denk wel dat locomotion gespeeld wordt, maar niet echt zoveel door de fokkers. het is ook zo geen overbekend spel als the sims ofzoquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:47 schreef Tijn het volgende:
Waarom loopt dit topic niet? Spelen zo weinig Locomotion?
Ik vind het hartstikke leuk!
Eurostars wel. Alhoewel die anders heten.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:21 schreef Steijn het volgende:
Hebben ze ook ICE-3 treinen? Is voor mij ongeveer wel een vereiste.
Ja, die zag ik al op een van je screenshots. Ook leuk, maar de ICE-3 is nog leuker.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:22 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Eurostars wel. Alhoewel die anders heten.
jaquote:Op zaterdag 20 november 2004 22:21 schreef Seborik het volgende:
Kun je die Nederlandse treintjes spelen, maar ook nog je gewone treintjes er in houden?
2-way signal?quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:13 schreef Jump het volgende:
probleem:
hoe zorg je ervoor dat die laatste trein voor dat signaal werkt voor die wissels? zoals een presignaal in transport tycoon dus. Nu wil die enkel in station rijden als dat middelste perron vrij is. Heb dit ook bij een groot station (8 sporen) waar dan juist een goederentrein op het middelste spoor staat en alle graan en vee treinen tegenhoud, dus staat die daar totaal blok.
thxquote:Op zaterdag 20 november 2004 22:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
2-way signal?
Ik speel sowieso zonder geluid.quote:Op zondag 21 november 2004 11:28 schreef Seborik het volgende:
Na een tijdje vallen bij mij de geluidseffecten weg, zijn er meer mensen die daar last van hebben of er een oplossing voor weten?
Ja. Hier.quote:Op zondag 21 november 2004 14:59 schreef BabeWatcher het volgende:
Heeft iemand hem al gezien voor maximaal 20 euri?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |