Same here, w00t!quote:Op zaterdag 3 april 2004 14:57 schreef Stephan4kant het volgende:
Echt geweldig! Ik speel het spel nu nog!
Ik had ze express al niet gepostquote:Op zaterdag 3 april 2004 15:07 schreef chocolatemoeze het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hmm.. eerlijk gezegd is het grafisch niet erg denderend mooier...
Daar zit de kracht van het spel ook niet in. Die zit vooral in de gameplayquote:Op zaterdag 3 april 2004 15:09 schreef kwib het volgende:
Grafisch waardeloos zeg mar
Leg dit naast de laatste SimCity...quote:Op zaterdag 3 april 2004 15:16 schreef Fliepke het volgende:
ik hoop dat er nog een andere engine komt, want dit kan anno 2004 toch eigenlijk niet meer..
De engine van RollerCoaster Tycoon is ook gebaseerd op de engine van TTDX, dus eigenlijk is het wel logisch.quote:Op zaterdag 3 april 2004 15:20 schreef HansvanOchten het volgende:
Die pics lijken wel een soort transport tycoon in de engine van rollercoaster tycoon.
Zelfde bomen, water gras enz.
so what.... heb liever een goede game dan goede graphics en slechte gameplay! Transport tycoon is gewoon een geweldige game!!!!quote:Op zaterdag 3 april 2004 15:06 schreef existenz het volgende:
De graphics zien er echt zwaar slecht uit
Inderdaad, deze game heeft ongeveer alle mogelijkheden die TTDLX heeft/had, op een paar dingen na. Maar dat wordt opgevangen door een betere AI vd treinen e.d. zodat ze niet verdwaald raken.quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:20 schreef Merovingian het volgende:
qua graphics zie ik dan toch liever http://www.transportgiant.com/
Juist, deze bedoelde ik dus. Heeft inderdaad 'iets' betere graphics maar of dat nu het belangrijkste is.. mwah..quote:Op zaterdag 3 april 2004 19:20 schreef Merovingian het volgende:
qua graphics zie ik dan toch liever http://www.transportgiant.com/
jij en ik misschien niet, maar of iedereen dat vindt....quote:Op zaterdag 3 april 2004 20:49 schreef engessa het volgende:
[..]
Juist, deze bedoelde ik dus. Heeft inderdaad 'iets' betere graphics maar of dat nu het belangrijkste is.. mwah..
Mwah, alst maar lekker speeltquote:Op zaterdag 3 april 2004 21:29 schreef Ajaxfan het volgende:
Maar je wil toch ook wel beetje details zien en niet dit soort prut
Misschien klopt dat ook wel, ik zie de datum in ieder geval op 1931 staan.quote:Op zondag 4 april 2004 01:57 schreef Piro het volgende:
Ik vind alleen dat het wel een beetje kleurrijker mag zijn, die fletse bedoening doet zo Industrieële revolutie aan.
Bijdehand doen doe je niet op dit tijdstip, het is veel te laat.quote:Op zondag 4 april 2004 02:11 schreef Steijn het volgende:
[..]
Misschien klopt dat ook wel, ik zie de datum in ieder geval op 1931 staan.![]()
quote:Op zondag 4 april 2004 02:31 schreef Piro het volgende:
Bijdehand doen doe je niet op dit tijdstip, het is veel te laat.
Nou, het is even wennen, maar het is wel realistischer. Dat zuurstoklandschap van TTO en TTD is veel minder realistisch dan de kleuren in deze versie. Ik mag wel hopen dat de er later ook moderne gebouwen komen. Echt een stad met een skyline enzo.quote:Maar even serieus, die kleurtjes MOETEN echt even improved worden, dit is echt dreimal scheiße.
Ik ook, maar de als de nieuwe versie het zelfde is als de oude dan zou ik het niet kopen.quote:Op zondag 4 april 2004 02:40 schreef Kluupkluup het volgende:
Bij dit spel draait 't niet om de graphics.. Puur om de gameplay en die is geweldig
Ik speel de oude versie nog steeds
Zuurstoklandscape zoog harde aarsch.quote:Op zondag 4 april 2004 02:33 schreef Steijn het volgende:
[..]
[..]
Nou, het is even wennen, maar het is wel realistischer. Dat zuurstoklandschap van TTO en TTD is veel minder realistisch dan de kleuren in deze versie. Ik mag wel hopen dat de er later ook moderne gebouwen komen. Echt een stad met een skyline enzo.
Als dat er in komt koop ik het direct.quote:Op zondag 4 april 2004 02:45 schreef Piro het volgende:
De mogelijkheid je centraal station in het centrum van de stad ondergronds aan te leggen voor maximale coverage lijkt me ook wel stoer, evenals verdiepte stations, subway en trein bovenop elkaar geprakt bijvoorbeeld.
Uiteraard moeten ondergrondse stationnen natuurlijk een bak meer kosten, zodat je bovengronde stations niet overbodig maakt.
Sawyer kan inpakken, ik ga het wel doen.quote:Op zondag 4 april 2004 02:49 schreef Steijn het volgende:
[..]
Als dat er in komt koop ik het direct.![]()
Dat lukt nu ook hoor. Je kunt midden in de stad een busstation dumpen en buiten de stad een luchthaven (met busstation). Vervolgens moet de bussen laten unloaden op het busstation van het vliegveld.quote:Op zondag 4 april 2004 02:45 schreef Piro het volgende:
Trouwens, voor dingen als airports mag je de coverage imo wel drastisch uitbreiden, welke gestoorde flikker bouwt er nu nog airports midden in de stad.
Airport coverage kun je dan bepalen aan de hand van welke stad hij het dichtste bij staat ofzo, kun je ook nog pendelbusjes exploiteren.
Omslachtig CQ irritant, bovendien maakt TTDX geen onderscheid tussen gedumpte en aangevlogen passagiers, iets wat hier niet zou misstaan.quote:Op zondag 4 april 2004 02:54 schreef Steijn het volgende:
[..]
Dat lukt nu ook hoor. Je kunt midden in de stad een busstation dumpen en buiten de stad een luchthaven (met busstation). Vervolgens moet de bussen laten unloaden op het busstation van het vliegveld.
Je vliegveld maakt anders massa's winst hoor. Gewoon zo'n Concorde nemen en die van de ene kant van de kaart naar de andere laten vliegen. Winsten van 2 miljoen dollar binnen 2 jaar haal ik geregeld. (met inflatie uit)quote:Op zondag 4 april 2004 02:58 schreef Piro het volgende:
Omslachtig CQ irritant, bovendien maakt TTDX geen onderscheid tussen gedumpte en aangevlogen passagiers, iets wat hier niet zou misstaan.
Principekwestie, niet zeuren.quote:Op zondag 4 april 2004 03:01 schreef Steijn het volgende:
[..]
Je vliegveld maakt anders massa's winst hoor. Gewoon zo'n Concorde nemen en die van de ene kant van de kaart naar de andere laten vliegen. Winsten van 2 miljoen dollar binnen 2 jaar haal ik geregeld. (met inflatie uit)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |