Goed, ik heb het gisteravond zitten spelen.Ik begin er echt een beetje in te komen....
Ik vondt een Steel Mill op de kaart, dus ik dacht.... laten we er fijntjes kolen en ijzererts naar toe brengen, want beiden zijn nodig voor staal. Ik bouw een spoorlijntje tussen de ijzererts mijn, en de staalfabriek, en koop een trein. Ik zoek voor de ijzererts wagonnetjes en kom er al heel snel achter dat deze dezelfde zijn als de kolen wagonnetjes, dus we kopen er 3, en zetten de trein op de rails. Tsjoeke, tsjoeke, gaan met die handel
![]()
Maar nu merk ik dat mijn ijzertrein niet wacht op een volledige lading, dus dat wil ik aanpassen.
En hier ben ik dus een half uur mee bezig geweest en ik krijg het niet voor elkaar..... Als ik een "wait for full load" invoeg, dan verteld ie mij dat ie gaat wachten op een "full load of
coal" terwijl het een route is tussen een ijzermijn en een staalfabriek en er geen kolenmijnen in de buurt zijn (dat was een andere route).
De karretjes vertellen mij dat ze zijn voor "
coal (or iron ore)". En daar heb ik dus 3 karretjes van achter mijn trein hangen. Na een goede 20 minuten gefrustreerd rond te klikken zag ik dat 1 van de 3 karretjes nu "
Iron Ore (or Coal)" was.... en de andere 2 nog niet.
Bottom line: Hoe krijg ik het voor elkaar dat een ijzererts trein op een volledige lading ijzererts gaat wachten en niet op kolen bij een ijzermijn!
Proud to be American.
Hier woon ik."Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin