Hi Mirjam,quote:Op zaterdag 3 april 2004 13:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb iets gemist
De man heeft een bijzonder gevoel voor humorquote:Op zaterdag 3 april 2004 13:20 schreef yvonne het volgende:
Ik dacht dat die zou verdwijnen per 1 april?
tering wat een bende,quote:Op zaterdag 3 april 2004 13:21 schreef Stali het volgende:
[..]
De man heeft een bijzonder gevoel voor humor![]()
Hoeft niet perse hoor, wil volgende week met wat nieuws terugkomen. Dat heft het dan hopelijk wel weer op.quote:Op zaterdag 3 april 2004 13:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
tering wat een bende,
ik wil wel gaan verwijderen, maar vanaf waar?
Primaquote:Op zaterdag 3 april 2004 13:24 schreef Stali het volgende:
[..]
Hoeft niet perse hoor, wil volgende week met wat nieuws terugkomen. Dat heft het dan hopelijk wel weer op.
Lieve medefokker,quote:Op zaterdag 3 april 2004 13:21 schreef Stali het volgende:
[..]
De man heeft een bijzonder gevoel voor humor![]()
Ik zou die psycholoog die voor jou alles in twee dagen even in kaart heeft gebracht nog maar niet betalen.quote:Op zaterdag 3 april 2004 14:08 schreef lucida het volgende:
[..]
Lieve medefokker,
Het is nimmer mijn bedoeling geweest jou te kwetsen, ook al kots je me nog zo uit... Ook heb ik je niet op de kast willen jagen, alleen maar omdat je mij als racist kapittelt. Ik meen dat jouw hartgrondige aversie t.o.v. Lucida zelfs iets aandoenlijks heeft, en zou willen dat je jezelf daar vooral trouw in wilt blijven. Waarheidsvinding is alleen voor diegenen weggelegd die er ook naar willen zoeken. Gelukkig geef je mij het gevoel, ondanks de vele sneren en het onwelvoeglijk taalgebruik dat daarmee gepaard gaat/ging, dat je nog lang niet bent uitgezocht naar de ware toedracht.
Met niet minder beleefdheid, Lucida![]()
Aach daar hebben we er weer eentjequote:Op zaterdag 3 april 2004 14:19 schreef LostFormat het volgende:
Aah het schizofreen-fantopic?
Begrijp me niet verkeerd, ik volg de polemieken van lucida al enige dagen met verbazing. Mijn schrijfstijl kan dan ook natuurlijk lang niet tippen aan die van hem.quote:Op zaterdag 3 april 2004 14:21 schreef Stali het volgende:
Aach daar hebben we er weer eentje![]()
Sorry dan, ik ken je verder niet maar dacht weer dat er verwacht werd dat ik mijn id weer eindeloos moest verdedigen. Doe dat namelijk niet meer.quote:Op zaterdag 3 april 2004 14:25 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, ik volg de polemieken van lucida al enige dagen met verbazing. Mijn schrijfstijl kan dan ook natuurlijk lang niet tippen aan die van hem.
Ik had natuurlijk even moeten vermelden, dat de afspraak was no cure no payquote:Op zaterdag 3 april 2004 14:17 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik zou die psycholoog die voor jou alles in twee dagen even in kaart heeft gebracht nog maar niet betalen.![]()
Wel consequent blijven, hè.quote:Op zaterdag 3 april 2004 14:41 schreef lucida het volgende:
[..]
Ik Lucida had natuurlijk even moeten vermelden, dat de afspraak was no cure no pay![]()
Dat is dan in ieder geval eerlijk, laat ik nou werkelijk gedacht hebben dat je wilde suggereren dat je psycholoog zou zijn.quote:Op zaterdag 3 april 2004 14:41 schreef lucida het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk even moeten vermelden, dat de afspraak was no cure no pay![]()
Valt niet altijd mee; maar we doen ons best.quote:Op zaterdag 3 april 2004 14:43 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Wel consequent blijven, hè.
Die Gedanken sind frei...quote:Op zaterdag 3 april 2004 14:44 schreef Stali het volgende:
[..]
Dat is dan in ieder geval eerlijk, laat ik nou werkelijk gedacht hebben dat je wilde suggereren dat je psycholoog zou zijn.![]()
Misvatting van de allerhoogste orde...quote:Op zaterdag 3 april 2004 14:47 schreef lucida het volgende:
[..]
Die Gedanken sind frei...
Goed dat je dat nog even aanstipt!quote:Op zaterdag 3 april 2004 15:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Misvatting van de allerhoogste orde...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |