ONS-dawn ruledquote:Op maandag 5 april 2004 13:39 schreef hp22 het volgende:
AS-Robotfactory vind ik wel een kewle map zeg
Ben ik nog niet, ik speel eerst de SP om de nieuwe maps te zienquote:Op maandag 5 april 2004 13:47 schreef Jump het volgende:
[..]
ONS-dawn ruled
zorg dat je genoeg credits hebt voor malcolmquote:Op maandag 5 april 2004 13:54 schreef hp22 het volgende:
[..]
Ben ik nog niet, ik speel eerst de SP om de nieuwe maps te zien
Ik probeer een beetje spelers te verdienen door andere teams voor een potje insta uit te dagen, NW ben ik niet zo heel erg goed inquote:Op maandag 5 april 2004 14:18 schreef Jump het volgende:
[..]
zorg dat je genoeg credits hebt voor malcolm
Hoe en waar is die target painter te vinden?quote:Op zondag 4 april 2004 22:10 schreef Jump het volgende:
[..]
dat staat in het boekje uitgelegd *G*
screens van de voertuigen, uitleg, zie naam[
gamemanual (.pdf, 2,21 MB). als deze niet mag van de modjes, verwijder link dan, of msg me dat ik het maar moet verwijderen
manta:
(klein vliegerke): als bar rechtonder vol is kan je springen, en 2nd fire en crouch gaan een 'duikje' nemen zodat je anderen kan sqeechen, plette
Hellbender:
die klein truck waar je met 3 in kan. 1ste is bestuurder (kan enkel rijden en toeteren), 2de zit in da kanon dat die paarse bollen afschiet (site turret) 2nd fore doet ze één voor één ontploffen. De derde zit in 'groot' kanon achertaan, alt fire is zoom.
goliath:
(tank) 1ste persoon stuurt en schiet, zoomen gaat met alt fire
2de passagier bezit machine gunner
Scorpion:
Dat kleine wagentje dat van die groene 'banden' afschiet
1 persoon maar. alt fire steekt paaar scheermesjes *grin* naar buiten (goed voor te onthoofde)
Raptor:
(helicopter) 1 persoon mogelijk, fire schiet gewoon 'kogels' naar waar ge ikt. alt fire schiet raket af. gaat automatisch mikken op andere raptors en manta's.
Leviathan:
5 personen.
1ste is bestuurder (de vier andere elk op een hoek).
bestuurder bezit groot kanon. als leviath stilstaat kan je alt fire gebruiken, de lev iath gaat uitklappen naar groter wapen, maar is makkelijk doelwit dan.
in "uitklapmodus" heb je zéér groot kanon. (powernode met 2 keer eraan)
Phoenix:
0 personen, is vliegerke dat de airstrikes brengt. kan je oproepen via de Target Painter.
Je KAN deze neerhalen en de bommen doen ontploffe voor ze de grnd bereiken (makkelijkst met de turrets).
en dan nog 2 spacefighters die je enkel op ONS-MOTHERSHIP tegenkomt (dacktek)
en zeg nu nie dat ik geen uitleg geef
eventjes servertje opzette voor men eigen, want ik wil hem ook wel eens vinden op die mapquote:Op maandag 5 april 2004 15:02 schreef Piro het volgende:
[..]
Hoe en waar is die target painter te vinden?
ONS-Dria heb ik airstrikes op mijn dak gehad maar ik kon ze nooit zelf aanroepen.
al geen updates meer van 24 maart. hopelijk komt er terug verandering inquote:Op maandag 5 april 2004 13:43 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
normaal binnen een paar seconde na de mapswitch vd server, maar de 2003 stats loopt ook al een tijdje achter (als ze nog niet plat liggen...)![]()
Dat kan inderdaad.. in theorie: tijdens een off-line match (of op een server met bekenden) kun je dat wel uithalen maar tijdens een match on-line moet je dan wel net weten waar die komt en met je turret klaarzitten om 'm neer te halen. In de praktijk is 't met de Raptor enzo niet te doen (kan wel ja) maar meestal zijn de bommen al neer wanneer je 'm kapotmaakt.quote:Op zondag 4 april 2004 22:10 schreef Jump het volgende:
[..]
Phoenix:
0 personen, is vliegerke dat de airstrikes brengt. kan je oproepen via de Target Painter.
Je KAN deze neerhalen en de bommen doen ontploffe voor ze de grnd bereiken (makkelijkst met de turrets).
[..]
Mwah.. op zich zit er wel een verhaal in maar dan moet je alle Unreal spellen gespeeld hebben (plus nog enkele mods) voordat je het totale plaatje overzien kunt. Maar verder idd, weinig verhaal, veel actie.quote:Op dinsdag 6 april 2004 00:10 schreef kastanova het volgende:
Wacht ff, dit is dus zo'n multiplayer game?
Geen verhaal, maar dom achter mannetjes aanrennen enzo?
Euh als je denkt dat iedereen hier dat is. Nee. Het is gewoon een leuk spel, ook voor ff. Er zit idd geen verhaal in. Het hoeft nier per se multiplayer te zijn, kan ook tegen de computer. Maar als je echt verhaal wil kan je beter naar Call of Duty of Far Cry kijken.quote:Op dinsdag 6 april 2004 00:54 schreef kastanova het volgende:
Euuuh, laat ik maar even duidelijker zijn...
Ik ben geen zwetende stinknerd die 8 uur met een microfoon op zijn puisterige hoofd in een clan een spel wil spelen; kan ik de download dan maar beter stopzetten?
Nee, er zullen vast ook wel een aantal meelopers tussenzittenquote:Op dinsdag 6 april 2004 01:00 schreef DaFan het volgende:
Euh als je denkt dat iedereen hier dat is. Nee. Het is gewoon een leuk spel, ook voor ff.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 01:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Nee, er zullen vast ook wel een aantal meelopers tussenzitten.
Naja, ik weet genoeg, ik gebruik m'n bandbreedte wel voor de Kill Bill dvd.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 01:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ja kill bill dat is pas hoogstaand vermaakquote:Op dinsdag 6 april 2004 01:02 schreef kastanova het volgende:
[..]
hey! iemand die nog in de oudheid leeftquote:Op dinsdag 6 april 2004 00:54 schreef kastanova het volgende:
Ik ben geen zwetende stinknerd die 8 uur met een microfoon op zijn puisterige hoofd in een clan een spel wil spelen; kan ik de download dan maar beter stopzetten?
Maar ondertussen hang je wel de hele dag op fok rond en praat je over dingen als 'ik gebruik mijn bandbreedte wel...' Volgens mij ben je zelf net zo erg.quote:Op dinsdag 6 april 2004 00:54 schreef kastanova het volgende:
Maar hij is Ik-jaag-mensen-op-de-Kastanova, ik bedoel: fuck himquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:49 schreef Aurelium het volgende:
[..]
Maar ondertussen hang je wel de hele dag op fok rond en praat je over dingen als 'ik gebruik mijn bandbreedte wel...' Volgens mij ben je zelf net zo erg.
Ik kom trouwens niet overeen met jou beschrijving hierboven, aangezien ik niet stink, geen puisterige kop heb, hoogstens 1 uur per dag speel, geen microfoon gebruik en niet in een clan zit.
Ja zo is het, fuck him,of beter nog frag himquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:00 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Maar hij is Ik-jaag-mensen-op-de-Kastanova, ik bedoel: fuck him
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |