abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18147875
Ik wil een tropisch feest gaan organiseren, voor een zooitje vrienden. in zoverre, dat het thema tropisch is, dus dat je zonder zomerse kleren niet binnenkomt
Omdat ik nog bij mijn ouders woon, en die geen zin hebben als ik heel de woonkamer verbouw, heb ik de garage als plek uitgezocht. Naast het plaatsen van een mobile kacheltje, en al die enorme spinnenwebben eruit halen, moet ik natuurlijk de zaak wel aankleden. Ik wil er dus een enorme zomerse ruimte van maken. Ik zet bijvoorbeeld onze buitenbank tegen de muur, en een parasol neer. Zijn er hier mensen met meer ideeën?
pi_18148008
Zand... heeeeeeeel veeeeeeeeel zand... overal... zand
...
pi_18148077

heb er wek aan gedacht... moet eens kijken, denk niet echt dat het realiseerbaar is... maargoed: thnx voor et idee
pi_18148121
Je kunt natuurlijk wel zo'n opblaasbaar zwembadje neerzetten. Cocktails, paraplutjes (die je bij je kinderijsje in het restaurant krijgt) in de kaas, bier, cola, taart, OVERAL PARAPLUUTJES IN!

Verder: Hawaii rokjes en Reggae muziek...
...
pi_18148137
Veel kachels en iedereen in zwembroek en bikini laten komen...
...
pi_18148185
die laatste, dat gaat het wel worden. thnx dude...
Ik zat er ook aan te denken, om een relax-hoek te maken... en om in plaats van bier maar extra veel mixdrankjes te schenken.

[ Bericht 56% gewijzigd door De_Warme_bakker op 03-04-2004 11:43:28 ]
  zaterdag 3 april 2004 @ 11:49:02 #7
64834 Miss_mini
Wee bis diech??
pi_18148486
palmbomen....
Welkom in Limburg....wat un geveul
pi_18148685
Ik weet niet hoe de muren van de garage eruit zien, maar is er een mogelijkheid dat je een leuk uitzicht naar de zee kan maken met stoepkrijt? Met de palmbomen van miss_mini?
Dat kan je makkelijk wegspuiten met water...

En visnet aan het plafon, met grote plastic vissen of iets dergelijk?

En ook ja zand op de grond, hoeft toch niet zoveel te zijn? Gewoon een dun laagje.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
  zaterdag 3 april 2004 @ 12:06:17 #9
64834 Miss_mini
Wee bis diech??
pi_18148712
En geef iedereen die binnenkomt zo,n hawai ketting met bloemen eraan
Welkom in Limburg....wat un geveul
  zaterdag 3 april 2004 @ 12:07:17 #10
88655 kooba
Met dubbel o...
pi_18148730
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 11:49 schreef Miss_mini het volgende:
palmbomen....
En ananassen
'Fast, furious,over before you know it and leaves you wanting more, more, more...'
pi_18148741
zand op de grond storten
is erg leuk.
wat surfplanken hier en daar, parasols, tropische mixjes
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_18148746
En natuurlijk de glazen even met de top dopen in suiker? Hoe zit dat ook alweer?
pi_18148764
quote:
Op zaterdag 3 april 2004 12:08 schreef Oblivion het volgende:
En natuurlijk de glazen even met de top dopen in suiker? Hoe zit dat ook alweer?
volgens mij eerst een schoteltje met limonade, de top erindopen, en dan in de suiker.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_18148804
zo'n bikini bar of ga ff naar de baja beach club die hebben ook wel ideeën
pi_18148912
okee dan
bedankt voor alle tips... zo'n laagje zand, dat is het natuurlijk helemaal! en wanneer in een beetje expreimenteer met stoepkrijt, of het daadwerkelijk eraf gaat.
pi_18148977
Die hoek die zou willen, is ook wel te realiseren...

Alle kussen uithuis nemen, en dan toch wel een plastic tafellaken eroverheen, en dan een gezellig kleurtje bedlaken. Snap je wat ik bedoel?
Je ligt dan en zacht, kan niet doorlekken, En je hebt je lighoek.
Dan erom heen lage tafeltjes (kunnen sinassappelkistjes zijn) Ook met een leuk stoffie erop.
pi_18151364
Wat surfplanken of wakeboards hier en daar ophangen.
Zand op de grond moet eigenlijk ook wel hoor.
En een visnet aan het plafond hangen met daarop wat leuke artikelen (de wakeboards etc) of wat jungle-knuffels

En misschien leuk om zelf in zo'n hele grote kom je zelfgemaakte mix te maken van tropisch fruit en drank! das altijd leuk met 20 rietjes erin!

Edit: ken je niemand uit je omgeving (iemand huren is vrij duur) die een cocktail-shake-cursus heeft gedaan?? gegarandeerd succes!
pi_18155130
helaas geen coctail-shake cursus... maarja...
die grote kom, dat is misschien wel ef humor
bedankt voor de ideeën!

edit: als ik niet de hele vloer vol mag bestrooien met zand, doe ik gewoon een hoekje

[ Bericht 19% gewijzigd door De_Warme_bakker op 03-04-2004 19:51:46 ]
pi_18167056
@Oblivion

hoe had je je dat voorgesteld?! zo'n kussenhoek, zonder dat alles fucked up wordt?
pi_18167173
Hawaii kettingen (verkrijgbaar bij de Xenos)
pi_18167534
Jaaah zo'n enorme bak sangria met vers fruit . (Ik heb het wel eens uit een zwembadje gedronken, met van die lange rietjes erin .)

Verder:
Opblaasbare palmbomen (Blokker volgens mij)
Opblaasbaar zwembadje
Ligstoelen
Tropische muziek!
Badkleding .
pi_18169244
quote:
Op zondag 4 april 2004 09:49 schreef De_Warme_bakker het volgende:
@Oblivion

hoe had je je dat voorgesteld?! zo'n kussenhoek, zonder dat alles fucked up wordt?
Nou eigenlijk een hele grote plasticzak. Zo een als je een nieuwe bank besteld? Zo'n joekel.
Met daarin je kussens, en dan eroverheen een laken.

Nah wordt te omslachtig, het ging er meer om dat de kussen beschermd zijn. Met alcohol en mensjes is het vaak dat het een zooitje wordt...
pi_18171498
quote:
Op zondag 4 april 2004 13:01 schreef Oblivion het volgende:

[..]
Met alcohol en mensjes is het vaak dat het een zooitje wordt...
goh...
pi_18177574
tijd voor een subtiele tvp dan maar

Ik heb nog eens rondgezocht en gekeken, maar ik heb nog een aantal vragen...
allereerst ben ik gegrepen door het sangria idee. lijkt me geil. maar, is het recept van, koop een fles en een ananas en pleur het in een kom, of is het veel gecompliceerder

en verder...
dingen als een opblaasbare palmboom... weet iemand waar die te krijg zijn?

en natuurlijk ben ik nog steeds openstaand voor andere niet al te dure suggesties
  zondag 4 april 2004 @ 20:12:16 #25
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_18177767
er zijn veel verschillende recepten voor sangria met verschillende soorten drank en fruit, gewoon een kwestie van een beetje zoeken online

id van zand + palmbomen is leuk! ook lijkt het me echt leuk om zo'n net aan het plafond te hangen met allerlei dingen erin en natuurlijk ergens een parasol neerplanten en misschien ken je iemand met een surfplank?

maar waar ik dus aan dacht is zo een opblaasstoel of -bank. die zijn makkelijk schoon te maken naderhand en gaan echt niet zo snel kapot als je denkt. misschien ken je iemand die er een heeft en kan je die lezen of anders misschien eentje kopen? ik zou alleen niet weten waar. ik heb er trouwens wel eentje hier liggen die je zo mag lenen maar ik weet niet waar je woont
an urge to help mankind overcomes me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')