abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18444681
quote:
Op donderdag 15 april 2004 14:59 schreef JoPJe het volgende:
Dutch Dictators,

wij zoeken nog steeds leden , de teller staat momenteel op 7 goede leden.
wij gaan binnekort onze eerste wars spelen, ingeschreven zijn we wel al op clanbase.

de website is ook een beetje op gang gekomen www.dutchdictators.tk
als je meer wil weten of wil joinen mail dan dutchdictators@hotmail.com

groet |DD|HerPeS
heb je geen ipadres van de server of een naam ik wil wel is kijken wat jullie goed vinden
I may be wrong, but it's highly unlikely.
pi_18445290
hebben geen eigen server maar jij zit toch al in clan, kijk over een maand maar eens op de onslaught ladder
pi_18445328
staan jullie in de deadmatch lijst met de naam dutchdictators?
pi_18445380
neej duz, gaan ICTF , ITDM en Ons spelen hebbuh alleen eerst nog iets meer leden nodig, zodat we nooit te kort hebbuh voor een war
pi_18445444
er staan 8 members op je site, ik raad je aan om het bij dat aantal te houden...
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_18445951
Heb ff op de site gekeken, maar een PPH van 2195 is mij iets te goed Suc6 met de clan verder
pi_18446247
quote:
Op donderdag 15 april 2004 16:37 schreef MariahCareyLover het volgende:
Heb ff op de site gekeken, maar een PPH van 2195 is mij iets te goed Suc6 met de clan verder
De tijd in de screenie is verkeerd natuurlijk, of verwacht je dat iemand met 4 kills en 12 deaths & een ping van +180 nog steeds een pph (fph) van 390 in NW kan hebben...

Is iets vaags in de server, is in ut2k3 ook. Heb je een war van 20 minuten gespeelt, scores van 200 gehaalt en op de screens staat dat er 5 seconde is gespeelt...

[edit] En aan de hand van de tijd + de score berekent hij de fph, vandaar dat die zo hoog is...
pi_18446493
Dutch Dictators,

wij zoeken nog steeds leden , de teller staat momenteel op 7 goede leden.
wij gaan binnekort onze eerste wars spelen, ingeschreven zijn we wel al op clanbase.

de website is ook een beetje op gang gekomen www.dutchdictators.tk
als je meer wil weten of wil joinen mail dan dutchdictators@hotmail.com

groet |DD|HerPeS

dat ene lid op de site moet nog een trial doen vandaar, verder mag je best lid worden , leden moeten wel aardig kunne uten maar hoeven niet godlike niveau te halen van een bot
pi_18446580
Ik hoef geen lid te worden hoor, ik run al 1,5 jaar een ut2k3 clan, vandaar dat ik je aanraad om niet meer dan 8 leden te nemen...
pi_18446655
En ik zit niet bij een clan,ik speel altijd op een server van een clan
pi_18447726
quote:
Op donderdag 15 april 2004 17:03 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Ik hoef geen lid te worden hoor, ik run al 1,5 jaar een ut2k3 clan, vandaar dat ik je aanraad om niet meer dan 8 leden te nemen...
Vind je? Ik denk dat wanneer je 2 verschillende gametypes speelt (ONS en iTDM bijvoorbeeld) dat je toch wel wat meer als 8 leden nodig hebt.

Ikzelf heb ik mn clan nu 9 members, waarvan er 5 echt goed zijn in ONS, en 4 echt goed in iBR. Ikzelf speel beide, net als mn mede Clanleader. Voor de rest recruit ik echt op 2 verschillende teams. Ik wil voor bijvoorbeeld ONS minimaal 8 leden hebben, hetzelfde geldt voor de Insta members. Het verschilt gewoon teveel van elkaar en wil je in beide gametypes echt goed worden met je clan zul je toch 2 teams moeten opstarten, die op zich weinig met elkaar te maken hebben.
8 members voor een clan die ONS, iTDM en iCTF speelt lijkt mij te weinig IMHO.
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_18447753
En wat die screenies betreft, wat wil je, tegen een stel n00bs, op een kleine map, met de laagste ping van allemaal
|De nummer 1 van Limburg speelt haar wedstrijden in het Parkstad Limburg Stadion|
pi_18447774
inderdaad en daarom, als je nog niet in een clan zit en het lijkt je leuk om georganiseerd te gamen tegen andere clans, join !
pi_18447865
quote:
Op donderdag 15 april 2004 17:48 schreef JoPJe het volgende:
inderdaad en daarom, als je nog niet in een clan zit en het lijkt je leuk om georganiseerd te gamen tegen andere clans, join !
Ik wil wel eens een practice war tegen jouw clan als je t niet erg vind.

iTDM of ONS, mij maakt het niet uit.

Server regel ik wel

Kom maar ns langs op #evo.ut op de quakenet.org IRC server, kunnen we wat regelen.
pi_18448893
Je kan 2 verschillende teams hebben ja, maar wij spelen iTDM en iCTF, en dat probeer ik met een vaste groep te doen omdat dat gewoon royaal ten goede komt voor de clan. Enige onderscheid die ik eventueel kan maken is tussen een insta team en een NW team, maar mischien dat dat met onslaught anders zit...

Maar bekijk maar eens de beste clans, die hebben niet meer dan 8 spelers, en ik heb zelf de fout gemaakt om een clan te beginnen met zoveel members, dat we 2 groepen hadden met ieder 18 members, en als dan opeens iedereen active is dan is er herrie in de tijd

En met 2 groepen bedoel ik een A en een B team voor dezelfde gametypes... nooit aan beginnen !
pi_18450306
Nee dat lijkt me ook logisch, dan krijg je competitie binnen de clan, daar zit ik helemaal niet op te wachten

Maar iCTF en iTDM is goed met elkaar te combineren.

In >ID< hadden we ook maar 8/9 members, voor 1 gametype => iBR

Dat wierp zn vruchten af, we wonnen zowat alles
pi_18450503
mm keb al paar dagen niet gespeelt... moet toch vanavond ff weer die ut2k4 cd erin drukken hoor... keb namelijk weer zin in een lekker potje knallen...
Dit keer zonder signature
pi_18461119
quote:
Op donderdag 15 april 2004 19:38 schreef TheGHunter het volgende:
Nee dat lijkt me ook logisch, dan krijg je competitie binnen de clan, daar zit ik helemaal niet op te wachten

Maar iCTF en iTDM is goed met elkaar te combineren.

In >ID< hadden we ook maar 8/9 members, voor 1 gametype => iBR

Dat wierp zn vruchten af, we wonnen zowat alles
ja precies, dat bedoel ik... ik ben de laatste 3 cups met 3 compleet nieuwe teams moeten beginnen, alleen Sick en ik bleven steeds over...
pi_18472558
De enigste die ik nog wel ns op pubs zie spelen van GNA is Trulli
  vrijdag 16 april 2004 @ 18:51:57 #170
36043 Inspiration
flame attraction
pi_18473314
Sinds wanneer is die PPH goed te noemen dan?
pi_18476469
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 18:51 schreef Inspiration het volgende:
Sinds wanneer is die PPH goed te noemen dan?
en pph is ?
pi_18477836
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 20:56 schreef Ghostbuster het volgende:

[..]

en pph is ?
in ut2k3 betekende fph Frags Per Hour

PPH is hetzelfde, alleen noemen ze het anders ofzo
pi_18478334
PPH=points per hour.

Verschilt niet zoveel met FPH, maar alleen telt die alleen dan de punten van de vlaggen er enzo bij.
pi_18478559
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 18:10 schreef TheGHunter het volgende:
De enigste die ik nog wel ns op pubs zie spelen van GNA is Trulli
true, hij richt zich atm op ut2k4 NW, sinds hij daar een eigen clan voor heeft, en sinds hij eindelijk een degelijke adsl verbinding heeft
pi_18479602
gaat nog ff onslaughten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')