heb je geen ipadres van de server of een naam ik wil wel is kijken wat jullie goed vindenquote:Op donderdag 15 april 2004 14:59 schreef JoPJe het volgende:
Dutch Dictators,
wij zoeken nog steeds leden , de teller staat momenteel op 7 goede leden.
wij gaan binnekort onze eerste wars spelen, ingeschreven zijn we wel al op clanbase.
de website is ook een beetje op gang gekomen www.dutchdictators.tk
als je meer wil weten of wil joinen mail dan dutchdictators@hotmail.com
groet |DD|HerPeS
De tijd in de screenie is verkeerd natuurlijk, of verwacht je dat iemand met 4 kills en 12 deaths & een ping van +180 nog steeds een pph (fph) van 390 in NW kan hebben...quote:Op donderdag 15 april 2004 16:37 schreef MariahCareyLover het volgende:
Heb ff op de site gekeken, maar een PPH van 2195 is mij iets te goedSuc6 met de clan verder
Vind je? Ik denk dat wanneer je 2 verschillende gametypes speelt (ONS en iTDM bijvoorbeeld) dat je toch wel wat meer als 8 leden nodig hebt.quote:Op donderdag 15 april 2004 17:03 schreef Un-X-PecteD het volgende:
Ik hoef geen lid te worden hoor, ik run al 1,5 jaar een ut2k3 clan, vandaar dat ik je aanraad om niet meer dan 8 leden te nemen...
Ik wil wel eens een practice war tegen jouw clan als je t niet erg vind.quote:Op donderdag 15 april 2004 17:48 schreef JoPJe het volgende:
inderdaad en daarom, als je nog niet in een clan zit en het lijkt je leuk om georganiseerd te gamen tegen andere clans, join !
ja precies, dat bedoel ik... ik ben de laatste 3 cups met 3 compleet nieuwe teams moeten beginnen, alleen Sick en ik bleven steeds over...quote:Op donderdag 15 april 2004 19:38 schreef TheGHunter het volgende:
Nee dat lijkt me ook logisch, dan krijg je competitie binnen de clan, daar zit ik helemaal niet op te wachten
Maar iCTF en iTDM is goed met elkaar te combineren.
In >ID< hadden we ook maar 8/9 members, voor 1 gametype => iBR
Dat wierp zn vruchten af, we wonnen zowat alles
en pph is ?quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:51 schreef Inspiration het volgende:
Sinds wanneer is die PPH goed te noemen dan?
in ut2k3 betekende fph Frags Per Hourquote:Op vrijdag 16 april 2004 20:56 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
en pph is ?
true, hij richt zich atm op ut2k4 NW, sinds hij daar een eigen clan voor heeft, en sinds hij eindelijk een degelijke adsl verbinding heeftquote:Op vrijdag 16 april 2004 18:10 schreef TheGHunter het volgende:
De enigste die ik nog wel ns op pubs zie spelen van GNA is Trulli
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |