ik had echt een rustig na-weekendquote:Op dinsdag 13 april 2004 22:19 schreef L-mo het volgende:
[..]
en dit was nog een rustig weekend![]()
ja dat doe je zelf hequote:Op dinsdag 13 april 2004 22:58 schreef -moi- het volgende:
[..]
ik had echt een rustig na-weekendkben al twee dagen nie buiten geweest
kvoel me een zombie
ja maar jij hebt vogelkijken nog als hobby dan kom je toch al vaker buitenquote:Op woensdag 14 april 2004 09:50 schreef L-mo het volgende:
[..]
ja dat doe je zelf he
ik ben ook altijd super lam als ik de hele dag binnen zit, maar ik ga dan altijd maar wat verzinnen om buiten te doen, al is het maar het vui buiten zetten.
ik word lui op de uni, deze week ook maar 2 hele korte dagjes (3 colleges)quote:Op woensdag 14 april 2004 09:50 schreef L-mo het volgende:
[..]
ja dat doe je zelf he
ik ben ook altijd super lam als ik de hele dag binnen zit, maar ik ga dan altijd maar wat verzinnen om buiten te doen, al is het maar het vui buiten zetten.
quote:Op woensdag 14 april 2004 13:07 schreef -moi- het volgende:
[..]
ik word lui op de uni, deze week ook maar 2 hele korte dagjes (3 colleges)![]()
quote:Op woensdag 14 april 2004 14:49 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Ik heb Donderdag en Vrijdag sowieso vrij, dus m'n weekend is altijd minimaal 4 dagen. Vandaag 1 werkgroep gehad, gisteren 1 college gehad. Goed te doen dus
eerst die tentamens maar ff halenquote:Op woensdag 14 april 2004 14:58 schreef -moi- het volgende:
[..]zowiezo altijd vrij do en vr?! beterrrr
maar dit jaar zit er eik al bijna op, we hebben nog maar een paar colleges en dan tentamens en dan vakaaaaaaaantiewoei
jaquote:Op woensdag 14 april 2004 16:24 schreef SG_Tannus het volgende:
[..]
eerst die tentamens maar ff halen![]()
![]()
* yozd gaat voor de herkansingenquote:Op woensdag 14 april 2004 16:24 schreef SG_Tannus het volgende:
eerst die tentamens maar ff halen![]()
![]()
chickies kijken jaquote:Op woensdag 14 april 2004 12:01 schreef wx het volgende:
[..]
ja maar jij hebt vogelkijken nog als hobby dan kom je toch al vaker buiten![]()
Stuur die andere drie hierheen dan!quote:Op donderdag 15 april 2004 02:25 schreef L-mo het volgende:
ow er blijven 4 vrouwen slapen, waarvan 1 bij mij in bed...
choises choises
chk de tijd![]()
hahaquote:Op donderdag 15 april 2004 02:25 schreef L-mo het volgende:
[..]
chickies kijken ja![]()
ow er blijven 4 vrouwen slapen, waarvan 1 bij mij in bed...
choises choises
ja... waar ben je nu he! slaapoorwarmerquote:chk de tijd![]()
3 staat op de kaart...quote:Op donderdag 15 april 2004 11:45 schreef DonStefano het volgende:
Echt een schraal feest in het sportcafe gisteravond joh. Werden 300 man verwacht, waren er maar een stuk of 30....
quote:Op donderdag 15 april 2004 12:40 schreef wx het volgende:
[..]
3 staat op de kaart...
0 staat ook op de kaart...
0 staat NIET op de kaart
toch 2 getallen goed gegokt
wat is het sportcafe?quote:Op donderdag 15 april 2004 11:45 schreef DonStefano het volgende:
Echt een schraal feest in het sportcafe gisteravond joh. Werden 300 man verwacht, waren er maar een stuk of 30....
een veredelde kantine linksboven in het Gymnasion.....quote:Op donderdag 15 april 2004 13:47 schreef -moi- het volgende:
[..]
wat is het sportcafe?![]()
quote:Op donderdag 15 april 2004 17:29 schreef SG_Tannus het volgende:
ik geloof dat je wel een collegekaart nodig hebt ja.
ff tussendoor:
Heeeeeeeeeeeeeeeerlijk dit weer![]()
Vooral op het station vanmorgen viel me dat op, al die dames in witte broeken![]()
![]()
Sorry ik zal me weer als een voorbeeldige nette student gaan gedragen
![]()
denk ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |