prutserquote:Op maandag 5 april 2004 17:33 schreef wx het volgende:
Doen er nog meer mensen mee aan de F1 manager hiero??
* L-mo staat al 204e![]()
Het was om 16.00u. Je moest idd kaartjes hebben, maar ik ben gewoon om vijf voorquote:Op maandag 5 april 2004 10:46 schreef -moi- het volgende:
geloof om half 4, weet niet precies waar... maar je moet kaartjes hebben..
quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:58 schreef DonStefano het volgende:
Ik hoorde trouwens dat op het terrein van de B-faculteit een paar junks in een caravan wonenIemand daar ooit iets van gezien??
Beetje schraal dat zulk tuig ook al tot de uni is doorgedrongen....
kutjunk.quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:47 schreef Lexie het volgende:
[..]
Ik kon mijn huur niet meer betalen![]()
.
Waren de dames van wielklem en co zeker weerquote:Op dinsdag 6 april 2004 19:58 schreef L-mo het volgende:
Die hebben hier op parkeerplaats gestaan...
althans daar stond tijdje geleden ook een caravan met mensen en die hebben ze ook verwijderd...
Ja en volgens mij zijn ze verhuist naar Hoogeveldt. Ik zie hier uit het raam beneden langs de weg een caravan geparkeerd staan....quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:58 schreef L-mo het volgende:
Die hebben hier op parkeerplaats gestaan...
althans daar stond tijdje geleden ook een caravan met mensen en die hebben ze ook verwijderd...
Jij bent vrolijkquote:Op woensdag 7 april 2004 07:31 schreef -moi- het volgende:
goeiemorgeeehh
quote:Op woensdag 7 april 2004 10:01 schreef wx het volgende:
[..]
Jij bent vrolijkBij mij is het rond die tijd altijd gewoon morgeeehh...
Dat goeie komt er een paar uur later wel voor
Maar nu durf ik het wel te zeggen
goeiemorgeeehh
weltrustenquote:Op donderdag 8 april 2004 02:02 schreef -moi- het volgende:
OMG ik val zo dood neer, weltruste iedereen
Zat er ook een chiquita sticker op je schoenen? Want dan heb je authentiekezuidwestbananenrepubliekpisangschoenenquote:Op woensdag 7 april 2004 16:41 schreef -moi- het volgende:
[..]zoo vrolijk was ik nie, ik zat half met m'n ogen nog dicht, maar nu ben ik wel vrooooooolijk. Ik heb de hele stad leeggekocht, en gele schoenen gekocht
haha!
goeiemiddag trouwens
gheghe das wel heel cool he, zo'n chiquita stickerquote:Op donderdag 8 april 2004 11:06 schreef wx het volgende:
[..]
Zat er ook een chiquita sticker op je schoenen? Want dan heb je authentiekezuidwestbananenrepubliekpisangschoenen![]()
Jaa, net als die reclamequote:Op donderdag 8 april 2004 13:42 schreef -moi- het volgende:
[..]
gheghe das wel heel cool he, zo'n chiquita stickerhmm je brengt me op ideeen, ik ben namelijk zelf truitjes aant maken met van die print en strijk blaadjes
kben een mickey mouse truitje aant maken, een chiquita truitje is ook wel leuk
He, dat vak heb ik ook gehaald, bij de eerste poging alquote:Op donderdag 8 april 2004 15:35 schreef vps het volgende:
ik ben blij
vraag een hoe blij
heel blij
want:
Hoi,
Op jouw verzoek heeft Kizz zojuist gekeken of er nieuwe tentamenresultaten binnen waren en heeft de volgende uitslag gevonden:
Op 31-03-2004 heb je Communicatiemanagement gehaald met een 7.7
Gefeliciteerd!
MOI ook gefeliciteerd met je gele schoenen
ben heel benieuwd hoe gele schoenen er uit zien, die moeten haast wel heel mooi wezen
ja, dat zijn de lastigere keuzes...quote:Op donderdag 8 april 2004 16:09 schreef yozd het volgende:
En ik heb vandaag besloten om een vak toch maar WEER een jaartje uit te stellen!!!![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 16:09 schreef yozd het volgende:
En ik heb vandaag besloten om een vak toch maar WEER een jaartje uit te stellen!!!![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 15:52 schreef Lexie het volgende:
[..]
Jaa, net als die reclame. Do you see that man? He's a banana. See that girl? She's a chiquita!
goedzo, gefeliquote:Op donderdag 8 april 2004 15:35 schreef vps het volgende:
Op 31-03-2004 heb je Communicatiemanagement gehaald met een 7.7
Gefeliciteerd!
MOI ook gefeliciteerd met je gele schoenen
ben heel benieuwd hoe gele schoenen er uit zien, die moeten haast wel heel mooi wezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |