abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 april 2004 @ 01:57:45 #26
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_18165475
Fuck die graphics, ik vind het een verbetering ten opzichte van TTDX, deze gameplay roeleert de pan van bijna elk hedendaags spel in die categorie af.
Ik vind alleen dat het wel een beetje kleurrijker mag zijn, die fletse bedoening doet zo Industrieële revolutie aan.
Meer kleurtjes, en aan die engine moet makkelijk wat te sleutelen zijn, niet dat het me boeit, maar het lijkt me sterk dat Sawyer hier genoegen mee neemt.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_18165585
Ik hoop niet dat het hierbij blijft. Dit is echt niets. Alle mogelijkheden die je daar ziet kun je nu ook al berekeiken met TTD-Patch (behalve die trams dan). Wil ik overstappen van TTDX naar een nieuwe versie van TTD dan moet Chris Sawyer zeker met meer over de brug komen. Verder krijg ik sterk de indruk dat er slechts wat nieuwe graphics gemaakt zijn en een paar nieuwe features zijn toegevoegd. Maar goed het is goed nieuws dat Chris Sawyer TT eindelijk weer eens heeft opgepakt.

Alleen voor de gameplay koop ik het niet, want die krijg is bij TTDX ook.

[ Bericht 8% gewijzigd door Steijn op 04-04-2004 02:24:43 ]
pi_18165612
quote:
Op zondag 4 april 2004 01:57 schreef Piro het volgende:

Ik vind alleen dat het wel een beetje kleurrijker mag zijn, die fletse bedoening doet zo Industrieële revolutie aan.
Misschien klopt dat ook wel, ik zie de datum in ieder geval op 1931 staan.
  zondag 4 april 2004 @ 02:31:02 #29
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_18165738
quote:
Op zondag 4 april 2004 02:11 schreef Steijn het volgende:

[..]

Misschien klopt dat ook wel, ik zie de datum in ieder geval op 1931 staan.
Bijdehand doen doe je niet op dit tijdstip, het is veel te laat.

Maar even serieus, die kleurtjes MOETEN echt even improved worden, dit is echt dreimal scheiße.
Bij tweakers zitten er constant 20 kutnerds hun vinger blauw te hengsten aan de F5 knop, om vervolgens alleen maar binnen 30 seconden "deze vraag is ooit al gesteld, UTFS, slotje" te kunnen antwoorden... - Creativemind
pi_18165758
quote:
Op zondag 4 april 2004 02:31 schreef Piro het volgende:
Bijdehand doen doe je niet op dit tijdstip, het is veel te laat.
quote:
Maar even serieus, die kleurtjes MOETEN echt even improved worden, dit is echt dreimal scheiße.
Nou, het is even wennen, maar het is wel realistischer. Dat zuurstoklandschap van TTO en TTD is veel minder realistisch dan de kleuren in deze versie. Ik mag wel hopen dat de er later ook moderne gebouwen komen. Echt een stad met een skyline enzo.
pi_18165828
Bij dit spel draait 't niet om de graphics.. Puur om de gameplay en die is geweldig
Ik speel de oude versie nog steeds
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
pi_18165863
quote:
Op zondag 4 april 2004 02:40 schreef Kluupkluup het volgende:
Bij dit spel draait 't niet om de graphics.. Puur om de gameplay en die is geweldig
Ik speel de oude versie nog steeds
Ik ook, maar de als de nieuwe versie het zelfde is als de oude dan zou ik het niet kopen.

Overigens komt er binnenkort een set met Nederlandse treinen uit voor TTD-Patch. Dus leuk Koploper, Buffel, Hondekop en Wadloper (en nog meer) in je TTD.

http://www.tt-forums.net/viewtopic.php?t=5033
  zondag 4 april 2004 @ 02:45:47 #33
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_18165873
quote:
Op zondag 4 april 2004 02:33 schreef Steijn het volgende:

[..]

[..]

Nou, het is even wennen, maar het is wel realistischer. Dat zuurstoklandschap van TTO en TTD is veel minder realistisch dan de kleuren in deze versie. Ik mag wel hopen dat de er later ook moderne gebouwen komen. Echt een stad met een skyline enzo.
Zuurstoklandscape zoog harde aarsch.
Ik bedoel ook meer groen, het gras is nu wat stofgrijzig ipv groen.
Far-cry groen.
En die postmodernistische eighties wolkenkrabebrs zijn zo irritant lelijk, ophoepelen!

Ook mogen ze wat mij betreft bestemmingen toevoegen.
20 passengers to town X, 30 to town Y, 70 to town Z, zo kun je de meest rendabele lijnen houden/uitbreiden.

Ook zou een circular map gaaf zijn, map edges zijn zooooooo passé.
De 45 graden issue ziet er opgelost uit.
Metro's zouden imho ook wel een gigantisch pluspunt zijn, net als voetgangertjes en andere autootjes, de wereld is anders zo fucking dood.
De mogelijkheid je centraal station in het centrum van de stad ondergronds aan te leggen voor maximale coverage lijkt me ook wel stoer, evenals verdiepte stations, subway en trein bovenop elkaar geprakt bijvoorbeeld.
Uiteraard moeten ondergrondse stationnen natuurlijk een bak meer kosten, zodat je bovengronde stations niet overbodig maakt.
Betere netplay support lijkt me ook niet overbodig.
Je hebt werk te doen sawyer!

Trouwens, voor dingen als airports mag je de coverage imo wel drastisch uitbreiden, welke gestoorde flikker bouwt er nu nog airports midden in de stad.
Airport coverage kun je dan bepalen aan de hand van welke stad hij het dichtste bij staat ofzo, kun je ook nog pendelbusjes exploiteren.
pi_18165899
quote:
Op zondag 4 april 2004 02:45 schreef Piro het volgende:
De mogelijkheid je centraal station in het centrum van de stad ondergronds aan te leggen voor maximale coverage lijkt me ook wel stoer, evenals verdiepte stations, subway en trein bovenop elkaar geprakt bijvoorbeeld.
Uiteraard moeten ondergrondse stationnen natuurlijk een bak meer kosten, zodat je bovengronde stations niet overbodig maakt.
Als dat er in komt koop ik het direct.
  zondag 4 april 2004 @ 02:50:34 #35
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_18165912
quote:
Op zondag 4 april 2004 02:49 schreef Steijn het volgende:

[..]

Als dat er in komt koop ik het direct.
Sawyer kan inpakken, ik ga het wel doen.
pi_18165938
quote:
Op zondag 4 april 2004 02:45 schreef Piro het volgende:
Trouwens, voor dingen als airports mag je de coverage imo wel drastisch uitbreiden, welke gestoorde flikker bouwt er nu nog airports midden in de stad.
Airport coverage kun je dan bepalen aan de hand van welke stad hij het dichtste bij staat ofzo, kun je ook nog pendelbusjes exploiteren.
Dat lukt nu ook hoor. Je kunt midden in de stad een busstation dumpen en buiten de stad een luchthaven (met busstation). Vervolgens moet de bussen laten unloaden op het busstation van het vliegveld.
  zondag 4 april 2004 @ 02:58:29 #37
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_18165956
quote:
Op zondag 4 april 2004 02:54 schreef Steijn het volgende:

[..]

Dat lukt nu ook hoor. Je kunt midden in de stad een busstation dumpen en buiten de stad een luchthaven (met busstation). Vervolgens moet de bussen laten unloaden op het busstation van het vliegveld.
Omslachtig CQ irritant, bovendien maakt TTDX geen onderscheid tussen gedumpte en aangevlogen passagiers, iets wat hier niet zou misstaan.
pi_18165968
quote:
Op zondag 4 april 2004 02:58 schreef Piro het volgende:
Omslachtig CQ irritant, bovendien maakt TTDX geen onderscheid tussen gedumpte en aangevlogen passagiers, iets wat hier niet zou misstaan.
Je vliegveld maakt anders massa's winst hoor. Gewoon zo'n Concorde nemen en die van de ene kant van de kaart naar de andere laten vliegen. Winsten van 2 miljoen dollar binnen 2 jaar haal ik geregeld. (met inflatie uit)
  zondag 4 april 2004 @ 03:05:06 #39
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_18165994
quote:
Op zondag 4 april 2004 03:01 schreef Steijn het volgende:

[..]

Je vliegveld maakt anders massa's winst hoor. Gewoon zo'n Concorde nemen en die van de ene kant van de kaart naar de andere laten vliegen. Winsten van 2 miljoen dollar binnen 2 jaar haal ik geregeld. (met inflatie uit)
Principekwestie, niet zeuren.
  zondag 4 april 2004 @ 03:48:59 #41
34488 Piro
Eikichi Onizuka
pi_18166228
quote:
Op zondag 4 april 2004 03:10 schreef Steijn het volgende:
Check deze link trouwens, http://www.tt-forums.net/viewtopic.php?t=5033
Ik wil de Shinkansens! .
  zondag 4 april 2004 @ 10:02:21 #42
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_18167138
en toch zou ik niet willen wonen in dat rode flatje in de eerste screen, recht tegenover de landingsbaan.....
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
  zondag 4 april 2004 @ 13:06:02 #43
9613 Seborik
I, Voyager
pi_18169321
Gaaf.

Graphics interesseren me eigenlijk niks. Zolang het maar een goede gameplay heeft.
pi_18169353
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:06 schreef Seborik het volgende:
Gaaf.

Graphics interesseren me eigenlijk niks. Zolang het maar een goede gameplay heeft.
Ik ga met je mee
pi_18169399
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:06 schreef Seborik het volgende:
Gaaf.

duidelijk
pi_18179318
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:08 schreef gasemans het volgende:

[..]

Ik ga met je mee
kook
  zondag 4 april 2004 @ 21:42:08 #47
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_18180247
Ik denk dat de engine van RCT gebruikt is. Op de plaatjes zie ik dat spoor en station op nivo gebouwd kunnen worden. Het zou mooi zijn als de stations ook ondergronds gebouwd kunnen worden. Een mooie optie zou zijn als de vliegvelden eigendom zijn van de gemeente en dat alle transportmaatschappijen daar gebruik van kunnen maken.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_18184162
Ik zie allemaal mooie suggesties in dit topic!

Maar ja, als ik lees dat Chris Sawyer het niet te complex wil maken, vrees ik dat de meeste er niet in zullen komen. Ik hoop wel dat , zoals boven me ook al gemeld werd, reizigers specifieke bestemmingen krijgen en dat ze ook kunnen overstappen en dergelijke. Dat zou het spel al stukken leuker maken.
And there was much rejoicing.
pi_18189840
Daar gaat m'n vrije tijd weer...

Ik ben heel benieuwd iig!
.
pi_18198914
quote:
Op maandag 5 april 2004 00:38 schreef SuperSiem het volgende:
Ik zie allemaal mooie suggesties in dit topic!

Maar ja, als ik lees dat Chris Sawyer het niet te complex wil maken, vrees ik dat de meeste er niet in zullen komen. Ik hoop wel dat , zoals boven me ook al gemeld werd, reizigers specifieke bestemmingen krijgen en dat ze ook kunnen overstappen en dergelijke. Dat zou het spel al stukken leuker maken.
Leuke ideeen misschien voor de update, de complexe dan

Als ie uit komt koop ik hem in iedergeval
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')