ja...quote:Op zondag 25 april 2004 15:38 schreef Fliepke het volgende:
[..]
heb maar 10 seconden gekeken.
en weet je wat vaag is, in elke ronde van de finale waarbij er een even aantal mensen was, was het 50% man 50% vrouw... toeval?
ze was iig beter dan die jan klaassen en aangezien er maar 1 uit moet...quote:Op zondag 25 april 2004 14:19 schreef L-mo het volgende:
moud was anders ook niet alles gister, et was dat ze zo'n lekker rokje aan had maar anders...
vond ik ook raar ja.. maar volgens mij is het wel toeval..quote:Op zondag 25 april 2004 15:38 schreef Fliepke het volgende:
[..]
en weet je wat vaag is, in elke ronde van de finale waarbij er een even aantal mensen was, was het 50% man 50% vrouw... toeval?
"I believe in Miracles" lalaalalalalalala.quote:Op zondag 25 april 2004 18:44 schreef -moi- het volgende:
[..]
vond ik ook raar ja.. maar volgens mij is het wel toeval..
je bent in de war met starmakerquote:Op zondag 25 april 2004 18:59 schreef Fliepke het volgende:
[..]
"I believe in Miracles" lalaalalalalalala.
das een mooi liedje jaquote:Op zondag 25 april 2004 18:59 schreef Fliepke het volgende:
[..]
"I believe in Miracles" lalaalalalalalala.
quote:Op zondag 25 april 2004 15:38 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ikke gaat naar Sensation Blackquote:Op zondag 25 april 2004 11:51 schreef SG_Tannus het volgende:
Yesssssssssssssssssss kaarten voor Sensation White zijn binnen![]()
LOL uitverkocht in 2,5 uur![]()
Nee, ik bedoel meer dat de kans op toeval wel erg klein is...quote:Op zondag 25 april 2004 19:11 schreef wx het volgende:
[..]
je bent in de war met starmaker![]()
jajaquote:Op maandag 26 april 2004 22:18 schreef -moi- het volgende:
jawel
maar ben nie heel vaak in de stad te vinden, tis verzit vaker gewoon bij vrienden thuis
was trouwens maar een grapje dat ik nooit buiten de deur kom, ff voor de duidelijkheid![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |