abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 september 2004 @ 18:42:00 #97
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_21864961
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 18:38 schreef marcb1974 het volgende:
Ik hoop serieus dat de gameplay de graphics goed maakt , want dit is wel heel erg slecht voor een nieuw spel.
Nee de graphics maken al de bugs goed
  vrijdag 10 september 2004 @ 19:18:45 #98
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_21865631
Goed, ik heb het gisteravond zitten spelen.Ik begin er echt een beetje in te komen....

Ik vondt een Steel Mill op de kaart, dus ik dacht.... laten we er fijntjes kolen en ijzererts naar toe brengen, want beiden zijn nodig voor staal. Ik bouw een spoorlijntje tussen de ijzererts mijn, en de staalfabriek, en koop een trein. Ik zoek voor de ijzererts wagonnetjes en kom er al heel snel achter dat deze dezelfde zijn als de kolen wagonnetjes, dus we kopen er 3, en zetten de trein op de rails. Tsjoeke, tsjoeke, gaan met die handel Maar nu merk ik dat mijn ijzertrein niet wacht op een volledige lading, dus dat wil ik aanpassen.

En hier ben ik dus een half uur mee bezig geweest en ik krijg het niet voor elkaar..... Als ik een "wait for full load" invoeg, dan verteld ie mij dat ie gaat wachten op een "full load of coal" terwijl het een route is tussen een ijzermijn en een staalfabriek en er geen kolenmijnen in de buurt zijn (dat was een andere route).

De karretjes vertellen mij dat ze zijn voor "coal (or iron ore)". En daar heb ik dus 3 karretjes van achter mijn trein hangen. Na een goede 20 minuten gefrustreerd rond te klikken zag ik dat 1 van de 3 karretjes nu "Iron Ore (or Coal)" was.... en de andere 2 nog niet.

Bottom line: Hoe krijg ik het voor elkaar dat een ijzererts trein op een volledige lading ijzererts gaat wachten en niet op kolen bij een ijzermijn!
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_21865679
Mag dit topic uit mijn MyAT?
For great justice!
  vrijdag 10 september 2004 @ 19:22:26 #100
39725 _kim_
twas maar een bijnaam
pi_21865698
eitje, waar jij je "full-load for coal" vandaan haalt, als je daar op klikt, en inhoud, kun je kiezen tussen coal, iron ore en nog iets

ik heb de demo beetje gespeeld

-ff editje-

het is dus die icon met dat + erbij waar je op klikt, die moet je inhouden, en dan kun je ook kiezen voor iron ore
  vrijdag 10 september 2004 @ 21:45:31 #101
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_21868932
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 19:22 schreef _kim_ het volgende:
eitje, waar jij je "full-load for coal" vandaan haalt, als je daar op klikt, en inhoud, kun je kiezen tussen coal, iron ore en nog iets

ik heb de demo beetje gespeeld

-ff editje-

het is dus die icon met dat + erbij waar je op klikt, die moet je inhouden, en dan kun je ook kiezen voor iron ore
Ik ga het vanavond nog proberen Bedankt!

Wacht ff..... eitje??
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  vrijdag 10 september 2004 @ 21:48:30 #102
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_21869002
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 14:03 schreef Ericjuh het volgende:
na jou geweldige preek geef ik hem nog 1x een kansje... vind ik het nog steeds nix.. dan knikker ik hem er af..
Ik was in eerste instantie ook teleurgesteld.... maar na gisteren ongeveer een uur gespeeld te hebben moet ik zeggen dat het steeds leuker begint te worden.

Als je zo ontzettend gewend bent aan Transport Tycoon 1, dan is het gewoon even wennen inderdaad......
-
  zaterdag 11 september 2004 @ 16:57:42 #103
39725 _kim_
twas maar een bijnaam
pi_21882845
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 21:45 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik ga het vanavond nog proberen Bedankt!

Wacht ff..... eitje??
haha , ik bedoel zoiets als, appeltje eitje,
pi_21882958
quote:
Op vrijdag 10 september 2004 21:48 schreef maartena het volgende:
Als je zo ontzettend gewend bent aan Transport Tycoon 1, dan is het gewoon even wennen inderdaad......
Er zit vooruitgang in maar ik had op zoveel meer gerekend (TTDPatch biedt op sommige gebieden zels meer opties als Locomotion) dat ik nu wel een beetje van een koude kermis thuis kom. Misschien dat ik het later wel weer ga spelen.
pi_21906956
ok, hoe maak ik een spoortunnel!?
pi_21907086
quote:
Op zondag 12 september 2004 18:33 schreef Mr_Knoxville het volgende:
ok, hoe maak ik een spoortunnel!?
Landschap verhogen/verlagen, en dan zo de muur in zeg maar

Net zoals in RCT 1 / 2
// Last.fm
  Lieve Belg zondag 12 september 2004 @ 20:52:09 #107
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_21910155
quote:
Op zaterdag 11 september 2004 17:04 schreef Steijn het volgende:

[..]

Er zit vooruitgang in maar ik had op zoveel meer gerekend (TTDPatch biedt op sommige gebieden zels meer opties als Locomotion) dat ik nu wel een beetje van een koude kermis thuis kom. Misschien dat ik het later wel weer ga spelen.
idem.

had er veel meer van verwacht. en de manier om sporen te leggen vind ik niet echt zo prettig. en ik heb het gevoel dat het niet al te grote mappen zijn in vergelijking met TTD
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_21911301
RCT 2 was een teleurstelling, binnenkort komt RCT 3
SimCity 4 was teleurstelling, half jaar later rush hour add-on

Voor zover ik gelezen heb is Locomotion een teleurstelling, ik voorspel Loc deluxe of Locomotion 2.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_21923958
Hmm ik vind hem niet slecht moet ik zeggen
heb net 2 dagen binnen
maar wat ik mis is een secario zonder tegen standers.
Je hebt er maar 1 van en dat is een random bij beginners

Ik hou niet zo van tegen standers
pi_21926716
Ik moet zeggen dat toen ik hem net probeerde ik het spel zwaar tegen vond vallen. Vooral de graphics stonden me niet aan. (hoezo verwent door doom 3??) Maar na een paar dagen spelen ben ik helemaal verslaafd!
Ok,er zitten een aantal fouten in,en de engine staat me niet echt aan. Maar als je daar eenmaal aan gewend ben dan is het echt een leuk spel!

Maar als ik moest kiezen tussen Transport Giant en Locomotion zou ik niet weten welke nou echt de betere is...
JeeWeeJ be jammin! :D
pi_21926743
Ik heb het hele spel.

Het is heel erg wennen als je TTD gewend bent (zeker omdat hier geen presignals zijn), maar rails aanleggen vind ik wel een stuk beter geworden eigenlijk. Grafisch had het wel een stuk beter gekund, het lijkt wel alsof ze het zo snel mogelijk in elkaar hebben gedraaid
Maar desalnietemin erg verslavend, maar ik mis de optie om in een random gegenereerde wereld te spelen (er is er wel 1, maar dan zit je alsnog in de woestijn...)
pi_21942498
Heeft iemand toevallig al nieuwe senarios gezien
Om te downloaden?
pi_21942636
quote:
Op maandag 13 september 2004 17:07 schreef CasB het volgende:
Ik heb het hele spel.

Het is heel erg wennen als je TTD gewend bent (zeker omdat hier geen presignals zijn), maar rails aanleggen vind ik wel een stuk beter geworden eigenlijk.
Jij wil graag RSI?
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_21943310
quote:
Op dinsdag 14 september 2004 11:54 schreef existenz het volgende:

[..]

Jij wil graag RSI?
De muis reageert niet zo goed als in windows, dus na een uurtje spelen voel ik het wel in mn hand
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
  dinsdag 14 september 2004 @ 21:09:06 #115
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_21954841
quote:
Op maandag 13 september 2004 17:07 schreef CasB het volgende:
Ik heb het hele spel.

Het is heel erg wennen als je TTD gewend bent (zeker omdat hier geen presignals zijn), maar rails aanleggen vind ik wel een stuk beter geworden eigenlijk. Grafisch had het wel een stuk beter gekund, het lijkt wel alsof ze het zo snel mogelijk in elkaar hebben gedraaid
Maar desalnietemin erg verslavend, maar ik mis de optie om in een random gegenereerde wereld te spelen (er is er wel 1, maar dan zit je alsnog in de woestijn...)
Je kunt met de Scenario Editor een scenario maken waarbij pas bij het starten van het spel een wereld gegenereerd wordt. Je kunt van te voren instellen of je graag platte werelden wilt, berg werelden etc etc.... Ik heb er nu al een stuk of 4 inzitten elk met een ander klimaat en andere instellingen.

Ongelimiteerd speelplezier dus, je moet alleen zelf eerst een scenario bakken welke random worlds kan aanmaken - een karweitje van 5 minuten.
-
  dinsdag 14 september 2004 @ 21:21:04 #116
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_21955133
quote:
Op maandag 13 september 2004 15:16 schreef gasemans het volgende:
Hmm ik vind hem niet slecht moet ik zeggen
heb net 2 dagen binnen
maar wat ik mis is een secario zonder tegen standers.
Je hebt er maar 1 van en dat is een random bij beginners

Ik hou niet zo van tegen standers
Start de scenario editor, en maak een scenario. Je kunt de optie "generate land only when starting game" inschakelen zodat je iedere keer een ander landschap krijgt. Je kunt instellingen voor bergen, vlakland etc allemaal instellen. Tevens kun je instellen hoeveel AI spelers je wilt, bijvoorbeeld 0 Iedere keer als je dat scenario dan start krijg je een nieuwe wereld.
-
pi_21962856
heb al wel geprobeert
Maar kon de aantal AI's niet vinden
onder welk tabje staat die dan?
pi_21977438
laat maar, heb het al gevonden
pi_21992817
kan iemand me helpen met die locomotion...

Hoe in gods name krijg ik 2 treinen op een spoor... wat ik ook probeer het lukt me niet. Kheb ook al doorsteekspooren (die achter het station doorgaan om zo een loop te maken) maar niets lukt. Telkens stoppen ze voor lichten als ze denken dat er ook maar een in de buurt is en dan stoppen ze en uiteindelijk draaien ze gewoon terug... of anders gewoon ene botsing. Ik snap ook niet wanneer je 2 lichten en 1 licht moet gebruiken... plz help me. Geen enkele turitiorial lukt bij mij...
pi_21994272
Dan moet je eens goed kijken hoe de AI´s dat doen.
Enkelsporige stations, stukje rails rechtuit,op dat spoor rechtuit een wissel voor een spoor opzij en doortrekken die handel!
Dan moet je daarna nog ff seinpalen neerzetten om die sporen een richting te maken (een heen, een terug).
Als je het goed doet kan je op een lang dubbelspoor 4 lange treinen kwijt.

Ik weet het,klinkt een beetje vaag, maar ik heb het ook van de AI geleerd
JeeWeeJ be jammin! :D
pi_21994465
quote:
Op donderdag 16 september 2004 14:03 schreef Kondros het volgende:
kan iemand me helpen met die locomotion...

Hoe in gods name krijg ik 2 treinen op een spoor... wat ik ook probeer het lukt me niet. Kheb ook al doorsteekspooren (die achter het station doorgaan om zo een loop te maken) maar niets lukt. Telkens stoppen ze voor lichten als ze denken dat er ook maar een in de buurt is en dan stoppen ze en uiteindelijk draaien ze gewoon terug... of anders gewoon ene botsing. Ik snap ook niet wanneer je 2 lichten en 1 licht moet gebruiken... plz help me. Geen enkele turitiorial lukt bij mij...
http://loco.phoenixscripts.co.uk/index.php?page=networks

// Last.fm
pi_22002925
Kan iemand mij helpen?
Ik heb de pack gedownload die was aangegeven in een link.
Maar ik krijg geen vehicles, wel in voorgeprogrammeerde scenario's maar niet in random game;s
Built for Speed
pi_22011502
Eh welke pack?
pi_22014243
quote:
Op donderdag 16 september 2004 20:59 schreef HansvanOchten het volgende:
Kan iemand mij helpen?
Ik heb de pack gedownload die was aangegeven in een link.
Maar ik krijg geen vehicles, wel in voorgeprogrammeerde scenario's maar niet in random game;s
Eh, heb je het niet over TTDX?
// Last.fm
pi_22015472
Dat denk ik ja
Volgens mij moest je in de config het jaartal naar 1935 opvoeren
dan krijg je de eerste voertuigen
pi_22017474
DBset enzo erin gooien. Maar stel deze vraag liever in het TTDX topic.
pi_22046102
hmmm tja heb er nu al genoeg van (ca. 3 uur spelen), iets wat ik van TTDX niet bepaald kon zeggen... tegenvaller voor mij!!
pi_22075493
Dam, speelt erg lekker moet ik zeggen
Vind de trams vooral leuk.
Gewoon tussen de bussen door of onder de grond

Alleen heb ik meteen weer een hekkel aan breakdowns.
Heb nu 60 treinen en om die nou constant te vervangen is me ook iets te veel

Kun je breakdowns uitschakelen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')