ja leuk is dat he``quote:Op zaterdag 17 april 2004 01:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Goed, waarom tref ik altijd teams die geen ZAK goed kunnen doen?
Alleen als je ONS of iBR speelt en daar goed in bentquote:Op zaterdag 17 april 2004 13:33 schreef rijkie_v het volgende:
Heeft iemand misschien een clan waar ik bij kan horen?
Mjah, gisteren was het zo dat de node bij de basis was overgenomen, en wat doen de eikels? Massaal naar de andere kant van het level, want daar knipperd een icoontje op de mapquote:Op zaterdag 17 april 2004 10:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ja leuk is dat he``
ik had ook de grootste ruzie weer gisteren,kon telkens de basis verdedigen,en dat is niet zo erg maar iedere keer binnen 5 minuten
onze clan speelt ONS, ITDM en ICTF maar je hoeft natuurlijk niet in elke mode mee toe doen, je bent van harte welkom.quote:Op zaterdag 17 april 2004 13:33 schreef rijkie_v het volgende:
Heeft iemand misschien een clan waar ik bij kan horen?
Hehe ik herinner me je nogquote:Op zaterdag 17 april 2004 18:54 schreef soekenahhh het volgende:
He TheGhunter ik zag jouw gister ff in Geal jij was [EvO]Ghunter toch?? ik was Un@BOMB3|2
Donequote:Op zondag 18 april 2004 12:01 schreef JoPJe het volgende:
yow, challenge @ Cb accept hem ff The GHunter
Onslaught 5 tegen 5 ( |DD| heeft te weinig members voor vanaaf)quote:Op dinsdag 20 april 2004 11:58 schreef Un-X-PecteD het volgende:
welke maps, gamemode, settings etc?
Lijkt me wel lachen, als we onze server hebben stel ik m wel beschikbaar voor een Fok! tournamentquote:Op dinsdag 20 april 2004 17:09 schreef Ghostbuster het volgende:
we moeten ook een keer een fok onslaught organiseren
ok dan doen wequote:Op dinsdag 20 april 2004 17:14 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Lijkt me wel lachen, als we onze server hebben stel ik m wel beschikbaar voor een Fok! tournament
Toppiequote:Op dinsdag 20 april 2004 17:14 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Lijkt me wel lachen, als we onze server hebben stel ik m wel beschikbaar voor een Fok! tournament
Kheb ze vandaag gedownload, nog niet geprobeerd. Doe ik morgen wel ns bekijkenquote:Op dinsdag 20 april 2004 19:53 schreef Ghostbuster het volgende:
heeft iemand trouwens die onslaught xp levels al er in staan?
en is het wat?
oh ik ook ga ze nu ff bekijken heb ze net binnenquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:09 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Kheb ze vandaag gedownload, nog niet geprobeerd. Doe ik morgen wel ns bekijken
Ach ze hadden dat vliegtuig ook kunnen neerschieten met de turretsquote:Op woensdag 21 april 2004 14:41 schreef Ghostbuster het volgende:
zo duidelijke standen wel
maar geen superwapens zijn geen superwapens,moet je ook niet met een targetpainter aankomen.
Het zijn geen score`s voor een clan zowiezoquote:Op woensdag 21 april 2004 14:54 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Ach ze hadden dat vliegtuig ook kunnen neerschieten met de turrets
Targetpainter valt niet tot de categorie superweapons, dus is t ook regelementair om ze te gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |