thx! ik was in een knutselsmurfbuiquote:Op zaterdag 24 april 2004 11:53 schreef -moi- het volgende:
gave avatar wx
Ik was er al om 'n uur of 12, toen was er nog geen kipquote:Op zaterdag 24 april 2004 13:58 schreef vps het volgende:
ik wou nog wel naar het A feest, maar toen zag ik een rij staan voor de wolk van langer dan 30 m,
Ik dacht daar gaat deze jongen niet instaan, dan maar naar het bas café of malle babbe.
ja opzich vond ik het ook heel vervelend om mensen te bellen, maar als je vriendelijk overkomt zijn mensen toch vaak best blij dat je belt. Ook omdat je een goed product hebt enzo. Maar waar werk je nu dan?quote:Op zaterdag 24 april 2004 14:01 schreef vps het volgende:
trouwens moi nog gecondoleerd met je ontslag,
Ik heb ook aan callcenter werk zitten denken, maar kon gelukkig snel ander werk vinden.
Want leek me toch niet echt wat, mensen of bedrijven lastig vallen, eigenlijk tegen mijn principes, was dus blij dat ik andere baan had gevonden
ja, mij op de rommelmarkt op de goffert aanschouwenquote:Op zaterdag 24 april 2004 19:34 schreef Fliepke het volgende:
is er trouwens nog wat te doen in nijmegen met koninginnedag?
sta je te koopquote:Op zaterdag 24 april 2004 20:14 schreef -moi- het volgende:
[..]
ja, mij op de rommelmarkt op de goffert aanschouwen![]()
ja, doe je als eerste een bod?quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:39 schreef wx het volgende:
[..]
sta je te koop![]()
nee ik.quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:43 schreef -moi- het volgende:
[..]
ja, doe je als eerste een bod?
okie, wel veel geld meenemen natuurlijk danquote:Op zaterdag 24 april 2004 20:45 schreef wx het volgende:
jep als ik er snel genoeg bij ben
geen batterijen wel aart...quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:46 schreef Fliepke het volgende:
[..]
nee ik.
Tien euro...
zitten er batterijen bij?
* wx gaat dag vantevoren voor de ingang kamperen, dan ben ik lekker als eerste en dan heb ik nie veel geld nodigquote:Op zaterdag 24 april 2004 20:47 schreef -moi- het volgende:
[..]
okie, wel veel geld meenemen natuurlijk dan
aartquote:Op zaterdag 24 april 2004 20:48 schreef wx het volgende:
[..]
geen batterijen wel aart...
quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:49 schreef wx het volgende:
[..]
* -moi- gaat dag vantevoren voor de ingang kamperen, dan ben ik lekker als eerste en dan heb ik nie veel geld nodig![]()
![]()
ik doe veel voor een goed doelquote:Op zaterdag 24 april 2004 20:52 schreef -moi- het volgende:
[..]![]()
![]()
dan moet je er wel al om 5u sochtends liggen hoor, want mensen komen al om 5u aankarren met grote tassen enzo... dus voor je het weet is alles weg
oooh nog 3 minuten!quote:Op zaterdag 24 april 2004 20:52 schreef wx het volgende:
Nog 9 minuten ben je al aan de warmingup begonnen -moi-?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |