Aight!quote:Op zaterdag 3 april 2004 17:53 schreef Coheed het volgende:
Als ik veel sport voel ik me beter. En zo voelen meer mensen zich wel
quote:Op zaterdag 3 april 2004 17:53 schreef Coheed het volgende:
Als ik veel sport voel ik me beter. En zo voelen meer mensen zich wel
waarom koppel je een eenheid los van elkaar ???quote:Gezond lichaam, gezonde geest?
Ja dat doe ik 2 keer per week, maar dat ontspannen gevoel na het lopen is slechts van korte duur. Als de volgende ochtend de wekker gaat, spring ik weer als een gestresste lul uit bedquote:Op zaterdag 3 april 2004 18:07 schreef shroomer het volgende:
Naast positieve lichamelijk aspecten levert het ook een aantal prettige neveneffecten:
u voelt zich meer ontspannen;
u bent beter bestand tegen stress en depressies;
u slaapt beter;
u bent minder moe.
Ga eens een halfuurtje hardlopen en kijk je je je erna voelt...
Omdat het omgekeerde ook niet altijd waar is. Je hebt mensen met een varkenslichaam die zich super relaxed voelen.quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:10 schreef skizmo het volgende:
[..]
waarom koppel je een eenheid los van elkaar ???
daarom sport ik ook dagelijkquote:Op zaterdag 3 april 2004 18:12 schreef Stef_Unicef het volgende:
[..]
Ja dat doe ik 2 keer per week, maar dat ontspannen gevoel na het lopen is slechts van korte duur. Als de volgende ochtend de wekker gaat, spring ik weer als een gestresste lul uit bed
Dan kan je me bijmekaar vegen!quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:07 schreef shroomer het volgende:
Ga eens een halfuurtje hardlopen en kijk hoe je je erna voelt...
Welke eenheid?quote:Op zaterdag 3 april 2004 18:10 schreef skizmo het volgende:
[..]
waarom koppel je een eenheid los van elkaar ???
Lichaam en geest zien als eenheid hoeft helemaal niet zweverig volgens mij..... 'geest' = resultaat van chemische reacties IMHO en als je met sporten die reacties kunt beinvloeden.... voila!quote:Op zondag 4 april 2004 04:27 schreef Kaensterle het volgende:
[..]
Welke eenheid?
Of ben jij er eentje die continu clichés debiteert á la Greet Hofmans en Jomanda?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |