jaquote:Op zaterdag 20 november 2004 22:21 schreef Seborik het volgende:
Kun je die Nederlandse treintjes spelen, maar ook nog je gewone treintjes er in houden?
2-way signal?quote:Op zaterdag 20 november 2004 22:13 schreef Jump het volgende:
probleem:
hoe zorg je ervoor dat die laatste trein voor dat signaal werkt voor die wissels? zoals een presignaal in transport tycoon dus. Nu wil die enkel in station rijden als dat middelste perron vrij is. Heb dit ook bij een groot station (8 sporen) waar dan juist een goederentrein op het middelste spoor staat en alle graan en vee treinen tegenhoud, dus staat die daar totaal blok.
thxquote:Op zaterdag 20 november 2004 22:29 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
2-way signal?
Ik speel sowieso zonder geluid.quote:Op zondag 21 november 2004 11:28 schreef Seborik het volgende:
Na een tijdje vallen bij mij de geluidseffecten weg, zijn er meer mensen die daar last van hebben of er een oplossing voor weten?
Ja. Hier.quote:Op zondag 21 november 2004 14:59 schreef BabeWatcher het volgende:
Heeft iemand hem al gezien voor maximaal 20 euri?
Vet! Ga ik es langs denk ik. 20 euro is nog wel te doen op zich.quote:
Je moet even door de zure appel heenbijten.quote:Op zaterdag 27 november 2004 23:23 schreef Mr_Knoxville het volgende:
ik blijf erbij dat het een kutspel is... hij had deze nooit uit moeten brengen.... Transport Tycoon Deluxe 4 ever
er is wel een no obreakdown van de Nl versiequote:Op zondag 28 november 2004 17:34 schreef QyRoZ het volgende:
Jammer dat er geen no-breakdown versie van die NL-trainset is. En die wrapper voor Locotool snap ik ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |