abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18156260
Ik heb vorige week woensdag een blaartje aan laten stippelen, daar is een grote blaar (geen bloedbaar) op gekomen . Ik heb die blaar die zelfde avond nog leeggeprikt want hij deed best wel pijn . Ik heb hem later in de week nog een paar keer lek geprikt, maar hij is nu weer dik maar er komt nauwelijks vocht uit. Als ik erop druk voel ik ook iets zachts, kan het zijn dat dat wild vlees is ? Gaat dat vanzelf weg? Of moet ik naar de dokter?

thnx

edit: blaar zit dus bij het begin van m'n middelvinger (aan de bovenkant)
pi_18156390
wild vlees lijkt me sterk...
wat het wel is ? :S
pi_18156496
mm ik heb zoiets in het klein gehad... Bij mij is ie vanzelf weggegaan na +- 4 maanden..
ik zat er steeds aan te pulleken etc.. OPtenduur deed ik er iedere avond/nacht/ochtend blanco nagelharder op..
www.cu2.nl/david1982
pi_18156520
Of hoort dit gewoon bij het herstellingsproces ? De vorige keer dat ik het liet doen (wratje aanstippen) kon ik de blaar helemaal plat drukken, en er kwam dan allemaal vocht uit. Maar nu gebeurt er niks/vrij weinig..
pi_18156876
Wild vlees

Heb het een paar keer gehad als ik m'n teennagels weer 's aan het ingroeien waren
Nee.
  zaterdag 3 april 2004 @ 19:50:54 #6
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_18157110
Ik wilde even een plaatje van wild vlees neerzetten maar toen ik zocht kwam ik niet verder dan een hond, een dikke slager en een boek.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_18177367
De blaar heeft vandaag wel een beetje een hele rare kleur gekregen (paars met een 'witte gloed' eroverheen), het lijkt er dus op dat ie ontstoken is.. Ik ga morgen ff langs de huisarts, maar wat kan ik er op dit moment aan doen? Ik vind het echt een onsmakelijk gezicht om zo die blaar te zien.. Er komt wel nog steeds vocht uit..
pi_18178899
In soda-water gaan zitten helpt wel een beetje (bij mij tenminste).
Nee.
  zondag 4 april 2004 @ 20:59:48 #9
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_18179059
je had die blaar ook niet door moeten prikken sukkel dat is hardstikke infectie gevoelig
pi_18180989
Heet water met soda werkt idd goed tegen ontstekingen
Maakt goed schoon.
Zou het misschien een soort eksteroog kunnen zijn btw?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')