Misschien klopt dat ook wel, ik zie de datum in ieder geval op 1931 staan.quote:Op zondag 4 april 2004 01:57 schreef Piro het volgende:
Ik vind alleen dat het wel een beetje kleurrijker mag zijn, die fletse bedoening doet zo Industrieële revolutie aan.
Bijdehand doen doe je niet op dit tijdstip, het is veel te laat.quote:Op zondag 4 april 2004 02:11 schreef Steijn het volgende:
[..]
Misschien klopt dat ook wel, ik zie de datum in ieder geval op 1931 staan.![]()
quote:Op zondag 4 april 2004 02:31 schreef Piro het volgende:
Bijdehand doen doe je niet op dit tijdstip, het is veel te laat.
Nou, het is even wennen, maar het is wel realistischer. Dat zuurstoklandschap van TTO en TTD is veel minder realistisch dan de kleuren in deze versie. Ik mag wel hopen dat de er later ook moderne gebouwen komen. Echt een stad met een skyline enzo.quote:Maar even serieus, die kleurtjes MOETEN echt even improved worden, dit is echt dreimal scheiße.
Ik ook, maar de als de nieuwe versie het zelfde is als de oude dan zou ik het niet kopen.quote:Op zondag 4 april 2004 02:40 schreef Kluupkluup het volgende:
Bij dit spel draait 't niet om de graphics.. Puur om de gameplay en die is geweldig
Ik speel de oude versie nog steeds
Zuurstoklandscape zoog harde aarsch.quote:Op zondag 4 april 2004 02:33 schreef Steijn het volgende:
[..]
[..]
Nou, het is even wennen, maar het is wel realistischer. Dat zuurstoklandschap van TTO en TTD is veel minder realistisch dan de kleuren in deze versie. Ik mag wel hopen dat de er later ook moderne gebouwen komen. Echt een stad met een skyline enzo.
Als dat er in komt koop ik het direct.quote:Op zondag 4 april 2004 02:45 schreef Piro het volgende:
De mogelijkheid je centraal station in het centrum van de stad ondergronds aan te leggen voor maximale coverage lijkt me ook wel stoer, evenals verdiepte stations, subway en trein bovenop elkaar geprakt bijvoorbeeld.
Uiteraard moeten ondergrondse stationnen natuurlijk een bak meer kosten, zodat je bovengronde stations niet overbodig maakt.
Sawyer kan inpakken, ik ga het wel doen.quote:Op zondag 4 april 2004 02:49 schreef Steijn het volgende:
[..]
Als dat er in komt koop ik het direct.![]()
Dat lukt nu ook hoor. Je kunt midden in de stad een busstation dumpen en buiten de stad een luchthaven (met busstation). Vervolgens moet de bussen laten unloaden op het busstation van het vliegveld.quote:Op zondag 4 april 2004 02:45 schreef Piro het volgende:
Trouwens, voor dingen als airports mag je de coverage imo wel drastisch uitbreiden, welke gestoorde flikker bouwt er nu nog airports midden in de stad.
Airport coverage kun je dan bepalen aan de hand van welke stad hij het dichtste bij staat ofzo, kun je ook nog pendelbusjes exploiteren.
Omslachtig CQ irritant, bovendien maakt TTDX geen onderscheid tussen gedumpte en aangevlogen passagiers, iets wat hier niet zou misstaan.quote:Op zondag 4 april 2004 02:54 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dat lukt nu ook hoor. Je kunt midden in de stad een busstation dumpen en buiten de stad een luchthaven (met busstation). Vervolgens moet de bussen laten unloaden op het busstation van het vliegveld.
Je vliegveld maakt anders massa's winst hoor. Gewoon zo'n Concorde nemen en die van de ene kant van de kaart naar de andere laten vliegen. Winsten van 2 miljoen dollar binnen 2 jaar haal ik geregeld. (met inflatie uit)quote:Op zondag 4 april 2004 02:58 schreef Piro het volgende:
Omslachtig CQ irritant, bovendien maakt TTDX geen onderscheid tussen gedumpte en aangevlogen passagiers, iets wat hier niet zou misstaan.
Principekwestie, niet zeuren.quote:Op zondag 4 april 2004 03:01 schreef Steijn het volgende:
[..]
Je vliegveld maakt anders massa's winst hoor. Gewoon zo'n Concorde nemen en die van de ene kant van de kaart naar de andere laten vliegen. Winsten van 2 miljoen dollar binnen 2 jaar haal ik geregeld. (met inflatie uit)
Ik wil de Shinkansens!quote:Op zondag 4 april 2004 03:10 schreef Steijn het volgende:
Check deze link trouwens, http://www.tt-forums.net/viewtopic.php?t=5033
Ik ga met je meequote:Op zondag 4 april 2004 13:06 schreef Seborik het volgende:Gaaf.
Graphics interesseren me eigenlijk niks. Zolang het maar een goede gameplay heeft.
duidelijkquote:Op zondag 4 april 2004 13:06 schreef Seborik het volgende:Gaaf.
Graphics interesseren me eigenlijk niks. Zolang het maar een goede gameplay heeft.
kookquote:Op zondag 4 april 2004 13:08 schreef gasemans het volgende:
[..]
Ik ga met je mee![]()
Leuke ideeen misschien voor de update, de complexe danquote:Op maandag 5 april 2004 00:38 schreef SuperSiem het volgende:
Ik zie allemaal mooie suggesties in dit topic!
Maar ja, als ik lees dat Chris Sawyer het niet te complex wil maken, vrees ik dat de meeste er niet in zullen komen. Ik hoop wel dat , zoals boven me ook al gemeld werd, reizigers specifieke bestemmingen krijgen en dat ze ook kunnen overstappen en dergelijke. Dat zou het spel al stukken leuker maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |