Graag ja, * kooba heeft al jaren ruzie met kaaba, dat ze die klootzak maar opblazen!quote:Moet de Kaaba worden opgeblazen?
Een idee? Dat is al doorgevoerd toch?quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:25 schreef sizzler het volgende:
In Israel was er een idee om varkensvet in bussen op te hangen zodat de moslimfundi's er niet meer in zouden stappen. Misschien moeten we Schiphol en de KLM vliegtuigen ook maar invetten?
Oog om oog staat zoiets ook niet in de Koran?quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:27 schreef Martin_Nijman het volgende:
Ontopic mensen. Moeten we de Kaaba opblazen of niet?
Poll: Moet de Kaaba worden opgeblazenquote:Op zaterdag 3 april 2004 18:28 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Oog om oog staat zoiets ook niet in de Koran?
Houd een pol!
Wat een verassingquote:Op zaterdag 3 april 2004 18:33 schreef Ype het volgende:
Ik heb gestemd op het volgende: Nee, zeker niet.
Dit om de volgende reden: Dom plan.
Zegt de extremiste.quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:34 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wat een verassing![]()
Moet ik jou eens verassen?quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:34 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wat een verassing![]()
Ow vertelquote:Op zaterdag 3 april 2004 18:36 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Moet ik jou eens verassen?.
Ik heb overigens voor gestemd.
Je hoeft het niet te lezen hoor. Reageren al helemaal nietquote:Op zaterdag 3 april 2004 18:36 schreef Bluesdude het volgende:
ik vind dit een onzintopic..
Leuke flauwe babbels in forum onzin.
De vraag is niets anders dan een voorstel tot terrorisme.
Als je een paar honderd miljoen mensen in de klauwen van fundamentalisme en terrorisme wilt drijven dan moet je vooral dit soort terreur bedrijven.
Hoezo is het terrorisme? Als dit ding voor extremisten een reden is om aanslagen te plegen op westerse doelen, mag het volgens de Conventie van Geneve opgeblazen worden hoor.quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:36 schreef Bluesdude het volgende:
De vraag is niets anders dan een voorstel tot terrorisme.
Interesseert me niet wat je ervan vindt.quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:36 schreef Bluesdude het volgende:
Hoezo?quote:Als je een paar honderd miljoen mensen in de klauwen van fundamentalisme en terrorisme wilt drijven dan moet je vooral dit soort terreur bedrijven.
Komt dat niet juist uit de Torah/oude testament?quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:28 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Oog om oog staat zoiets ook niet in de Koran?
Houd een pol!
Dan vind ik het erg typisch dat de enige stem die niet 'ja zeker' is, van mij afkomstig is.quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:38 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Ow vertel
En Ype ikke extremiste? Neuh....
Waarom zou dat terrorisme zijn?quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:40 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Komt dat niet juist uit de Torah/oude testament?
Overigens lijkt het mij geen fantastisch idee. Ik zou namelijk graag geloven dat wij aardiger dan zij zijn en ons dus niet verlagen tot terrorisme (een dubieus oorlogje hier en daar daargelaten).
Wie zegt dat ik heb gestemd.quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:41 schreef Ype het volgende:
[..]
Dan vind ik het erg typisch dat de enige stem die niet 'ja zeker' is, van mij afkomstig is.
Je bent constant aanwezig in Zie topic.quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:43 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik heb gestemd.
Ich weiss.quote:Tuurlijk vind ik niet dat ze he moeten opblazen. Ben alleen in ene vervelende bui. Als je het opblaast wek je enkel meer extremisme op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |