DSB bank, callcenter aan het takenhofplein bij winkelcentrum dukenburg..quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:23 schreef yozd het volgende:
[..]
Balen!![]()
waar werkte je dan?
m'n eerste beoordeling was wel goed, toen ging zo'n vent me helemaal ophemelen, dat ik bovengemiddeld was, en nu kunnen ze na 2uurtjes meeluisteren zeggen dat ik het niet kon.. ik had het gewoon moeten laten zien dat ik het wel kon.. ik heb gewoon bijna 24 uur inwerkcursus gehad, en nu na 6 uur werk ben ik alweer ontslagenquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:32 schreef Lexie het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor een kutbedrijf? Waarom nemen ze je dan aan, als ze na twee dagen al denken dat er niks meer aan je techniek te doen is? Geen wonder dat die zaken allemaal failliet gaan en superveel mensen zoeken.
jaquote:Of was je echt zo slecht![]()
. Kun je nog altijd meedoen met de sack race, een bbcprogramma waarin je zo snel mogelijk ontslagen moet worden
.
Niks eigenlijk, ik kwam gewoon ff buurtenquote:Op dinsdag 20 april 2004 11:38 schreef L-mo het volgende:
[..]
Het was toen slowchat, het is nu nog steeds slowchat... tja, wat had je verwacht?
Hmmmz, daar wilde ik ook gaan solliciteren...quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:52 schreef -moi- het volgende:
DSB bank, callcenter aan het takenhofplein bij winkelcentrum dukenburg..
echt? het is d'r wel heel gezellig, hele leuke mensen enzo...quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:12 schreef yozd het volgende:
[..]
Hmmmz, daar wilde ik ook gaan solliciteren...![]()
Mjah ik zat nog een beetje te twijfelen, maar dit is al de 3e keer dat ik zo'n verhaal hoor...quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:30 schreef -moi- het volgende:
echt? het is d'r wel heel gezellig, hele leuke mensen enzo...mja, pas op voor de beoordeling! eerst de hemel in geprezen worden, en daarna kunnen ze na twee uurtjes meeluisteren horen dat je niet geschikt bent
ja, ik kreeg ook de tip inboundquote:Op woensdag 21 april 2004 03:42 schreef yozd het volgende:
[..]
Mjah ik zat nog een beetje te twijfelen, maar dit is al de 3e keer dat ik zo'n verhaal hoor...
Ik denk dat ik dan toch maar even verder zoek naar inbound werk ofzo.
quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:02 schreef -moi- het volgende:...
...
...
...
...
...
...
...
quote:Op woensdag 21 april 2004 10:38 schreef wx het volgende:
[..]
maaaaar, nu is de weg wel vrij om de vlaaienbusiness binnen te stappen![]()
![]()
quote:Op woensdag 21 april 2004 08:14 schreef -moi- het volgende:
mn laptop startte ineens niemeer, en nu weer wel
ja bah, maarja, ben er nu alweer overheen, bijnaquote:Op woensdag 21 april 2004 21:47 schreef L-mo het volgende:
[..]
I am this topic holographic computer scientist.Please state your computer emergency.
Maar wel lame hoe ze daar met personeel omgaan btw...![]()
volgens mij moeten de informatica/kunde studenten gaan oppassenquote:Op twintig plaatsen in Nederland zijn woensdag invallen gedaan in studentenhuizen, zo meldde het NOS-Journaal afgelopen avond. De invallen vonden onder meer plaats in Enschede, Utrecht, Delft en Groningen.
De invallen vonden plaats op verzoek van de Amerikaanse douane, en werden uitgevoerd door de politie in samenwerking met de opsporingsdienst FIOD-ECD. De actie is onderdeel van een wereldwijde actie tegen het verspreiden van illegale software.
Ja, L-mo zat al te trillenquote:Op donderdag 22 april 2004 09:05 schreef -moi- het volgende:
[..]
ja bah, maarja, ben er nu alweer overheen, bijna
[..]
volgens mij moeten de informatica/kunde studenten gaan oppassen
L-mo vlucht zelfs het land uitquote:Op donderdag 22 april 2004 09:05 schreef -moi- het volgende:
[..]
ja bah, maarja, ben er nu alweer overheen, bijna
[..]
volgens mij moeten de informatica/kunde studenten gaan oppassen
SSSST!quote:Op donderdag 22 april 2004 15:50 schreef wx het volgende:
[..]
L-mo vlucht zelfs het land uit![]()
![]()
Nee, iemand nog naar Slowakije volgende week?quote:Op vrijdag 23 april 2004 10:01 schreef DonStefano het volgende:
Iemand gisteren nog naar het A-feest geweest??
ga je op vakantie?quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:32 schreef L-mo het volgende:
[..]
Nee, iemand nog naar Slowakije volgende week?
Wat is dat nou niet naar A-feest geweest?? zelfs ik ben geweestquote:Op vrijdag 23 april 2004 15:16 schreef -moi- het volgende:
[..]
ga je op vakantie?leuk
ik ben niet naar a-feest geweest, had wel gewild, maar had een feestje in utrecht.. was ook gezellig
ja slecht hequote:Op vrijdag 23 april 2004 15:32 schreef SG_Tannus het volgende:
[..]
Wat is dat nou niet naar A-feest geweest?? zelfs ik ben geweest![]()
De band viel dit keer tegen. B'tje veel van hetzelfde
zeker leuk!quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:16 schreef -moi- het volgende:
[..]
ga je op vakantie?leuk
?quote:KUN sleuwsjet topic #10
http://forum.fok.nl/520976/
Band was idd een beetje schraal. Dikke papzak die constant nummers van Elvis lag te bleren....quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:32 schreef SG_Tannus het volgende:
De band viel dit keer tegen. B'tje veel van hetzelfde
hou je nou maar beetje stil straks vinden ze je nogquote:Op vrijdag 23 april 2004 16:20 schreef L-mo het volgende:
[..]
zeker leuk!
Het zal wel stil worden hier..![]()
Wat is het adres van het topic dan stuur ik een kaartje
[..]
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |