quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:20 schreef -moi- het volgende:
woei ik heb maud kaarten met dr handtekening, dr pa is ook lid van de tennisclub hier![]()
uhm...quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:51 schreef wx het volgende:
[..]
![]()
heb je ook zo'n maud pakje![]()
hihiquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:53 schreef -moi- het volgende:
[..]
uhm...![]()
whehe
vooral toen ze ging zitten zekerquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:54 schreef wx het volgende:
[..]
hihi
maar dat pakje vond ik wel het hoogtepunt tot nu toe
Dukenburg Smash bedoel je??quote:Op zaterdag 24 april 2004 21:20 schreef -moi- het volgende:
woei ik heb maud kaarten met dr handtekening, dr pa is ook lid van de tennisclub hier![]()
jepquote:Op zaterdag 24 april 2004 21:58 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Dukenburg Smash bedoel je??
Die leven op voet van oorlog met Avanti, en dat heb ik een paar jaar geleden aan den lijve ondervondenquote:Op zaterdag 24 april 2004 22:22 schreef -moi- het volgende:
[..]
jep
op voet van oorlog?quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:29 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Die leven op voet van oorlog met Avanti, en dat heb ik een paar jaar geleden aan den lijve ondervonden![]()
gheghe ikke niet, boris gaat er vanavond uitquote:Op zaterdag 24 april 2004 22:35 schreef wx het volgende:
Wie gaat er mee deurklink aaien morgen?![]()
quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:56 schreef -moi- het volgende:
[..]
op voet van oorlog?
nee joh jan klaassen gaat eruitquote:Op zaterdag 24 april 2004 22:57 schreef -moi- het volgende:
[..]
gheghe ikke niet, boris gaat er vanavond uit
quote:Op zaterdag 24 april 2004 23:04 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Ik weet niet psies wat er gebeurd is, maar een paar jaar geleden is het bij een competitieduel tussen Avanti en Smash nogal uit de hand gelopenEn het jaar daarop moesten wij daar competitie spelen, en nou, dat hebben we gemerkt. Krassen op de auto, spullen gejat uit de kleedkamer, een onterechte verliespartij, en -last but not least- geen gratis consumptiebon in de pauze
![]()
das eerder zwaar...quote:Op zondag 25 april 2004 11:56 schreef L-mo het volgende:
Zow, laatste dagje om te posten hier
Maarja kheb niks nuttigs te melden behalve dat m'n rugzak 20kilo weegt maarja dat is ook niet erg nuttig...
denk dat het later zwaar is... aan het einde van de vakantie zegmaarquote:Op zondag 25 april 2004 11:59 schreef wx het volgende:
[..]
das eerder zwaar...
quote:Op zondag 25 april 2004 12:18 schreef -moi- het volgende:
fijne vakantie L-mowe gaan je missen hier
Simpel, omdat jk een stomme neger is die niet kan zingenquote:Op zondag 25 april 2004 11:36 schreef -moi- het volgende:
maar JK er dus wel uitwaaaaaaroom nou JK
ik vond em liefquote:Op zondag 25 april 2004 13:46 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Simpel, omdat jk een stomme neger is die niet kan zingen, afschuwelijk hoe de regie die stukjes uitzond over zn moeder
.
heb maar 10 seconden gekekenquote:Op zondag 25 april 2004 14:19 schreef L-mo het volgende:
maud was anders ook niet alles gister, et was dat ze zo'n lekker rokje aan had maar anders...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |