quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:01 schreef Cybart het volgende:
*wakker wordt*
misschien. We zullen zien.quote:Op zaterdag 3 april 2004 11:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik heb er vooralsnog geen last mee gehad toen ik ging solliciteren bij een archtiectenbureau met 3 piercings...
overigens werk ik al 5 jaar in een horecagelegenheid en is er (toen ik opeens me tpiercings kwam aankakken) nog noooit wat over gezegd.
eerste imrpessie is niet alleen je verschijning, vooral je enthousiasime, of je netjes en met kennis over dat werk overkomt enzo..
Nog STEEDS geen rijbewijs? pffffquote:Op zaterdag 3 april 2004 12:09 schreef Vlarp het volgende:
euhm.. geen idee.. ik mag nog nie rijden
shutup!quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:10 schreef Cazman het volgende:
[..]
Nog STEEDS geen rijbewijs? pffff
Je hebt nog steeds niets kunnen ritselen met XMN8R?????quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
shutup!
gaat voetballen ofzo
quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:15 schreef Twoflower het volgende:
Je hebt nog steeds niets kunnen ritselen met XMN8R?????
quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:31 schreef XMN8R het volgende:
[..]niet met alle examinatoren bij het CBR valt wat te ritselen hoor!
![]()
We hadden het ook alleen over jouquote:Op zaterdag 3 april 2004 12:31 schreef XMN8R het volgende:niet met alle examinatoren bij het CBR valt wat te ritselen hoor!
![]()
*ook*quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:42 schreef Markie-Mark het volgende:
*terug ben*
jij bedoelt waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 3 april 2004 12:37 schreef NathaN het volgende:
We hadden het ook alleen over jou
Ik heb m'n rijbewijs alquote:Op zaterdag 3 april 2004 12:49 schreef XMN8R het volgende:
jij bedoelt waarschijnlijk niet
"ritselen![]()
"
maar
"ritselen![]()
" (wat natuurlijk weer wél onderhandelbaar is
)
je bedoelt waarschijnlijk Marianne Tarczykowski.quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:48 schreef Jerruh het volgende:
*ook*
meneer L, ken jij miss tatsjiekowskie of zoiets?.
"ritselenquote:Op zaterdag 3 april 2004 12:50 schreef NathaN het volgende:
Ik heb m'n rijbewijs al
quote:Op zaterdag 3 april 2004 12:53 schreef XMN8R het volgende:
[..]
je bedoelt waarschijnlijk Marianne Tarczykowski.Ik ken haar niet persoonlijk, maar (dankzij het CBR-extranet) weet ik nu wel hoe je haar achternaam schrijft en hoe ze eruitziet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |