Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:04 schreef Ghostbuster het volgende:
frag him![]()
open een nieuw, kijk-is-hoe-stoer-ik-ben topic ofzo,en lazer op uit dit forum,je naam geeft je herseninhoud prima weer.quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Een herseninhoud evenredig aan dat van een kast?quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:25 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
open een nieuw, kijk-is-hoe-stoer-ik-ben topic ofzo,en lazer op uit dit forum,je naam geeft je herseninhoud prima weer.
Niet iedereen spreekt dezelfde hippe taal als jij, de een roept fraggen, de ander gewoon knal m kapot...quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:15 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Dan ben ik dus kennelijk in dit geval niet degene die "hippe taal" spreektquote:Op dinsdag 6 april 2004 19:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Niet iedereen spreekt dezelfde hippe taal als jij, de een roept fraggen, de ander gewoon knal m kapot...
Nee, ik zeg alleen dat jij een andere belevingswereld hebt, en dat je je games alleen download geeft al genoeg aan in hoeverre jij je een gamer (wat dan weer gewoon staat voor game-liefhebber) mag noemen...quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dan ben ik dus kennelijk in dit geval niet degene die "hippe taal" spreekt.
Ik ben zelfs zo'n gameliefhebber, dat ik ondanks mijn minimale budget een gamesverzameling heb van +/- 400 cd'squote:Op dinsdag 6 april 2004 19:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Nee, ik zeg alleen dat jij een andere belevingswereld hebt, en dat je je games alleen download geeft al genoeg aan in hoeverre jij je een gamer (wat dan weer gewoon staat voor game-liefhebber) mag noemen...
Wie zegt dat wij allemaal met [1337-h4xOrZ] tags rondrennen en non stop battles hebben? Ik ben een spel speler, geen prof-sporter. Na een dag klik ik gewoon op het icoontje en rag een uurtje en ga dan slapen ofzo...quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben zelfs zo'n gameliefhebber, dat ik ondanks mijn minimale budget een gamesverzameling heb van +/- 400 cd's.
Maar ik zie simpelweg niet wat er zo leuk is aan elke dag 8 uur in dezelfde omgeving te gamen met je mede clan-genoten...
Ik vind het echt iets voor de meest contactgestoorde, eenzame kluizenaars die er zijn in gameland, maar dat is mijn mening....
Dan heb ik het kennelijk niet over jou specifiek héquote:Op dinsdag 6 april 2004 20:02 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Wie zegt dat wij allemaal met [1337-h4xOrZ] tags rondrennen en non stop battles hebben? Ik ben een spel speler, geen prof-sporter. Na een dag klik ik gewoon op het icoontje en rag een uurtje en ga dan slapen ofzo...
quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:30 schreef Skull-splitter het volgende:
De DVD re-release wordt ZONDER met stickers, ZONDER met headset, maar wel beide DVD's...
Officieel bericht graag, want ik merk steeds vaker dan begrijpend lezen echt een gave is...quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:15 schreef Flying het volgende:
[..]
That's all? Ik heb haar meteen anaal verwend!quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:16 schreef AirRaid het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
vandaag de postbode omhelst nadat hij me de Unreal Tournament 2004 DVD Special Edition kwam brengen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
als het hier een haar was geweest die de post bezorgde........quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:47 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
That's all? Ik heb haar meteen anaal verwend!
quote:Op dinsdag 6 april 2004 21:01 schreef Skull-splitter het volgende:
Ach, geef die vent ook een pleziertje!
quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:50 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik ben zelfs zo'n gameliefhebber, dat ik ondanks mijn minimale budget een gamesverzameling heb van +/- 400 cd's.
Maar ik zie simpelweg niet wat er zo leuk is aan elke dag 8 uur in dezelfde omgeving te gamen met je mede clan-genoten...
Ik vind het echt iets voor de meest contactgestoorde, eenzame kluizenaars die er zijn in gameland, maar dat is mijn mening....
Klik op de bron telenet games.quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:46 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Officieel bericht graag, want ik merk steeds vaker dan begrijpend lezen echt een gave is...
Tjah, ach, het zal mij aan me reet roesten, heb mijn versie iig al binnenquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:10 schreef Flying het volgende:
[..]
Klik op de bron telenet games.
En anders moet je maar eens de zoekfunctie onder handen nemen op het atari forum![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |