je moet wel de channels 'joinen'quote:Op zondag 11 april 2004 12:31 schreef Ghostbuster het volgende:
onslaught blijft het mooiste wel,maar snap alleen niet dat zo weinig mensen live hoort praten nog
En standaard doet ie het al. Probleem is dat er per server wel 4 nationaliteiten rondlopen, en de berichten vaak maar half doorkomen...quote:Op zondag 11 april 2004 12:32 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
je moet wel de channels 'joinen'
ik join alle channels maar dat is ook echt een minpunt heel veel mensen vergeten dat denk ikquote:Op zondag 11 april 2004 12:32 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
je moet wel de channels 'joinen'
wat snap je dan nietquote:Op dinsdag 13 april 2004 20:36 schreef rijkie_v het volgende:
Ik sanp dus geen zak van Onslaught, ik heb het boekje gelzen enz. maar ik snap het niet!
Ok, tis niet zo moeilijk. Je hebt twee PowerCores (rood en blauw team) en het doel is de PowerCore van 't andere team te vernietigen. Je moet een weg maken naar de andere PowerCore door PowerNodes aan elkaar te linken door ze te bouwen. Je kunt op je kaart zien hoe je een weg van je eigen PowerCore naar de andere PowerCore kunt maken. Zodra die weg er is, kun je de PowerCore van de tegenstander aanvallen. Als ie kapot is, scoor je 2 punten. Doe je dat in OverTime (buiten de tijdlimiet dus), dan 1 punt. Je bouwt een PowerNode door door de gele particles wolk te lopen en dan a) te wachten (maar da's niet zo slim) of b) het bouwen te versnellen met je Link Gun Altfire, zo krijg je sneller je Nodes gebouwd. Verder kun je alleen een vijandelijke PowerNode kapot maken als er een Node van je eigen team aanvast zit (via de Link Setup die je op het kaartje ziet). Je kunt PowerNodes v.d. vijand niet kapot maken als er geen Node van je eigen team aan vast zit. Dat is eigenlijk wel het principe. Verder heb je dus nog de voertuigen, die je allemaal ook kan gebruikenquote:Op dinsdag 13 april 2004 20:36 schreef rijkie_v het volgende:
Ik sanp dus geen zak van Onslaught, ik heb het boekje gelzen enz. maar ik snap het niet!
't blijft idd een goeie gamemodequote:Op dinsdag 13 april 2004 21:02 schreef Skull-splitter het volgende:
Maar heb het net weer een uurtje gespeeld
Hoezo late reactiequote:Op vrijdag 9 april 2004 15:26 schreef Un-X-PecteD het volgende:
denk het niet, ik denk dat je dan ook zowiezo al op t verkeerde forum zit...
[..]
hehe, m2
Jullie bestaan dus toch nog ?
Nog in cups bezig ? ik die IDomega namelijk gewoon nog spelen...
True, je kan in je eentje best lekker bezig zijn maar een goed team heb je toch wel nodig.quote:Op dinsdag 13 april 2004 21:31 schreef Skull-splitter het volgende:
Mjah, alleen moet je wel een goed team hebben
Mjah, leuk als je vooruitdenkt en alvast naar de volgende node gaat terwijl de rest allemaal vrolijk bij de vorige blijft hangen...quote:Op woensdag 14 april 2004 18:08 schreef Simeon het volgende:
[..]
True, je kan in je eentje best lekker bezig zijn maar een goed team heb je toch wel nodig.
Of nog erger, met zn allen naar de node gaan die totaal onbelangrijk is voor het destroyen van de andere powercorequote:Op woensdag 14 april 2004 19:17 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Mjah, leuk als je vooruitdenkt en alvast naar de volgende node gaat terwijl de rest allemaal vrolijk bij de vorige blijft hangen...
Ja of dat ene level met die 2 hoofdnode`s en 1 powercore loop je je debiel heen en weerquote:Op woensdag 14 april 2004 19:30 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Of nog erger, met zn allen naar de node gaan die totaal onbelangrijk is voor het destroyen van de andere powercore![]()
Ik heb ooit moeite genomen om met wat nijver knip-, plak- en vertaalwerk een onslaught tut geschreven voor Fraggle.nl.quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:36 schreef rijkie_v het volgende:
Toegankelijk voor geregistreerde leden...quote:Op woensdag 14 april 2004 21:08 schreef bastardhost het volgende:
[..]
Ik heb ooit moeite genomen om met wat nijver knip-, plak- en vertaalwerk een onslaught tut geschreven voor Fraggle.nl.
http://www.fraggle.nl/mod(...)7
met zijn allen is niet goed, maar hem gewoon open laten is ook niet goed...quote:Op woensdag 14 april 2004 19:30 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Of nog erger, met zn allen naar de node gaan die totaal onbelangrijk is voor het destroyen van de andere powercore![]()
je hebt de leviathan nog niet beschrevenquote:Op woensdag 14 april 2004 21:08 schreef bastardhost het volgende:
[..]
Ik heb ooit moeite genomen om met wat nijver knip-, plak- en vertaalwerk een onslaught tut geschreven voor Fraggle.nl.
http://www.fraggle.nl/mod(...)7
Nee die ontbreekt wel even ja,maar voor de rest een duidelijke handleiding voor onslaughtquote:Op woensdag 14 april 2004 23:16 schreef Jump het volgende:
[..]
je hebt de leviathan nog niet beschreven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |