http://loco.phoenixscripts.co.uk/index.php?page=networksquote:Op donderdag 16 september 2004 14:03 schreef Kondros het volgende:
kan iemand me helpen met die locomotion...
Hoe in gods name krijg ik 2 treinen op een spoor... wat ik ook probeer het lukt me niet. Kheb ook al doorsteekspooren (die achter het station doorgaan om zo een loop te maken) maar niets lukt. Telkens stoppen ze voor lichten als ze denken dat er ook maar een in de buurt is en dan stoppen ze en uiteindelijk draaien ze gewoon terug... of anders gewoon ene botsing. Ik snap ook niet wanneer je 2 lichten en 1 licht moet gebruiken... plz help me. Geen enkele turitiorial lukt bij mij...
Eh, heb je het niet over TTDX?quote:Op donderdag 16 september 2004 20:59 schreef HansvanOchten het volgende:
Kan iemand mij helpen?
Ik heb de pack gedownload die was aangegeven in een link.
Maar ik krijg geen vehicles, wel in voorgeprogrammeerde scenario's maar niet in random game;s
Inderdaad jaquote:Op maandag 20 september 2004 13:38 schreef QuiteOK_ het volgende:
De Reliability-bug... ik noem het maar een bug want zoals het nu gaat is het nauwelijks te doen als je wat meer voertuigen hebt.. is zeer irritant, ik hoop dat er snel een patch komt die het mogelijk maakt depots te bouwen!![]()
staat dan gewoon tussen de originele scenario's.quote:Op vrijdag 10 september 2004 17:44 schreef bojaaper het volgende:
Ok er zit dus een scenario editor in.. Ik scenario gemaakt en opgeslagen, maar hoe kan je dat scenario dan spelen!?!?!?!
De eerste patch van gebruikers is al beschikbaar. Op http://www.tt-forums.net staat ergens een topic met een "No-Service MOD" erin die je reliability op 0% (=100%) zet waardoor ze nooit meer kapot gaan.quote:Op maandag 20 september 2004 13:38 schreef QuiteOK_ het volgende:
De Reliability-bug... ik noem het maar een bug want zoals het nu gaat is het nauwelijks te doen als je wat meer voertuigen hebt.. is zeer irritant, ik hoop dat er snel een patch komt die het mogelijk maakt depots te bouwen!![]()
Heb ik ook af en toequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:12 schreef Deviant1nl het volgende:
Net zelfs allemaal drivers geinstalleerd, werkte prima, totdat ik eruit ging, en daarna weer inging. komen ze weer terugHeb zoiets ook wel eens met rct2 gehad, maar is verholpen met driver, en bij deze werkt dat dus niet.
Hmmmmzz![]()
![]()
Het is in ieder geval beter dan Transport Giantquote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:01 schreef Tijn het volgende:
Ik zit het sinds vanmiddag te spelen en ik vind het eigenlijk wel tof
Alleen dat treinengebeuren is nog lastig, ze komen elke keer in de knoop met die signalen enzo
denk wel dat locomotion gespeeld wordt, maar niet echt zoveel door de fokkers. het is ook zo geen overbekend spel als the sims ofzoquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 21:47 schreef Tijn het volgende:
Waarom loopt dit topic niet? Spelen zo weinig Locomotion?
Ik vind het hartstikke leuk!
Eurostars wel. Alhoewel die anders heten.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 20:21 schreef Steijn het volgende:
Hebben ze ook ICE-3 treinen? Is voor mij ongeveer wel een vereiste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |