft.. het enige wat jullie hier kunnen roepen is hoe slecht en gevaarlijk ze niet zijn.. dat ze het beste allemaal moeten oprotten..quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:50 schreef drugsgebruiker het volgende:
[..]
Ikecht op mensen zoals jij.
Als je denkt dat ik dat serieus meen, ja.quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:52 schreef Bluesdude het volgende:
Je bent dus een potentiele terrorist ?
Etnische haat? Waar heb ik het over iemands etniciteit? Of zuig je dat gewoon uit je dikke giftige duim?quote:Overdrijven, liegen, .slachtoffertje uithangen..en daarmee geniepig aanzetten tot ethnische haat en terreur..Groeten aan Dora...
Jullie? Wat generaliseer je nou? Ik heb het iig altijd gehad over de fundamentalistische moslims, liberale moslims heb ik geen enkel probleem mee.quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:54 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
terwijl hij of zij wel gelijk heeft.. het enige wat jullie hier kunnen roepen is hoe slecht en gevaarlijk ze niet zijn.. dat ze het beste allemaal moeten oprotten..
nou goed, niet iedereen.. maar er zittern er goenoeg tussen van dat volk hier op fok...quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:56 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Jullie? Wat generaliseer je nou? Ik heb het iig altijd gehad over de fundamentalistische moslims, liberale moslims heb ik geen enkel probleem mee.
Noem er eens een paar dan.quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:57 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
nou goed, niet iedereen.. maar er zittern er goenoeg tussen van dat volk hier op fok...
Dat is het hem juist.... dat oprotten wordt helemaal niet openlijk uitgesproken.quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:54 schreef TimmyAsd het volgende:
terwijl hij of zij wel gelijk heeft.. het enige wat jullie hier kunnen roepen is hoe slecht en gevaarlijk ze niet zijn.. dat ze het beste allemaal moeten oprotten..
quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:57 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Noem er eens een paar dan.
Nee, ik vraag je alleen om een paar mensen te noemen die zeggen dat ALLE moslims fout zijn en dat ze ALLEMAAL moeten oprotten. Zo moeilijk is dat toch niet, hier zijn toch zoveel mensen die dat vinden?quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:59 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
je kan niet wachten om ze te verdedigen.. je weet zelf ook wel dat er genoeg van dat soort moslim/allochtonen bash-topics worden geopend..
Het zijn voornamelijk de fundamentalistische moslims en niet-geintegreerde allochtonen die gebashd worden. Ik zie het probleem niet.quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:59 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
je kan niet wachten om ze te verdedigen.. je weet zelf ook wel dat er genoeg van dat soort moslim/allochtonen bash-topics worden geopend..
al zal je strax zeggen van niet![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:00 schreef The_Duce het volgende:
Waarom reageren jullie niet onder de column
men neemt de hele islam mee...quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:01 schreef Martin_Nijman het volgende:
[..]
Het zijn voornamelijk de fundamentalistische moslims en niet-geintegreerde allochtonen die gebashd worden. Ik zie het probleem niet.
Mag dat niet dan? Zolang ze maar niet generaliseren mogen ze van mij kritiek uiten op de islam.quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:02 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
men neemt de hele islam mee...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |